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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

59. zk., 1999ko martxoaren 26a, ostirala

N.º 59, viernes 26 de marzo de 1999


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Industria, Merkataritza eta Turismo Saila
Industria, Comercio y Turismo
1426
1426

165/1999 DEKRETUA, martxoaren 9koa, otsailaren 27ko 3/1998 Legean, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, jasotzen den jarduerarako lizentzia eskuratzetik salbuetsitako jardueren zerrenda finkatzen duena.

DECRETO 165/1999, de 9 de marzo, por el que se establece la relación de actividades exentas de la obtención de la licencia de actividad prevista en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco.

Otsailaren 27ko 3/1998 Legeak, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, jarduera sailkatuen araubidea jasotzen du III. izenburuko III. atalburuan, hain zuzen, ingurugiroan eragina duten jardueren sailkapenaren antolaketari buruzkoa. Ildo horretan xedapen horren 55.1 atalean honako hau agintzen du: legearen II. eranskinean aipatzen diren jarduera eta instalazio publikoak zein pribatuak eragozpenak sor baditzakete edo pertsonei edo beren ondasunei arriskuak sortu, edo ingurugiroari kalteak eragiten badizkiote, funtzionatzen hasi baino lehen eta derrigorrez idazpuru hartan aipatzen den lizentzia administratiboaren erregimenaren menpe geratuko dira. Aitzitik, atal bereko bigarren azpiatalaren arabera, besteak beste, ingurugiroan eta pertsonen osasunean eragin txikia dutelako jarduteko lizentzia deritzonetik aske geratu daitezkeen jardueren zerrenda arautegian finkatuko da, horretarako berariaz adieraziko diren baldintzak bete ondoren.

La Ley 3/1998 de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco contempla en su Capítulo III del Título Tercero, relativo a la ordenación de las actividades con incidencia en el medio ambiente, el régimen jurídico de aplicación a las actividades clasificadas. En este sentido, el artículo 55.1 de la citada disposición prescribe que las actividades o instalaciones públicas o privadas contenidas en su Anexo II que fueran susceptibles de causar molestias o producir riesgos a las personas o sus bienes, así como originar daños al medio ambiente, deberán supeditarse al régimen de licencia administrativa contemplada en dicho Capítulo, con carácter preceptivo y previo a su puesta en funcionamiento. Sin embargo, el apartado segundo del mismo artículo incorpora, entre otras, una previsión de determinación reglamentaria de una relación de actividades que, por su escasa incidencia en el medio ambiente y en la salud de las personas, puedan resultar exentas de la obtención de la denominada licencia de actividad, previa observancia de los requisitos que a tal efecto se especifiquen.

Otsailaren 27ko 3/1998 Legean, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, jasotako aginduaren indarrez, Jaurlaritzak beharrezkotzat jotzen du hura betetzea, jarduteko lizentzia eskuratzetik salbuetsiz, kokapenaren arabera eta instalatutako potentzia, azalera eta bilduta dagoen material errekorra bezalako parametroak mugatuz, 55.2 atalean jasotako egoerak, hau da, ingurugiroan eta pertsonen osasunean eragin txikia, batzen dituzten zenbait instalazio, eta horiei dagokienez Jarduera Gogaikarri, Osasungaitz, Kaltegarri eta Arriskutsuen arautegia aplikatuz bildutako esperientziaren ondorioz, agerian utzi duena bidezko dela bideak finkatzea horiek instalatzeko beharrezkoak diren izapide administratiboak arinagoak izan daitezen.

En virtud del mandato contenido en la Ley 3/1998 de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, el Gobierno considera preciso dar cumplimiento al mismo a través de la exención de la aplicación del régimen de obtención de licencia de actividad a una serie de instalaciones, en las que, en función de su ubicación, y limitando parámetros tales como potencia instalada, superficie y carga de fuego, concurren las circunstancias señaladas en el artículo 55.2, esto es, escasa afección en el medio ambiente y la salud humana y respecto de las cuales la experiencia acumulada, a través de la aplicación de la reglamentación sobre Actividades Molestas, Insalubres, Nocivas y Peligrosas ha puesto de manifiesto la procedencia del establecimiento de mecanismos que permitan otorgar una mayor celeridad a los trámites administrativos necesarios para su instalación.

Dekretu honen gai den salbuespena honako honetan ere justifikatzen da: berariazko araudiari jarriz zenbait jarduerari (erregai likidoak edo gasdunak biltzeko instalazioak, galdara gelak...) aplikatuz, horiek osatzen dituzten instalazioen funtzionamendu prozesuen eta segurtasun baldintzen kontrol egokia bermatzen duten beste jardunbide administratibo batzuk daudela. Ondorioz, administrazio honi neurriak harrarazi zaizkio jarduera beraren gaineko kontrol jarduerak ez bikoizteko, otsailaren 27ko 3/1998 Legearen, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, 39. atalean xedatutakoaz gain.

La exención objeto del presente Decreto se justifica, asimismo, en la existencia de otros procedimientos administrativos que, aplicados a ciertas actividades (instalaciones de almacenamientos de combustibles líquidos o gaseosos, salas de calderas,...) mediante su sometimiento a normativa específica, garantizan un correcto control de sus procesos de funcionamiento y de las condiciones de seguridad de las instalaciones que las integran, todo lo cual obliga a esta Administración a la adopción de las medidas encaminadas a evitar la duplicidad en las actuaciones de control sobre la misma actividad en aplicación, además, de lo dispuesto en el artículo 39 de la Ley 3/1998 de 27 de febrero.

Jarduteko lizentzia eskuratu beharrik ez duten jarduerei aplikagarri zaien araubideak ez du inolaz ere murriztu nahi I., II. eta III. eranskinetan jasotzen diren jarduerak behar bezala ezartzeko bete behar diren bermeen erregimena. IV. eranskinean xedatutakoaren arabera, horrelako jardueren sustatzaileek bertan ohartematen diren agiri teknikoak aurkeztu beharko dituzte kasuan kasuko udalean, beti ere jasota jarduera bakoitzaren izaera zehatzaren arabera aplikatu beharreko sistema zuzentzaileak. Ingurugiroaren babesa den helburua zaindutzat jotzen da eta hori araudiak berak aurreikusten dituen baliabideen bidez, batez ere, aplikagarri diren arloko araudi desberdinetan eskatutako betekizunak bete beharra, bidezko izanez gero eta jarduerari hasiera eman aurretik, bertan ohartematen diren baimen eta jardunean hasteko aktak edukita; jakinarazpen pertsonala jarduerak kokatuko diren inguruko auzokoei; hala behar izanez gero, behar bezala aztertu ez diren alderdiak osatzen laguntzeko aurkeztutako agirien ikuskaritza teknikoa; egiaztagiri teknikoak aurkeztea, obrak eta instalazioak hasieran aurkeztutako agiriei eta izapidetza gai diren agiriei doitzen zaizkiela egiaztatuko dutenak; eta, azkenik, udaleko zerbitzu teknikoek ikuskaritza bisitaldiak egitea jarduerak behar bezala burutzen direla bermatzeko eta instalazioak titularrek aurkeztu dituzten agiriei egokitzen zaizkiela egiaztatzeko.

El régimen jurídico de aplicación a las actividades exentas de la obtención de licencia de actividad no pretende, en ningún caso, disminuir el régimen de garantías que deben acompañar a la correcta implantación de las actividades contenidas en los Anexos I, II y III. De conformidad con el contenido de lo dispuesto en el Anexo IV, los promotores de tales actividades deberán presentar, ante los Ayuntamientos respectivos, la documentación técnica que en aquél se contempla, documentación que incorpora en todo caso, la previsión de los sistemas correctores que deben aplicarse, atendiendo a la concreta naturaleza de cada actividad. El objetivo de protección ambiental se considera salvaguardado y ello a través de los propios mecanismos de control que la norma prevé y entre los que destacan los siguientes: la necesidad de cumplir con los requisitos exigidos por las diferentes normativas sectoriales de aplicación, disponiendo, cuando procediere, y con carácter previo al inicio del ejercicio de la actividad, de las autorizaciones y puestas en servicio que en aquellas se contemplan; la notificación personal a los vecinos inmediatos al lugar donde hayan de emplazarse las actividades; la supervisión técnica de la documentación presentada que ayuda a completar, en los casos en que sea preciso, aquellos aspectos que hubieran podido resultar insuficientemente analizados; la presentación de certificaciones técnicas que acrediten que las obras y las instalaciones se ajustan a la documentación inicialmente presentada y objeto de tramitación y, por último, la realización de visitas de comprobación por los servicios técnicos municipales, en orden a garantizar el adecuado ejercicio de las actividades y verificar que las instalaciones se ajustan a la documentación técnica presentada por sus titulares.

Ondorioz, Industria, Merkataritza eta Turismo; Osasun; eta Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburuen proposamenez, Jaurlaritzaren Kontseiluak 1999ko martxoaren 9an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

En virtud de todo lo expuesto y a propuesta de los Consejeros de Industria, Comercio y Turismo, de Sanidad y de Ordenación del Territorio, Vivienda y Medio Ambiente, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su Sesión del día 9 de marzo de 1999

XEDATU DUT:

DISPONGO:

Lehenengo atala.– Otsailaren 27ko 3/1998 Legearen, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, 56. atalean jasotzen den jarduerarako lizentzia eskuratzetik salbuetsita daude dekretu honen I., II. eta III. eranskinetan adierazten diren jarduerak. Hurrengo ataletan finkatzen diren betekizunei egokitu beharko zaizkie horiek.

Artículo 1.– Quedan exentas de la obtención de la licencia de actividad contemplada en el artículo 56 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, las actividades incluidas en los Anexos I, II y III del presente Decreto, las cuales deberán ajustarse a los requisitos establecidos en los artículos siguientes.

Bigarren atala.– 1.– I., II. eta III. eranskinetan adierazten diren jarduerek aplikagarri diren arloko araudietan (ingurugiro, osasun, industri segurtasun... arlokoak) eskatzen diren betekizunak bete beharko dituzte eta, hala badagokio eta jardunean hasi aurretik, bertan jasotzen diren baimen eta jardunean hasteko aktak eduki beharko dituzte.

Artículo 2.– 1.– Las actividades incluidas en los Anexos I, II y III deberán cumplir las condiciones exigidas por las diferentes normativas sectoriales de aplicación (medioambiental, sanitaria, seguridad industrial,...) disponiendo, cuando procediere, y con carácter previo al inicio de su ejercicio, de las autorizaciones y puestas en servicio que en aquéllas se contemplan.

2.– Era berean, III. eranskinean jasotzen diren jarduerak ekainaren 11ko 171/1985 Dekretuan beraientzat ohartematen diren baldintzei egokitu beharko zaizkie. Dekretu horrek egoitzarako hiri lurrean finkatu beharreko jarduera gogaikarri, osasungaitz, kaltegarri eta arriskutsuei oro har aplikagarri zaizkien arau teknikoak onesten ditu.

2.– Asimismo, las actividades incluidas en el Anexo III se ajustarán a las condiciones de funcionamiento que para las mismas se contemplan en el Decreto 171/1985 de 11 de junio, por el que se aprueban las normas técnicas de carácter general, de aplicación a las actividades molestas, insalubres, nocivas y peligrosas a establecerse en suelo urbano residencial.

Hirugarren atala.– 1.– Dekretu honen I., II. eta III. eranskinetan jasotzen diren jarduerei hasiera eman aurretik, jarduera bakoitzaren ezaugarrien arabera aplikagarri diren eta IV. eranskineko ataletan adierazten diren agiri teknikoak aurkeztu beharko dituzte kasuan kasuko udalean titularrek.

Artículo 3.– 1.– Con carácter previo al ejercicio de las actividades contempladas en los Anexos I, II y III del presente Decreto, sus titulares procederán a la presentación, ante el Ayuntamiento respectivo, de la documentación técnica contenida en los apartados del Anexo IV que resulten de aplicación, atendiendo a las características concretas de cada actividad.

2.– Aurreko lerroaldean aipatutako agiriak aurkeztu ondoren, udalak jakinarazpen pertsonalak helaraziko dizkie jarduerak kokatuko diren lekuen inguruko auzokoei eta 10 eguneko epea emango die alegazioak aurkez ditzaten.

2.– Presentada la documentación a la que se refiere el párrafo anterior, el Ayuntamiento cumplimentará el trámite de notificación personal a los vecinos inmediatos al lugar donde las actividades hayan de emplazarse, otorgando un plazo de 10 días para la formulación de alegaciones.

3.– Udaleko zerbitzu teknikoek agiri teknikoak egiaztatutakoan eta aurkez zitezkeen alegazioei atxikiz, udalak neurri osagarriak jarri ahal izango ditu jarduerak behar bezala garatzeko.

3.– Comprobada la documentación técnica por los Servicios Técnicos Municipales y a la vista de las alegaciones que hubieran podido formularse, el Ayuntamiento podrá imponer medidas complementarias para el adecuado ejercicio de las actividades.

Laugarren atala.– 1.– Dekretu honen I., II. eta III. eranskinetan jasotzen diren jardueren titularrek jakinarazi beharko diote kasuan kasuko udalari obrei amaiera eman diela eta instalazioak aurkeztutako agiriei eta, hala behar izanez gero, eska zitezkeen neurri osagarriei egokitzen zaizkiela. Horretarako, kasuan kasuko egiaztagiri teknikoak aurkeztu beharko dituzte, instalazio motaren arabera.

Artículo 4.– 1.– Los titulares de las actividades contempladas en los Anexos I, II y III de este Decreto, deberán comunicar al Ayuntamiento correspondiente la adecuación de las instalaciones a lo previsto en la documentación presentada y a las medidas complementarias que, en su caso, se hubieren exigido, adjuntando, a tal fin, las certificaciones técnicas que correspondan según el tipo de instalación de que se trate.

2.– Era berean, udaleko zerbitzu teknikoek ikuskaritza bisitaldiak egin beharko dituzte, jarduerak behar bezala burutzen direla bermatu eta instalazioak titularrek aurkeztutako agiri teknikoei egokitzen zaizkiela egiaztatzeko.

2.– Asimismo, deberán realizarse visitas de comprobación por los servicios técnicos municipales, en orden a garantizar el adecuado ejercicio de las actividades y verificar que las instalaciones se ajustan a la documentación técnica presentada por sus titulares.

Bosgarren atala.– Dekretu honetan jasotzen den jardueraren batek bere jardunean gaindituko balitu horientzat I., II. eta III. eranskinetan finkatzen diren mugak, otsailaren 27ko 3/1998 Legearen, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorra, 56. eta hurrengo ataletan ohartemandako jarduerarako lizentzia erregimena aplikatuko zaio.

Artículo 5.– En el supuesto de que una actividad de las contempladas en el presente Decreto sobrepasare en su funcionamiento cualquiera de los límites que para ellas se fijan en los Anexos I, II y III, tal circunstancia supondrá la aplicación a las mismas del régimen de licencia de actividad previsto en los artículos 56 y siguientes de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco.

ALDIBATERAKO XEDAPENA

DISPOSICIÓN TRANSITORIA

Dekretu hau indarrean jarri aurretik hasiarazitako jarduteko lizentzia eskariei dagozkien espedienteak hasiera eman zitzaienean indarrean zegoen araudiak arautuko ditu.

Los expedientes relativos a las solicitudes de licencia de actividad que se hubieren incoado con anterioridad a la entrada en vigor del presente Decreto, se regirán por la normativa vigente en el momento de su inicio.

INDARGABETZE XEDAPENA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Indargabetuta gelditzen dira dekretu honetan xedatutakoaren aurka doazen maila bereko edo apalagoko xedapenak.

Quedan derogadas cuantas disposiciones de igual o inferior rango se opongan a lo establecido en el presente Decreto.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Industria, Merkataritza eta Turismo; Osasun; eta Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburuek eskumenak dituzte dekretu hau garatzeko beharrezkoak diren xedapenak emateko.

Primera.– Se faculta a los Consejeros de Industria, Comercio y Turismo, de Sanidad, y de Ordenación del Territorio, Vivienda y Medio Ambiente para dictar cuantas disposiciones sean precisas para el desarrollo del presente Decreto.

Bigarrena.– Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik hile bateko epean jarriko da indarrean dekretu hau.

Segunda.– El presente Decreto entrará en vigor en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 1999ko martxoaren 9an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 9 de marzo de 1999.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Industria, Merkazaritza eta Turismo sailburua,

El Consejero de Industria, Comercio y Turismo,

JOSU JON IMAZ SAN MIGUEL.

JOSU JON IMAZ SAN MIGUEL.

Osasun sailburua,

El Consejero de Sanidad,

IÑAKI AZKUNA URRETA. Lurralde Antolamendu, Etxebizitza

IÑAKI AZKUNA URRETA.

eta Ingurugiro sailburua,

El Consejero de Ordenación del Territorio,

FRANCISCO JOSÉ ORMAZABAL ZAMAKONA.

Vivienda y Medio Ambiente,

I. ERANSKINA

FRANCISCO JOSÉ ORMAZABAL ZAMAKONA.

INDUSTRIARAKO HIRI LURZORUAN BURUTZEN DIREN JARDUERAK

ANEXO I

1.– Hainbat tailer (zurgindegiak, galdaragintza-tailerrak, muntatze-tailerrak, mekanizazio-tailerrak ...) eta obradore (okintza, gozogintza, catering ...), baldin eta: instalatutako guztizko potentzia (potentzia mekaniko eta/edo elektrikoa, argiztapenari dagokiona izan ezik) 25 kW-etik beherakoa bada; azalera erabilgarria 300 m.2-tik gorakoa ez bada; eta sute-sektore bakoitzari dagokion guztizko su-karga 200 Mcal/m.2-tik gorakoa ez bada; hemendik kanpo geratzen dira azal-tratamenduak, pistolaz egindako bernizadura edo pintura lanak eta antzekoak burutzen dituzten tailerrak.

ACTIVIDADES A DESARROLLAR EN SUELO URBANO INDUSTRIAL

2.– Produktu eta materialak biltegiratzea, salerostea eta erakustea, toxiko, arriskutsu eta/edo sukoitzat sailkatutako materialak eta hondakin arriskutsuak sor ditzaketen materialak izan ezik, baldin eta: instalatutako guztizko potentzia (argiztapenari dagokiona salbu) 25 kW-etik beherakoa bada; azalera erabilgarria 1.000 m.2-tik gorakoa ez bada; eta sute-sektore bakoitzari dagokion guztizko su-karga 200 Mcal/m.2-tik gorakoa ez bada.

1.– Talleres varios (carpinterías, talleres de calderería, montaje, mecanización,...) y obradores (de panadería, pastelería, catering,...), cuando la potencia total instalada (potencia mecánica y/o eléctrica excluida la correspondiente al alumbrado) sea inferior a 25 kW, su superficie útil no supere los 300 m.2 y la carga de fuego total correspondiente a cada sector de incendio no exceda de 200 Mcal/m.2, salvo los talleres que realicen tratamientos superficiales, operaciones de barnizado o pintado a pistola y similares.

3.– Erregai likido eta/edo gaseosoak biltegiratzeko instalazioak (gasolina-zerbitzugune batean, hornikuntza-parke batean, banaketa-instalazio batean edo antzeko instalazio batean daudenak izan ezik), transformazio-zentroak, errepikagailuak eta antzeko instalazioak.

2.– Almacenamiento, comercio y exposición de productos y materiales excepto de aquellos que estén catalogados como tóxicos, peligrosos y/o inflamables o sean susceptibles de generar residuos peligrosos, cuando la potencia total instalada (excluida la del alumbrado) sea inferior a 25 kW, su superficie útil no supere los 1.000 m.2 y la carga de fuego total correspondiente a cada sector de incendio no exceda de 200 Mcal/m.2.

4.– III. eranskinean aipatutako jarduerak, industriarako hiri lurzoruan jarri nahi badira.

3.– Instalaciones de almacenamiento de combustibles líquidos y/o gaseosos (exceptuadas aquellas que formen parte de una estación de servicio, parque de suministro, instalación distribuidora o instalaciones análogas), centros de transformación, repetidores e instalaciones similares.

II. ERANSKINA

4.– Las actividades que se mencionan en el Anexo III cuando se pretendan ubicar en suelo urbano industrial.

LURZORU EZ-URBANIZAGARRIAN BURUTZEN DIREN JARDUERAK

ANEXO II

1.– Etxeko eskortak edo abeltzaintzako ustiategi txikiak, gehienez 20 behi-azienda buru dutenak (ustiategia espezie bakarrekoa bada), edo horren baliokideak, ondoren ematen diren proportzioetan (dekretu honetan ezarritakoaren ondorioetarako soilik):

ACTIVIDADES A DESARROLLAR EN SUELO NO URBANIZABLE

behi-azienda buru 1 = zaldi-azienda buru 1 = umetarako txerrama 1 = gizentzeko 4 txerri = 10 ardi- edo ahuntz-azienda buru = 10 untxiama = 40 hegazti.

1.– Corrales domésticos y pequeñas explotaciones ganaderas de hasta 20 cabezas de ganado vacuno mayor (en el caso de que la explotación se dedique al manejo de una sola especie) o explotaciones equivalentes según las proporciones que se indican a continuación a los únicos efectos de lo establecido en este Decreto:

Ustiategian espezie bat baino gehiago elkartzen badira, aurreikusten diren abelburu guztien baliokidea behi-azienda buruetan kalkulatuko da, aurreko porportzioaren arabera, gehinezko kopurua mantenduz, hau da, 20 behi-hazienda buru.

1 cabeza de ganado vacuno = 1 cabeza de ganado equino = 1 cerda reproductora = 4 cerdos de engorde = 10 cabezas de ganado ovino o caprino = 10 conejas madres = 40 aves.

Zakur-zaindegiak (hazkuntza eta hezkuntza), gehienez 25 buruko edukieraz.

Si en la explotación van a coexistir varias especies, se calculará el equivalente de todas las cabezas de ganado previstas en cabezas de ganado vacuno, según la proporción anterior, manteniéndose el mismo límite de 20 cabezas de ganado vacuno.

2.– Gehienez 1.000 m.2-ko azalera erabilgarria eta 25 kW-tik beherako potentzia mekanikoa instalatua duten nekazaritzako biltegiak, lanabesak, aleak, ganadu-jatekoak eta ongarriak gordetzeko erabiliak, salbu eta fitosanitarioen berariazko biltegiratzeak, hau da, produktu horiek banatzeko-zentroak.

Se incluyen también las guarderías caninas (cría y adiestramiento) con una capacidad de hasta 25 perros.

3.– Erregai likido eta/edo gaseosoak biltegiratzeko instalazioak, gehienez 10.000 litroko kopururaino (gasolina-zerbitzugune batean, hornidura-parke batean, banaketa-instalazio batean edo antzeko instalazio batean daudenak izan ezik), transformazio-zentroak, errepikagailuak eta antzeko instalazioak.

2.– Almacenes agrícolas de hasta 1.000 m.2 de superficie útil, con una potencia mecánica instalada inferior a 25 kW, destinados a aperos, grano, forraje y abonos, salvo los almacenamientos específicos de fitosanitarios entendiendo por tales los centros de distribución de estos productos.

III. ERANSKINA

3.– Instalaciones de almacenamiento de combustibles líquidos y/o gaseosos, hasta una cantidad de 10.000 l., (exceptuadas aquellas que formen parte de una estación de servicio, parque de suministro, instalación distribuidora o instalaciones análogas), centros de transformación, repetidores e instalaciones similares.

EGOITZARAKO HIRI LURZORUAN BURUTZEN DIREN JARDUERAK

ANEXO III

1.– Ibilgailuen zaindegiak.

ACTIVIDADES A DESARROLLAR EN SUELO URBANO RESIDENCIAL

1.1.– Erabilera partikularreko ibilgailuen zaindegiak.

1.– Guarderías de vehículos.

1.2.– Erabilera publikoko ibilgailuen zaindegiak, etxebizitzen eraikinetan daudenak izan ezik.

1.1.– Guarderías de vehículos de uso particular.

1.3.– Estalperik gabeko aparkalekuak.

1.2.– Guarderías de vehículos de uso público, salvo que se integren edificios de viviendas.

2.– Baldintza hauek betetzen dituzten merkataritza-establezimenduak eta biltegiak:

1.3.– Aparcamientos al aire libre.

2.1.– 500 m.2-tik beherako azalera erabilgarria duten merkataritza-establezimenduak, sute-sektore bakoitzeko guztizko su-karga 200 Mcal/m.2-tik beherakoa bada, eta funtzionamendu-ordutegia 8:00etatik 22:00etara bitartekoa bada. Hemendik kanpo geratzen dira biltegian 400 kg-tik gora produktu sukoi eta/edo arriskutsu daukaten establezimenduak.

2.– Establecimientos comerciales y almacenes que se ajusten a las siguientes características.

2.2.– 500 m.2-tik beherako azalera erabilgarria duten biltegiak, sute-sektore bakoitzeko guztizko su-karga 200 Mcal/m.2-tik beherakoa bada, eta funtzionamendu-ordutegia 8:00etatik 22:00etara bitartekoa bada. Hemendik kanpo geratzen dira produktu hauek gordetzeko biltegiak: produktu kimikoak, produktu fitosanitarioak, pinturak, artifiziozko lehergailuak, kautxua, plastikoa, erregai solido, likido edo gaseosoak eta/edo produktu arriskutsuak.

2.1.– Establecimientos comerciales de superficie útil inferior a 500 m.2 cuando la carga de fuego total correspondiente a cada sector de incendio no exceda de 200 Mcal/m.2 y cuyo horario de funcionamiento esté comprendido entre las 8:00 y las 22:00 horas. Quedan exceptuados aquellos establecimientos que dispongan de un almacenamiento superior a 400 kg de productos inflamables y/o productos peligrosos.

3.– Zerbitzu-jarduerak.

2.2.– Almacenes de superficie útil inferior a 500 m.2 cuando la carga de fuego total correspondiente a cada sector de incendio no exceda de 200 Mcal/m.2 y cuyo horario de funcionamiento esté comprendido entre las 8:00 y las 22:00 horas. Quedan exceptuados aquellos almacenes de productos químicos, fitosanitarios, pinturas, explosivos de artificio, caucho, plástico, combustibles sólidos, líquidos o gaseosos y/o productos peligrosos.

3.1.– Haurtzaindegiak eta irakaskuntza-jarduerak (dantza, kantua eta musika izan ezik), honelako leku batean daudenean:

3.– Actividades de servicio.

etxebizitza-eraikinetako beheko solairuak,

3.1.– Guarderías infantiles y actividades de enseñanza (exceptuadas en este último caso las de baile, canto, música) cuando las mismas se ubiquen en:

eraikin bakarrak edo bulego-eraikinak,

planta baja de edificios de vivienda,

etxebizitza-eraikinetako solairuak, aparteko sarrera badute.

en edificios exentos o de oficinas,

3.2.– Bulegoak (bankuetakoak, aseguruetakoak, higiezinetakoak, bidai-agentziak, aholkularitza-agentziak eta antzekoak), honelako leku batean daudenean:

en planta en los edificios de viviendas, con acceso independiente.

etxebizitza-eraikinetako beheko solairuak,

3.2.– Oficinas (bancarias, seguros, inmobiliarias, agencias de viajes, asesorías y similares), cuando se ubiquen en:

eraikin bakarrak,

planta baja de edificios de vivienda,

etxebizitza-eraikinetako solairuak, aparteko sarrera badute. 3.3.– Ile-apaindegiak, masaje-etxeak, apaindegiak eta antzekoak.

en edificios exentos,

3.4.– Komunitateen egoitzak, zaharren egoitzak, ostatuak eta antzeko establezimenduak.

en planta en los edificios de viviendas con acceso independiente.

3.5.– Hotelak eta antzekoak.

3.3.– Peluquerías, salas de masaje, salones de belleza y similares.

3.6.– Erabilera kolektiboko igerilekuak eta kiroldegiak.

3.4.– Residencias comunitarias, residencias de ancianos, casas de huéspedes y establecimientos similares.

3.7.– Kultur-zentroak eta/edo elkarteen zentroak, etxebizitza-eraikinetako beheko solairuetan edo eraikin bakarretan badaude, dantza-, kantu- edo musika-jarduerak izan ezik.

3.5.– Hoteles y similares.

3.8.– Dantza-, kantu- edo musika-jarduerarik egiten ez duten gimnasioak, honelako leku batean daudenean:

3.6.– Centros deportivos y piscinas de uso colectivo.

etxebizitza-eraikinetako beheko solairuak,

3.7.– Centros culturales y/o asociativos ubicados en planta baja de vivienda o en edificios exentos, excepto si realizan actividad de baile, canto o música.

eraikin bakarrak edo bulego-eraikinak,

3.8.– Gimnasios que no realicen actividades de baile, canto, música, cuando se ubiquen en:

etxebizitza-eraikinetako solairuak, aparteko sarrera badute. 3.9.– Informazioa tratatzeko eta komunikatzeko zerbitzuak (kalkulu-zentroak, datu-bankuak, irrati eta TBko errepikagailuak, satelite bidezko errepikagailuak, informazioaren tratamendu elektroniko edo informatikoko zentroak, estazio irrati-telefonikoak eta irrati-telegrafikoak, irrati eta TBko emisoreak, alarmak kontrolatzeko eta poliziari abisatzeko zentralak eta antzekoak), etxebizitza-eraikinetako beheko solairuetan edo eraikin bakarretan badaude.

en planta baja de edificios de vivienda

3.10.– Farmazia establezimendu eta zerbitzuak eta sanitate-zentroak.

edificios exentos o de oficinas

3.11.– Hileta-jarduerak: errelekurik gabeko hilerriak, ehorztetxeak eta errelekurik gabeko tanatorioak.

en planta en los edificios de viviendas, con acceso independiente.

3.12.– Komisariak eta seguritate-zentroak.

3.9.– Servicios de tratamiento y comunicación de la información (centros de cálculo, banco de datos, repetidores de radio y TV, repetidores vía satélite, centros de tratamiento electrónico o informático de la información, estaciones radiotelefónicas y radiotelegráficas, emisoras de radio y TV, central de control de alarmas y aviso a la policía y similares), ubicados en planta baja de edificio de vivienda o en edificios exentos.

Aipatutako establezimenduetan jarduten duten taberna, kafeteria, jatetxe, diskoteka, bingo, dantzaleku eta antzekoek jarduera-lizentzia lortu beharko dute, otsailaren 27ko 3/1998 Legeak, Euskal Herriko ingurugiroa babesteko lege orokorrak, 56. atalean ezarritakoari jarraituz.

3.10.– Establecimientos y servicios de atención farmacéutica y centros sanitarios.

4.– Instalazio osagarriak.

3.11.– Actividades funerarias: cementerios sin crematorio, empresas funerarias y tanatorios sin crematorio.

4.1.– Galdara-gelak.

3.12.– Comisarías y centros de seguridad.

4.2.– Aire egokituko instalazioak.

Las actividades de bar, cafetería, restaurante, discotecas, bingos, salas de fiesta y similares que se desarrollen en estos establecimientos deberán obtener la licencia de actividad contemplada en el artículo 56 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco.

4.3.– Hotz-ganberetako instalazioak.

4.– Instalaciones complementarias.

4.4.– Erregai likido eta gaseosoak gordetzeko deposituak, jardueraren titularrek bakarrik erabiltzeko, 10.000 l-raino gehienez.

4.1.– Sala de calderas.

4.5.– Transformazio-zentroak.

4.2.– Instalaciones de aire acondicionado.

4.6.– Erradiodiagnostiko medikorako instalazioak, hau da, diagnostiko medikoak egiteko X izpien ekipo eta instalazioak, ezarri beharreko araudiari jarraituz.

4.3.– Instalaciones de cámaras frigoríficas.

5.– "Etxeko" abeltzaintza, hau da, gehienez lau behi-azienda buru duten instalazioak, edo horien baliokidea, II. eranskineko 1. atalean zehaztutako proportzioen arabera.

4.4.– Depósitos para el almacenamiento de combustibles líquidos y gaseosos de uso exclusivo por los titulares de la actividad, hasta una cantidad de 10.000 l.

IV. ERANSKINA

4.5.– Centros de transformación.

AURKEZTU BEHARREKO AGIRI

4.6.– Instalaciones de radiodiagnóstico médico, entendiendo por tales los equipos e instalaciones de Rayos X con fines de diagnóstico médico, de acuerdo con la reglamentación que resulte de aplicación.

TEKNIKOAK

5.– Actividades ganaderas "domésticas" entendiendo por tales las instalaciones de hasta 4 cabezas de ganado vacuno o equivalentes según las proporciones señaladas en el apartado 1 del Anexo II.

1.– Jardueraren helburua.

ANEXO IV

Garatu beharreko jardueraren deskripzioa, jarduera berria den edo lehendik zegoen jarduera baten handitzea, lekualdaketa, eraberritzea edo legeztatzea den zehaztuz.

CONTENIDO DE LA DOCUMENTACIÓN TÉCNICA A APORTAR

2.– Kokapena.

1.– Objeto de la actividad.

Lurzoruaren hirigintza-kalifikazioa adierazi beharko da, alboko lokal edo instalazioen erabilera zehaztuz. Nekazaritza eta abeltzaintzako jarduera izanez gero, biztanledun eraikin hurbilenetara dagoen distantzia adierazi beharko da, bai eta kontsumo publikoko ur-hartuneetara, deposituetara, horniketa-sareetara, iturburuetara eta ur-korronteetara dagoena ere.

Descripción del tipo de actividad a desarrollar, especificando si se trata de una actividad nueva o corresponde a una ampliación, traslado, reforma o legalización de una ya existente. 2.– Emplazamiento.

3.– Jarduera bera.

Se indicará la calificación urbanística del terreno, señalando los usos de los locales o instalaciones colindantes. En el supuesto de tratarse de una actividad agropecuaria se indicarán las distancias a edificios habitados más próximos así como a captaciones de agua de consumo público, depósitos, redes de abastecimiento, manantiales y cursos de agua.

3.1.– Lokalaren deskripzioa: azalera osoa eta zatikako azalerak (produkzio-prozesuaren alde desberdinei dagozkienak, biltegiak, bulegoak, garbigelak eta aldagelak).

3.– Ejercicio de la actividad.

3.2.– Produkzio-prozesuaren eta tarteko prozesuen deskripzioa; lehengaien eta produktu bukatuen deskripzioa, horien ezaugarri fisiko-kimikoak, biltegira daitekeen gehinezko stocka eta biltegiratzeko baldintzak adieraziz, bai eta urteko kontsumoa eta produkzioa ere.

3.1.– Descripción del local, superficie total y superficies parciales correspondientes a las diferentes áreas del proceso productivo, almacenes, oficinas, aseos y vestuarios.

3.3.– Lanean zenbat pertsonak jardungo duten.

3.2.– Descripción del proceso productivo y procesos intermedios, materias primas y productos terminados, señalando sus características físico-químicas, stock máximo almacenable y condiciones de almacenamiento, así como el consumo y producción anuales.

3.4.– Makineria eta instalazioak: jarduera burutzeko aurreikusten diren makina eta instalazioen zerrenda, horietako bakoitzaren potentzia elektrikoa eta/edo bero-potentzia zehaztuz (ZP-tan edo kW-tan). Berariazko araudiak bete behar dituzten instalazioetan (GT/BT instalazio elektrikoa, galdarak, aireztapen-sistemak ...), segurtasun industrialaren alorrean indarrean dauden arauek ezarritakoa betetzen dela justifikatu beharko da.

3.3.– Número de personas que trabajarán en la actividad.

3.5.– Erregaiak: motak, biltegiratze-sistema, biltegira daitekeen gehinezko stocka eta aurreikusitako urteko kontsumoa. Produktu sukoiak eta errekorrak biltegiratzeari dagokionez, segurtasun industrialaren alorrean indarrean dauden arauek ezarritakoa betetzen dela justifikatu beharko da.

3.4.– Maquinaria e instalaciones: relación de maquinaria e instalaciones previstas para el desarrollo de la actividad, haciendo referencia a la potencia eléctrica y/o calorífica de cada una de ellas en CV o kW. Deberá justificarse el cumplimiento de lo establecido en la normativa vigente de seguridad industrial para aquellas instalaciones sometidas a reglamentos específicos (instalación eléctrica AT/BT, calderas, sistemas de ventilación,...).

3.6.– Aireztapena.– Aurreikusten diren aireztapen-sistemak. Eragindako aireztapena izanez gero, aire-berriztapenaren kopurua zehaztu beharko da, eta Laneko Segurtasun eta Osasunari buruzko Araudian ezarritakoa betetzen dela justifikatu, bai eta ondokoei ez diela kalterik egiten ere.

3.5.– Combustibles: clases, sistema de almacenamiento, stock máximo almacenable y consumo anual previsto. Deberá justificarse, asimismo, la adecuación de la instalación a lo establecido en la normativa vigente de seguridad industrial sobre almacenamiento de productos inflamables y combustibles.

Garajeen kasuan, ekainaren 11ko 171/85 Dekretuak eta horrekin lotutako gainerako arauek ezarritako baldintzak betetzen direla justifikatu beharko da.

3.6.– Ventilación: sistemas de ventilación previstos. En el caso de tratarse de ventilación forzada se especificará la cantidad de renovación de aire, debiendo justificar el cumplimiento de lo exigido en la Normativa sobre Seguridad y Salud en el Trabajo, así como la ausencia de molestias a los colindantes.

3.7.– Instalazio higienikoak: garbigela eta aldageletarako aurreikusitako instalazioak, sexuen arabera banatuak, Laneko Segurtasun eta Osasunari buruzko Araudian ezarritakoari jarraituz.

En el caso de garajes deberá justificarse el cumplimiento de las condiciones contempladas en el Decreto 171/1985 de 11 de junio y demás normativa concordante.

4.– Ingurugiroan izan ditzakeen ondorioak.

3.7.– Instalaciones higiénicas: instalaciones previstas para aseos y vestuarios, diferenciados por sexos, de acuerdo con la Normativa de Seguridad y Salud en el Trabajo.

4.1.– Zarata: instalazioaren soinu-iturrien deskripzioa eta barruko emisio-mailena. Aurreikusi diren isolamendu-sistemak zehaztuko dira, horien eraginkortasuna justifikatzen duten kalkuluak adieraziz: egoitzazko hiri-lurzoruan hurbilen dauden etxebizitzen barruan, leihoak eta ateak itxita, 8etatik eta 22etatik aurrera zarata ezin izango da 40 eta 30 dB(A) baino handiagoa izan, hurrenez hurren, Leq. 60 segunduko zarata-maila baliokidean, ezta 45 eta 35 dB(A) gehienezko balioetan. Era berean, ondoko industria-jardueretan ezingo dira 60 dB(A)-ak gainditu, udal arauek ezarritakoaren kalterik gabe.

4.– Posibles repercusiones en el Medio Ambiente.

4.2.– Bibrazioak: bibrazioen aurka jartzekoak diren gailuen deskripzioa eta horien eraginkortasunaren bermeak.

4.1.– Ruido: descripción de las fuentes sonoras de la instalación, así como los niveles de emisión internos. Se especificarán los sistemas de aislamiento previstos con los cálculos justificativos de la eficacia de los mismos, a fin de no superar los 40 y 30 dB(A) a partir de las 8 y 22 horas respectivamente en el interior de las viviendas más próximas de suelo urbano residencial con las puertas y ventanas cerradas en nivel continuo equivalente Leq. en 60 segundos, ni los 45 y 35 dB(A) en valores máximos. Asimismo no se sobrepasarán los 60 dB(A) en las actividades industriales contiguas, todo ello sin perjuicio de lo que disponga la normativa municipal.

4.3.– Atmosferarako emisioak: emisio-iturrien eta egiten diren emisioen identifikazioa eta, beharrezkoa bada, arazketa-sistemen deskripzioa.

4.2.– Vibraciones: descripción de los dispositivos antivibratorios previstos y las garantías de su eficacia.

Ke, gas eta partikulen kanporaketa egokia justifikatu beharko da, albokoei kalterik ez egiteko moduan, Atmosferako Ingurugiroa Babesteko abenduaren 22ko 38/1972 Legea garatzen duen otsailaren 6ko 833/1975 Dekretuan eta horrekin zerikusia duten gainerako arauetan ezarritakoari lotuz.

4.3.– Emisiones a la atmósfera: identificación de los focos emisores y emisiones producidas, describiendo los sistemas de depuración previstos en su caso.

4.4.– Hondakin-urak: hondakin-urak isurtzeko lekuen identifikazioa, honakoak zehaztuz: nora isuriko diren, arazteko zein sistema aurreikusi den eta azken isurpenaren ezaugarriak; indarreko udal-ordenantzetan ezarritakoa betetzen dela justifikatu beharko da edo, horrelakorik ez badago, Jabari Publiko Hidrografikoari buruzko Araudian eta horrekin zerikusia duten arauetan ezarritakoa. Isurpen industrialik egonez gero, ur beltzetatik bereizita kanalizatzeko eta tratatzeko modua aurreikusi beharko da, azken isurpenak indarreko legeria bete dezan. Horretaz gain, isurpenak egiteko baimena beharko da.

Deberá justificarse la adecuada evacuación de los humos, gases y partículas, sin producir molestias a los colindantes y ajustándose a lo establecido en el Decreto 833/1975 de 6 de febrero que desarrolla la Ley 38/1972 de 22 de diciembre de Protección del Ambiente Atmosférico y demás normativa concordante.

4.5.– Hiri-hondakinak: zenbatekoa zehaztu, aurreikusi den biltegiratze-sistema eta azkenean nora eramango diren deskribatuz; indarreko udal-ordenantzetan ezarritakoa betetzen dela bermatu beharko da edo, horrelakorik ez badago, Hondakinei buruzko apirilaren 21eko 10/1998 Legean ezarritakoa.

4.4.– Aguas residuales: identificación de los puntos de vertido de aguas residuales, indicando el medio receptor de los mismos, los sistemas de depuración previstos y las características del vertido final debiendo justificar el cumplimiento de lo establecido en las Ordenanzas Municipales vigentes o, en su defecto, en el Reglamento del Dominio Público Hidráulico y demás normativa concordante. Si existiera algún tipo de vertido industrial deberá preverse su canalización y tratamiento independiente de las aguas fecales de forma que el vertido final cumpla la legislación vigente. Se deberá contar, además, con la correspondiente autorización de vertido. 4.5.– Residuos urbanos: cuantificación de los mismos, describiendo el sistema de almacenamiento previsto y su destino final, garantizándose el cumplimiento de lo establecido en las Ordenanzas Municipales vigentes o, en su defecto, lo establecido en la Ley 10/1998, de 21 de abril, de Residuos.

4.6.– Bestelako hondakinak: zeintzuk diren eta nola kudeatuko diren adierazi, behin-behineko biltegiratze-sistema eta azkenean nora eramango diren zehaztuz, bai eta zein kudeaketa-enpresa baimendu aurreikusten den hondakinak eraman ditzan, hori guztia aipatutako 10/1998 Legearekin eta horrekin zerikusia duten gainerako arauekin bat etorriz, hondakinen jatorriaren arabera. Industriako hondakinak sortzen badira, Autonomia Erkidegoko ingurugiro-organoaren errejistroan inskribatu beharko da jarduera.

4.6.– Otros residuos: identificación y gestión prevista para los mismos, especificando los sistemas de almacenamiento provisional y destino final, así como las empresas gestoras autorizadas previstas para su retirada, todo ello de acuerdo con lo establecido en la citada Ley 10/1998 y demás normativa concordante según la naturaleza de los residuos.

5.– Kontsumoko urak.

La generación de residuos de tipo industrial conllevará la inscripción en el correspondiente Registro del Organo Ambiental de la Comunidad Autónoma.

Jatorria zehaztuko da (udal horniketa-sarea, putzuak, iturburuak, e.a.) eta, horniketa udal saretik ez badator, uraren kalitate sanitarioa bermatzeko zein neurri aurreikusi den adieraziko da.

5.– Aguas de consumo.

6.– Suteen aurkako babesa.

Se indicará su procedencia (red municipal de abastecimiento, pozos, manantiales, etc.), señalándose las medidas previstas para garantizar la calidad sanitaria del agua, en caso de que el abastecimiento no proceda de la red municipal.

Berezko arrisku-mailaren kalkulua, eta eraikuntza-, produkzio- eta biltegiratze-materialek nola erreakzionatzen duten suaren eraginez. Aukeratu diren neurri zuzentzaileak zehaztuko dira, honakoak adieraziz: eraginkortasun-maila, proposatzen diren itzaltzeko mekanismoak justifikatzeko kalkuluak, eta horien kokapena eta seinaleztapena.

6.– Protección contra incendios.

Guztizko su-karga kalkulatzeko, eraikuntza-elementuek dituzten material errekorrak, jarduera burutzeko erabiltzen diren lehengaiak eta/edo biltegiratutako produktuak guztira hartuko dira kontutan sute-sektore bakoitzeko. Kalkulua espresio analitiko honen arabera egingo da:

Cálculo del nivel de riesgo intrínseco y los comportamientos ante el fuego de los materiales de construcción, materiales de producción y almacenamiento. Se especificarán las medidas correctoras elegidas con expresión del grado de eficacia, los cálculos justificativos de los mecanismos de extinción propuestos, así como su ubicación y señalizaciones.

Qft = <FONT FACE="Symbol" SIZE=2>S (PiHi)/S

La carga de fuego total se calculará considerando la totalidad de los materiales combustibles que formen parte de los elementos constructivos, las materias primas utilizadas en el desarrollo de la actividad y/o los productos almacenados, correspondientes todos ellos a cada sector de incendios. El cálculo de la misma se efectuará de acuerdo con la siguiente expresión analítica:

Qft = guztizko su-karga sute-sektore bakoitzeko

Qft = <FONT FACE="Symbol" SIZE=2>S (PiHi)/S

Pi = sute-sektore bakoitzeko, eraikuntza-elementuek dituzten material errekorren, jarduera burutzeko erabiltzen diren lehengaien eta/edo biltegiratutako produktuen pisua kilogramotan.

Qft =carga de fuego total correspondiente a cada sector de incendio.

Hi = Pi-ren definizioan kontutan hartu den konposatu bakoitzaren bero-ahalmena Mcal/Kg-tan.

Pi =peso en kilogramos de los materiales combustibles que forman parte de los elementos constructivos, materias primas utilizadas en el desarrollo de la actividad y productos almacenados, integrados todos ellos en cada sector de incendio.

S = neurtzen ari den sute-sektorearen azalera metro karratutan.

Hi = poder calorífico en Mcal/kg de cada uno de los diferentes compuestos considerados en la definición de Pi.

Instalazioak suteei aurre hartzeko eta horietatik babesteko elementu egokiez hornituta daudela justifikatu beharko da; azalerako 300 m.2-ko edo frakzioko suitzailgailu bat jarriko da (bi gutxienez), eta irteeretarainoko ebakuazio-bideak argitzeko larrialdietarako argiak. Ezaugarri bereziak dituzten jarduerek (zura edo PVCa lantzen duten aroztegiak, material errekorren biltegiratzeak ...) suteen aurkako babes-neurri bereziak eduki beharko dituzte (suteetako ur-hartune ekipatuak, ihinztagailuak, detektagailuak ...), kasuan kasuko berariazko arriskuari egokituak. Ekipo horiek baldintza normalizatuetan zuzen instalatu eta funzionatzea oso zaila bada, teknikoki justifikatutako beste aukera batzuk onar daitezke, hirugarren batzuengan izan daitekeen eragina zainduz gero. Nolanahi ere, arlo horretan eskumenak dituzten beste erakunde batzuek komenigarritzat jo dezakete neurri osagarriak eskatzea.

S = superficie en metros cuadrados del sector de incendio considerado.

Egoitzarako hiri-lurzoruan jarri beharreko jardueretan ekainaren 11ko 171/1985 Dekretuan eta horrekin bat datozen gainerako arauetan ezarritakoa justifikatu beharko da.

Deberá justificarse la adecuada dotación en las instalaciones de elementos apropiados para la prevención y protección contraincendios, disponiéndose al menos de un extintor de características adecuadas por cada 300 m.2 de superficie o fracción, con un mínimo de dos, así como alumbrado de emergencia suficiente para iluminar las vías de evacuación hasta las salidas. Aquellas actividades con características especiales (carpinterías de madera, PVC, almacenamientos de materiales combustibles,...) deberán disponer de medidas de protección contra incendios adicionales (tales como bocas de incendio equipadas, rociadores, detectores...) adecuados al riesgo específico de cada caso. Podrán aceptarse otras alternativas técnicamente justificadas en casos de gran dificultad para la correcta instalación y funcionamiento de dichos equipos en las condiciones normalizadas, siempre que quede salvaguardada la posible afección a terceros. Todo ello sin perjuicio de las medidas adicionales que se estimen oportunas por otros Organismos competentes en la materia.

Era berean, NBE-CPI/96an (Eraikuntzaren Oinarrizko Norma-Suteen aurka Babesteko Baldintzak Eraikinetan-1996) dagokion arloan ezarritakoa betetzen dela justifikatu beharko da.

En las actividades a ubicar en suelo urbano residencial deberá justificarse lo establecido en el Decreto 171/1985 de 11 de junio y demás normativa concordante.

7.– Nekazaritza eta abeltzaintzako jarduerak.

Asimismo, deberá justificarse el cumplimiento de lo establecido en la NBE-CPI/96 (Norma Básica de la Edificación-Condiciones de Protección Contra Incendios en los Edificios-1996) en su ámbito de aplicación.

Aurreko idazatietan zehatutakoaren kalterik gabe, nekazaritza eta abeltzaintzako jardueren kasuan honako baldintza hauek betetzen direla berariaz justifikatu beharko da:

7.– Actividades agropecuarias.

7.1.– Pruduktu fitosanitario, pestizida eta, oro har, produktu kimikoen biltegiratzea ustiategirako behar-beharrezkoena denera mugatuko da; horiek erabiltzeko garaian segurtasun arauak eta arau higieniko-sanitarioak bete beharko dira beti.

Sin perjuicio de lo señalado en los apartados anteriores, en el caso de las actividades agropecuarias deberá justificarse de manera específica el cumplimiento de los puntos que se señalan a continuación:

7.2.– Jarduerak sortzen dituen hondakin organikoak (likido eta solidoak) hobi estanko batean edo esparru itxi iragazkaitz batean bildu beharko dira, hondakin-motaren arabera,; biltegi horiek ez dute kanporako irteerarik izango, ezta ubide publikoetarako isurbide zuzenik ere. Simaurtegiko lixibiatuak hobi estanko batean jasoko dira.

7.1.– Almacenamiento de productos fitosanitarios, plaguicidas y, en general, de productos químicos, ajustado a lo estrictamente necesario para las necesidades habituales de la explotación, debiéndose cumplir en todo momento con la normativa de seguridad e higiénico-sanitaria de aplicación.

7.3.– Hondakin horiek lurrak ongarritzeko edo ureztatzeko erabiliz gero, era egokian jalki beharko dira, alderdi hauek kontutan hartuz: azalera unitateko eta erabilpen bakoitzeko jasan daitekeen medeagarri edo zama organikoaren gehienezko kopurua, lurraren topografia eta klimatologia; edozein kasutan, erabilera hori abenduaren 22ko 390/1998 Dekretuan ezarritakoari lotuko zaio, zeinaren bidez nekazaritzatik eratorritako nitratoekin ura kutsatzeko Arriskutan dauden Inguruak izendatzeko arauak finkatu eta Euskal Autonomia Erkidegoko Nekazaritza-lanetan Egoki Jarduteko Kodea onartzen baita. Halaber, eta irizpide orokortzat hartuta, ureztaketarako 5 azienda unitate baliokideko (u.a.u.b.) lur Ha 1 dagoela justifikatu beharko da. Finken planoak aurkeztu beharko dira eta honako baliokidetzak ezarriko dira:

7.2.– Recogida de los residuos orgánicos (líquidos y sólidos) generados en el desarrollo de la actividad en fosa estanca o recinto cubierto impermeable, dependiendo del tipo de residuo, sin salidas al exterior ni vertidos directos a cauce público, previendo la recogida de los lixiviados del estercolero en fosa estanca.

U.a.u.b. 1:

7.3.– En el supuesto de utilización de los mencionados residuos para abonado y riego de fincas, se procederá a su adecuada deposición, teniendo en cuenta la capacidad máxima admisible de enmienda o carga orgánica por unidad de superficie y por operación, la topografía del terreno y la climatología, ajustándose, en todo caso, tal utilización, a lo prescrito en el Decreto 390/1998, de 22 de diciembre, por el que se dictan normas para la declaración de Zonas Vulnerables a la contaminación de las aguas por los nitratos procedentes de la actividad agraria y se aprueba el Código de Buenas Prácticas Agrarias de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Asimismo, deberá justificarse, como criterio general, la disponibilidad de 1 Ha de terreno por cada 5 u.g.e.r. (unidad de ganado equivalente a efectos de riego), adjuntándose planos de las fincas disponibles a estos efectos y aplicándose las siguientes equivalencias:

Zaldi-azienda buru 1 edo hazteko behi-azienda buru 1.

1 u.g.e.r.:

Gizentzeko 2 behi-azienda buru.

1 cabeza de ganado vacuno reproductor o de ganado equino

30 ardi- edo ahuntz-azienda buru.

2 cabezas de ganado vacuno de engorde.

Umetarako 3,5 txerrama

30 cabezas de ovino-caprino.

Gizentzeko 15 txerri

3,5 cerdas reproductoras.

150 untxiama

15 cerdos de cebo.

250 oilo

150 conejas madres.

Hondakinak kudeatzeko beste eraren bat aukeratzekotan, behar bezala justifikatu beharko da.

250 gallinas.

7.4.– Animalia hilak desagertaraztea, bai errausketa kontrolatuaren bidez (ezarri beharreko araudia betetzen duen labe edo instalazio bat erabiliz), bai hobi estanko batean karez ehortziz, bai organo eskudunak horretarako jarrritako zerbitzuek eramanda.

En el supuesto de que se opte por otras formas alternativas de gestión de los residuos, deberá procederse a su adecuada justificación.

7.5.– Neurri higieniko-sanitarioak.

7.4.– Eliminación de los animales muertos bien por cremación controlada (en horno o instalación que cumpla la reglamentación que resulte de aplicación) enterramiento en fosa estanca con cal o retirada por los servicios que a tal fin dispusiera el Organismo competente.

7.5.1.– Ustiategiko zolak iragazkaiztea.

7.5.– Medidas higiénico-sanitarias.

7.5.2.– Aldian-aldiko desinfektazioak, intsektu-kentzeak eta arratoi-garbiketak.

7.5.1.– Impermeabilización de los solados de la explotación.

7.5.3.– Instalazioak aldian-aldian errazago garbitzeko iturriko ura edukitzea.

7.5.2.– Operaciones periódicas de desinfección, desinsectación y desratización.

7.5.4.– Intsektuak kanpora atera daitezen eragozteko sistema edo instalazioak, batez ere ondoan instalazioak edo etxebizitzak egonez gero. 8.– Planoak.

7.5.3.– Disponibilidad de agua corriente para facilitar la limpieza periódica de las instalaciones.

8.1.– Jardueraren kokaera-planoa; nekazaritza eta abeltzaintzako jardueren kasuan, lursail propioak, ondoko finkak eta bide publikoak zehaztuko dira. Biztanledun guneetara, ubideetara, horniketa-putzuetara, iturburuetara, horniketa-sareetara, etab.etara dauden distantziak adieraziko dira (1:5000 eskalako planoa edo antzekoa).

7.5.4.– Sistemas o instalaciones que eviten la propagación de insectos al exterior, especialmente cuando haya instalaciones o viviendas próximas.

8.2.– Instalazioaren kokaera-planoa, ondoko etxebizitza eta pabeilioiak sartuz eta horien erabilerak zehaztuz (1:500 eskalako planoa edo antzekoa).

8.– Planos.

8.3.– Instalazioen oin-planoak, honakoak adieraziz: makinak eta berariazko instalazioen kokapena, keen kanporaketa, saneamendu-sarea, suteen aurkako babesa, larrialdietarako irteerak, e.a. Lehengaiak, produktu bukatuak eta hondakinak biltegiratzeko aldeak ere adierazi beharko dira (1:100 eskalako planoa edo antzekoa).

8.1.– Plano de situación de la actividad, en el caso de actividades agropecuarias, con delimitación de los terrenos propios, fincas colindantes y vías públicas. Se indicarán las distancias a núcleos habitados, cauces, pozos de suministro, manantiales, redes de abastecimiento, etc. (plano a escala 1:5000 o similar).

8.4.– Altxaera-planoak eta sekzioenak, 1:100 eskalan edo antzekoan.

8.2.– Plano de emplazamiento de la instalación en relación con viviendas y pabellones colindantes, señalando los usos de los mismos (plano a escala 1:500 o similar).

8.3.– Planos de planta de las instalaciones, señalando la ubicación de la maquinaria e instalaciones específicas, evacuación de humos, red de saneamiento, protección contra incendios, salidas de emergencia, etc. También se indicarán las zonas elegidas para el almacenamiento de materias primas, producto acabado y almacenamiento de residuos (plano a escala 1:100 o similar).

8.4.– Planos de alzados y secciones a escala 1:100 o similar.


Azterketa dokumentala


Análisis documental