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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

108. zk., 2007ko ekainaren 6a, asteazkena

N.º 108, miércoles 6 de junio de 2007


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Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
3209
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AGINDUA, 2007ko maiatzaren 16koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, ikertzaileentzako hobekuntza- eta mugikortasun-programetarako deia egiten duena.

ORDEN de 16 de mayo de 2007, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan los programas de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren ustez, ikertzaileentzako hobekuntza- eta mugikortasun-programak tresna egokia dira komunitate zientifiko eta teknologikoa prestigio handiko ikertzaileekin harremanetan jartzeko, bai eta unibertsitateko irakasleen ezagupenak eguneratzeko ere.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación, considera que los programas de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador son mecanismos idóneos para potenciar los contactos de la comunidad científica y tecnológica con investigadores de reconocido prestigio, así como actualizar los conocimientos del profesorado universitario.

Kontuan hartu da Lehendakariaren ekainaren 27ko 8/2005 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatu, eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatu zituena (2005eko ekainaren 28ko EHAA).

En virtud de lo establecido en el Decreto 8/2005 de 27 de junio, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos (BOPV de 28 de junio de 2005).

Kontuan hartu dira, halaber, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua eta azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretua. Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorraren kontura emandako diru-laguntzen bermeen eta itzulketen jardunbide orokorra arautu zuen eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, jardunbidea eta betebeharrak ezarri zituen (1992ko otsailaren 7ko EHAA, 26. zk.); azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak, berriz, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartu zuen.

Teniendo en cuenta el Decreto 698/1991 de 17 de diciembre de 1991 (BOPV n.° 26, de 7 de febrero de 1992) por el que se regula el régimen general de garantías y reintegro de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión y el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Jaurlaritzaren Kontseiluak, 2000ko azaroaren 14an hartutako erabakiaren bitartez, I. Unibertsitate Plana onartu zuen, Unibertsitatea Antolatzeko Legearen prozedura eta ahalmenekin bat etorriz.

Teniendo en cuenta el Acuerdo del Consejo de Gobierno de 14 de noviembre de 2000 en el que se aprobó el I Plan Universitario de acuerdo a los procedimientos y competencias establecidas en la Ley de Ordenación Universitaria.

Ondorioz, hau

En su virtud,

XEDATU DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen helburua da ikertzaileentzako hobekuntza- eta mugikortasun-programarako deia egitea, modalitate hauetarako:

Es objeto de la presente Orden convocar el programa de perfeccionamiento y movilidad del personal investigador con las siguientes modalidades:

A modalitatea: ikertzaile bisitariak Euskal Autonomia Erkidegoko entitate zientifiko eta teknologikoetara etortzen dira.

Modalidad A) Investigadores visitantes que se integran en Entidades Científicas y Tecnológicas de Investigación de la CAPV.

B modalitatea: Euskal Autonomia Erkidegoko entitate zientifiko eta teknologikoetako ikertzaileek egonaldiak egiten dituzte EAEtik kanpoko zentroetan.

Modalidad B) Estancias en Centros de fuera de la CAPV de investigadores de las Entidades Científicas y Tecnológicas de Investigación de la CAPV.

B.1) Egonaldi luzeak.

B.1) Estancias largas.

B.2) Egonaldi laburrak.

B.2) Estancias cortas.

2. artikulua.– Laguntzen finantzazioa.

Artículo 2.– Financiación de las ayudas.

Agindu honetan araututako laguntzak finantzatzeko, 263.000, 00 euro bideratuko dira. Diru-kopuru hori eguneratu ahal izango da, kreditu-loturako edo aurrekontu-aldaketako araubidearekin bat etorrita indarrean dagoen legediaren arabera. Aldatuz gero, horren berri Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak emango du ebazpen baten bitartez.

A la financiación de las ayudas reguladas en esta Orden se destinará la cantidad de 263.000,00 euros. Dicho importe podrá ser objeto de actualización, conforme al régimen de vinculación crediticia o de modificación presupuestaria previsto en la legislación vigente. De producirse tal circunstancia se dará publicidad de la misma mediante Resolución del Viceconsejero de Administración y Servicios.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Beneficiarios.

3.1.– Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sareko agente kreditatuak, duten kategoria gorabehera, urriaren 1eko 221/2002 Dekretuaren 2. artikuluaren arabera (221/2002 Dekretua, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sarearen oinarri-arauak eguneratu zituena).

3.1- Los Organismos beneficiarios de estas ayudas son los Agentes acreditados de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación pertenecientes a cualquiera de las categorías de agentes de acuerdo al artículo 2 del Decreto 221/2002 de 1 de octubre por el que se actualizan las bases de regulación de la Red Vasca de Tecnología.

Edozelan ere, honako hau hartuko da entitate onuraduntzat: eskaria egin duen ikertzailearen entitatea, nortasun juridiko propioa duena.

En todo caso, se entenderá como entidad beneficiaria aquella en la que se integra el investigador solicitante y que además tiene personalidad jurídica propia.

Erakunde onuradunek eskabidean eta deialdiaren ebazpenean beren beregi izendatuta agertzen diren jardueretarako eta ikertzaileentzat baino ez dituzte erabiliko laguntzak.

Los organismos beneficiarios deberán aplicar las ayudas exclusivamente para las actividades e investigadores que nominalmente aparecen en la solicitud y en la Resolución de la convocatoria.

3.2.– Programa hauetarako diru-laguntzak emateak eta horietaz baliatzeak ez du esan nahi onuradunak bisitatzen dituen zentroekin kontratupeko edo estatutupeko harremanik hasiko duenik, eta bisitaria hartzen duen erakundeari ez dio inolako konpromisorik ezartzen interesatua gero plantillan sartzeko.

3.2.– La concesión y disfrute de las subvenciones de estos programas no supone la iniciación de una relación contractual o estatutaria con los Centros a que se incorpore el beneficiario, ni implica, por parte de la Institución receptora, compromiso alguno en cuanto a la posterior incorporación del interesado a la plantilla de la misma.

3.3.– Deialdi honen bidez finantzatutako jardueretan parte hartzen duten entitate onuradunetako ikertzaileek gorputz-istripuetarako eta erantzukizun zibileko asegurua izango dute.

3.3.– Los investigadores de la Entidades beneficiarias que participen en las actividades financiadas por esta convocatoria contarán con un seguro de accidentes corporales y de responsabilidad civil.

3.4.– Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. idatz-zatian (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia), ezarritako kausaren batean dagoen inor ezin izango da onuradun izan.

3.4.– No podrán ser beneficiarios quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

4. artikulua.– Laguntzen, parte-hartzaileen eta jardueren ezaugarriak.

Artículo 4.– Características de las ayudas, de los participantes y de las actividades.

Agindu honen I. eta II. eranskinetan azaltzen eta zehazten dira deialdi honetako modalitate bakoitzaren ezaugarriak, eskatzaile eta ikertzaile parte—hartzaileek bete behar dituzten baldintzak eta, azkenik, diru-laguntzen zenbatekoak.

La descripción de las características de cada una de las modalidades de esta convocatoria, así como las condiciones que deben reunir los solicitantes e investigadores participantes, al igual que los importes de las subvenciones serán descritos y detallados en los anexos I y II de la presente Orden.

5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.– Presentación de solicitudes.

5.1.– Eskabidea eta gainerako agiriak aurkezteko epea hilabetekoa da, Agindu hau EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

5.1.– El plazo para la presentación de la instancia de solicitud y demás documentación será de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el BOPV.

5.2.– Eskabideak eta gainerako agiriak helbide honetan aurkeztu beharko dira:

5.2.– La instancia de solicitud junto con la restante documentación necesaria se presentará en:

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Zientzia Politikarako Zuzendaritza.

Dirección de Política Científica.

Erreferentzia: Ikertzaile bisitariak (A modalitatea) edo ikertzaileak EAEtik kanpoko zentroetan egotea (B modalitatea) (dagokiona)

Referencia: Investigadores visitantes (modalidad A) o Estancias en Centros de fuera de la CAPV (modalidad B) (según proceda)

Donostia kalea 1.

C/ Donostia-San Sebastián 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

Azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aipatzen diren bideen bitartez ere bidal daitezke (Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legea, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua).

Por cualquiera de los modos previstos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de la Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

5.3.– Agindu honen I. eta II. eranskinetan ezartzen dira hurrenez hurren laguntza-modalitate bakoitzarentzat eskabideak aurkezteko epeak. Erakunde onuradunaren legezko ordezkariak sinatu beharko du eskabidea.

5.3.– Se presentarán acompañadas por la documentación que respectivamente se exija para cada modalidad de ayuda en los anexos I y II de la presente Orden. La solicitud deberá estar firmada por el Representante Legal del Organismo beneficiario.

5.4.– Deialdiaren testua eta eskabide-agiriak lortzeko interneteko helbidea: "http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net".

5.4.– La dirección Internet para obtener el texto de la convocatoria y los formularios de solicitud es: "http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net".

6. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 6.– Órgano de gestión de las ayudas.

Zientzia Politikarako Zuzendaritzari dagozkio deialdi honetan aurreikusitako laguntzak kudeatzeko lanak, Oinarrizko Ikerketako Zerbitzuaren bitartez.

Corresponderá a la Dirección de Política Científica la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria a través del Servicio de Investigación Básica.

7. artikulua.– Eskabideetan egin diren hutsak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de defectos de la solicitud.

Baldin eta agindu honen I. eta II. eranskinetan eskatutako zerbait betetzen ez duen eskabideren bat edo agiriren bat aurkezten bada, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak 10 eguneko epea emango die sinatzaileei hutsak zuzen ditzaten edo arauzko agiriak aurkez ditzaten, eta ohartaraziko die, agindutakoa bete ezean, eskaera bertan behera utzi dutela esan nahiko duela. Hala agintzen da azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 artikuluan (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua).

En el caso de remitirse instancias y documentación que, en algún punto, no cumplan lo exigido en los anexos I y II de la presente Orden, los firmantes de tales solicitudes serán requeridos por la Dirección de Política Científica, para que en el plazo de 10 días subsanen las faltas o presenten los documentos preceptivos con indicación de que si así no lo hiciera se les tendrá por desistidos en su petición de conformidad con lo establecido en el artículo 71.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

8. artikulua.– Ebaluazioa.

Artículo 8.– Evaluación.

8.1.– Batzorde batek ebaluatuko ditu programak burutzeko laguntzetarako eskabideak, deialdi honetako berariazko arauek ezarritako baldintzen arabera. Batzordea Zientzia Politikarako zuzendariak eta Unibertsitate zuzendariak osatuko dute, eta Oinarrizko Ikerketako zerbitzuburuaren laguntza izango dute.

8.1.– La evaluación de las solicitudes de ayuda para llevar a cabo los correspondientes programas, de acuerdo con los límites fijados por las normas específicas de la presente convocatoria, será realizada por una Comisión compuesta por el Director de Política Científica y el Director de Universidades, con la asesoría del Jefe de Servicio de Investigación Básica.

Batzordeak eskabide bakoitzari buruzko informeak eska diezazkioke eskatzaileek diharduten arloetan itzal handia eta ebaluazioan esperientzia duten ikertzaileei.

La Comisión podrá solicitar informes sobre cada solicitud, a investigadores de reconocido prestigio y experiencia evaluadora en el área de conocimiento en la que trabajen los solicitantes.

8.2.– Laguntzen esleipendunak hautatzeko, batzordeak irizpide hauek hartuko ditu kontuan, denak ehuneko beraz baloratuta:

8.2.– Para la selección de los adjudicatarios de ayudas la Comisión tomará en cuenta los siguientes criterios que tendrán el mismo valor porcentual de cara a la valoración de solicitudes:

a) Hautagaiaren merezimendu zientifiko eta akademikoak.

a) Méritos científicos y académicos del candidato.

b) Egingo den lanaren interesa eta bideragarritasuna.

b) Interés y viabilidad de la labor a realizar.

c) Hautagaia sartuko den ikerketa-taldearen historial zientifiko-akademikoa.

c) Historial científico - académico del equipo investigador donde se incorpore el candidato.

9. artikulua.– Laguntzak esleitzeko prozedura.

Artículo 9.– Procedimiento de adjudicación de las ayudas.

Laguntzetarako eskabideak lehiaketa bidez ebatziko dira, aurrerago aipatzen diren arau orokorren arabera eta I. eta II. eranskinetan jasotzen diren arau espezifikoen arabera. Horretarako, aurkeztutako eta onartutako eskabide guztiak konparatuko dira, eta horien arteko lehentasuna ezarriko da 8. artikuluan aipatu diren irizpideak kontuan hartuta; balorazio altuena lortu dutenei baino ez zaie esleituko laguntza, agindu honen 2. artikuluan finkatzen den aurrekontu-kreditua agortu arte.

Las solicitudes de ayuda serán resueltas por concurso, con arreglo a las Normas Generales que a continuación se relacionan y a las Específicas que se recogen en los anexos I y II respectivamente. A tal efecto, la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes presentadas y admitidas, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de adjudicación fijados en el artículo 8, adjudicando sólo aquellas que hayan obtenido mayor valoración hasta el agotamiento del crédito presupuestario consignado en el artículo 2 de la presente Orden.

10. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 10.– Resolución.

10.1.– Emandako laguntzak esleitu eta interesatuei jakinaraztea, bai eta laguntzen zenbatekoak zehaztea ere, Batzorde Ebaluatzailearen proposamenez egingo da, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordearen ebazpen baten bidez. Ebazpen hori hiru hileko epean hartuko du, eskabideak aurkezteko epeak amaitu ondoren hasita.

10.1.– La adjudicación y notificación a los interesados de las ayudas concedidas y la determinación de sus respectivas cuantías, se realizará a propuesta de la Comisión evaluadora, por resolución de la Viceconsejera de Universidades e Investigación, dentro de los tres meses siguientes a la finalización de los respectivos plazos de presentación de solicitudes.

10.2.– Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie interesatuei, azaroaren 26ko 30/1992 Legean aurreikusten den eran. Aurreko atalean ezarritako epean ebazpenik hartzen eta jakinarazten ez bada, eskabideak ezetsitzat jo beharko dituzte eskatzaileek.

10.2.– Las resoluciones se notificarán individualmente a los interesados en la forma prevista en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre. En el caso de que en el plazo establecido en el apartado anterior no se dicte y notifique resolución expresa alguna, los interesados podrán entender desestimadas sus solicitudes.

10.3.– Ebazpen horren aurka, interesatuek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratzen den egunaren biharamunean hasita.

10.3.– Contra las Resoluciones podrán los interesados interponer recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su notificación.

10.4.– Aurrekontu-ekitaldiaren amaieran, onuradunen zerrenda eta emandako laguntzak argitaratuko dira Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.

10.4.– Al final del ejercicio presupuestario, se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de beneficiarios y las ayudas recibidas.

11. artikulua.– Onuradunen betekizunak.

Artículo 11.– Obligaciones del beneficiario.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen onuradunek betekizun hauek izango dituzte:

Los Organismos beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartu beharko dute. Izan ere, diru-laguntza eman zaiela jakinarazteko agiria jaso eta hamabost eguneko epean, entitate onuradunek, beren-beregi eta idatziz, laguntzari uko egiten ez badiote, diru-laguntza onartu dutela ulertuko da.

a) Aceptar la subvención concedida. Si transcurridos quince días desde la notificación de la resolución de concesión de la ayuda, el interesado o los centros receptores no hubieran renunciado expresamente y por escrito a la misma se entenderá que queda aceptada.

b) Laguntza zertarako eman den, horretarako erabili beharko dute, ez beste ezertarako.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Zentroa edo ikerketa—aldea aldatzeko, jarduerak eteteko edo onuraduna aldi baterako norabait joateko, Zientzia Politikarako Zuzendaritzari jakinarazi beharko diote, hori egiteko baimena eman diezaien.

c) Notificar a la Dirección de Política Científica cualquier cambio de centro, equipo investigador, interrupción de actividades o ausencia temporal, a los efectos de su autorización expresa por parte del Director de Política Científica.

d) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak —diru-laguntzen inguruko egitekoak dituztenez— eskatzen dieten beste agiri eman beharko diete.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

e) Mugikortasun-programan parte hartzen duten ikertzaileek bisitatzen duten zentroaren arauen arabera eta dedikazio esklusiboz jardun beharko dute.

e) Los investigadores participantes en los programas del movilizador deberán ajustar su actuación a las normas del Centro al que se incorporen y desempeñar su actividad en régimen de dedicación exclusiva.

12. artikulua.– Laguntzak ordaintzea.

Artículo 12.– Pago de las ayudas.

12.1.– Erakunde onuradunari ordainduko zaizkio laguntzak. Erakunde horrek behar diren diru-zenbetekoak aurreratuko ditu ikertzaileak laguntzaren zenbatekoa jaso dezan, hain zuzen ere, agindu honen I. eta II. eranskinetan laguntza-mota bakoitzarentzat hurrenez hurren finkatutako arau espezifikoen arabera.

12.1.– El pago de las ayudas se hará efectivo a favor del Organismo beneficiario, el cual adelantará las cantidades necesarias para que el investigador reciba la cuantía de la ayuda conforme a las especificaciones que respectivamente se fijan para cada modalidad de ayuda en los anexos I y II de la presente Orden.

12.2.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren 50.4 artikuluan ezarritakoaren arabera, diru-laguntzak eta laguntzak esleitzeko eta, hala behar bada, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da amaituta egotea itzulketa edo zehapen prozedura oro, zehazki, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo horko erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntza edo diru-laguntzengatik hasitakoak eta artean izapidetzen ari direnak.

12.2.– De conformidad con lo establecido con el artículo 50.4 del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre, la concesión y, en su caso, el pago de las ayudas a los beneficiarios quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento administrativo sancionador o de reintegro que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

13. artikulua.– Diru-laguntzak justifikatzea eta segimendua.

Artículo 13.– Justificación y seguimiento de las de las ayudas.

13.1.– Eskatzaileek, agindu honetako laguntzak jaso dituzten erakundeen legezko ordezkarien oniritzia dutela, diruz lagundutako ekintza gauzatu dela justifikatu beharko dute. Horretarako, ekintza bukatu eta bi hilabeteren buruan, egindako lanari buruzko txosten laburra aurkeztu beharko diote Zientzia Politikarako Zuzendaritzan, eta bertan ikerketaren argitalpen, patente edo bestelako emaitzen erreferentzia aipatu beharko da. Txosten horrek egonaldiaren datak adierazi beharko ditu, eta zientzilari-taldearen arduradunaren eta horren erakundearen legezko ordezkariaren oniritzia izan beharko du. Bestalde, diru-laguntzaren modalitaterako I eta II. eranskinetan adierazten diren agiriak aurkeztu beharko ditu.

13.1.– Los investigadores solicitantes de los Organismos beneficiarios de las ayudas contempladas en la presente Orden, deberán justificar la realización de la acción para cuya financiación se hubiere concedido presentando ante la Dirección de Política Científica dentro de los dos meses siguientes al término de la misma, un breve informe que describa la labor realizada incluyendo referencia de publicaciones, patentes o cualquier otro resultado de la investigación. Este informe deberá expresar las fechas de estancia y contar con el visto bueno del responsable del equipo científico receptor y del Representante Legal de su Organismo. Y además deberán presentar los documentos específicamente expresados en los anexos I y II para cada modalidad de ayuda.

13.2.– Justifikatutako gastuak emandako diru-laguntza baino txikiagoak badira eta ez-betetzerik ez badago, diru-laguntza gutxitu egingo da justifikatu ez den kopurua kenduta, eta jasotako diru-laguntzak proportzioan itzuliko dira, dagokion prozedurari jarraituz. Prozedura hori Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak amaituko du ebazpen batez, eta horrek hasierako ebazpena aldatuko du.

13.2.– La justificación de los gastos por cuantías inferiores a la subvención concedida, siempre que no conlleve incumplimiento, conllevará una reducción de la misma equivalente a la cantidad no justificada, con el consiguiente reintegro proporcional de las subvenciones percibidas efectuándose el correspondiente procedimiento que concluirá con la emisión de una Resolución de la Viceconsejera de Universidades e Investigación, de modificación de la resolución inicial.

13.3.– Egoki iritziz gero, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak informazio osagarria eskatu ahal izango du, eta horrez gain, emandako laguntzaren segimendua egiteko ardura emango dio zuzendaritza horri atxikitako pertsona bati edo batzuei, laguntza zertan erabili den ikusteko.

13.3.– En aquellos casos en que se estime conveniente, la Dirección de Política Científica podrá recabar la presentación de la información complementaria que considere oportuna y encomendar, a una o varias personas adscritas a la propia Dirección, las acciones que correspondan para un seguimiento del destino dado a la ayuda otorgada.

14. artikulua.– Laguntzen bateraezintasuna.

Artículo 14.– Incompatibilidad de las ayudas.

Laguntza hauek bateraezinak dira helburu bererako ematen diren antzeko diru-laguntzekin.

El disfrute de estas ayudas es incompatible con la percepción de cualquier otra subvención de carácter similar para el mismo fin.

15. artikulua.– Ez-betetzeak eta laguntza itzultzea.

Artículo 15.– Incumplimiento y reintegro de la ayuda.

15.1.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartu zen (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA). Testu horren 53. artikuluan ezartzen denez, laguntza edo diru-laguntza ordain dadila eskatzerik ez da izango eta, behar izanez gero, jasotako zenbatekoak itzuli egin beharko dira eta laguntza edo diru-laguntza eman zenetik sortutako legezko interesak ordaindu, baldin eta:

15.1.– De acuerdo con lo establecido en los artículos 53 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, Texto Refundido, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), no será exigible el abono de la ayuda, y en su caso procederá el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia de los intereses legales que resultaren de aplicación desde el momento del pago de la ayuda, si los beneficiarios incurrieran en alguno de los siguientes supuestos:

Onaradunek, guztiz edo zati batean, bete gabe utzi badituzte deialdi honetako oinarriak, diru-laguntzei buruzko araudi orokorrekoak edo diru-laguntza emateko ebazpenean erabakitako baldintzak.

Incumplimiento total o parcial de las bases de esta convocatoria, o de la normativa de general aplicación de subvenciones o de las condiciones acordadas en la resolución de concesión.

Diru-laguntza emateko eskatzen diren datuak ezkutatu edo aldatzen badituzte edo eskatutako informazioa iruzurrez manipulatzen badute.

La ocultación de datos, su alteración o cualquier manipulación fraudulenta de la información solicitada, para la concesión de la ayuda.

Egintza proposatutako helburuekin edo ezarritako epeekin bat etorri gabe garatzen badute, Zientzia Politikarako Zuzendaritzaren baimenik gabe.

El desarrollo de la acción no coincidente con los objetivos propuestos y los plazos estipulados, sin contar con la autorización de la Dirección de Política Científica.

Zientzia Politikarako Zuzendaritzak, diruz lagundutako egintzen segimendua egiterakoan, gastua proposatutakoarekin eta esleitutakoarekin bat ez datorrela egiaztatzen badu.

Resultar acreditado a través del seguimiento que de los acciones subvencionadas efectúe la Dirección de Política Científica, la inadecuación del gasto realizado al propuesto y adjudicado.

15.2.– Baldin eta diru-laguntza emateko kontuan izan ziren baldintzak aldatzen badira edo beste administrazioren baten edo beste entitate pribatu nahiz publikoren baten laguntzak edo diru-laguntzak jasotzen badira edo helburu bererako beste diru-iturri edo baliabide batzuk jasotzen badira, diru-laguntza emateko ebazpena aldatu egin daiteke, betiere, diru-laguntzei buruzko arauan entitate onuradun izateko ezarritako gutxienezko betekizunak konplituz gero.

15.2.– Asimismo, toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados, y en su caso de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos por la norma subvencional para ser beneficiario de ésta.

15.3.– Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren II. tituluan ezarritakoarekin bat etorriz, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak deklaratuko du, ebazpen baten bidez, laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela eta, hala behar denean, diru-zenbatekoak eta legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusira itzuli behar direla (698/1991 Dekretua, diru-laguntzak itzultzeko prozedura orokorra arautu zuena; 1992ko otsailaren 7ko EHAA). Dena den, hori egin baino lehen, prozedurari dagozkion izapideak egin beharko dira, eta behar izanez gero, beste ekintza batzuk ere gauzatuko dira.

15.3.– De acuerdo con lo establecido en el Título Segundo del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre (BOPV de 7 de febrero de 1992) en el que se regula el procedimiento general de reintegro de subvenciones, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, se declarará por resolución de la Viceconsejera de Universidades e Investigación, previa la substanciación de los trámites procedimentales oportunos, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

15.4.– Diru-zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat hartuko dira ondorio guztietarako.

15.4.– Las cantidades referidas tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hasita hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera bi hilabeteko epearen barruan.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán los interesados interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.– Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hartuko du indarra.

Segunda.– La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2007ko maiatzaren 16a.

En Vitoria-Gasteiz, a 16 de mayo de 2007.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

I. ERANSKINA
ANEXO I
A MODALITATEA: IKERTZAILE BISITARIAK
MODALIDAD A: INVESTIGADORES VISITANTES

Arau espezifikoak:

Normas específicas:

1.– Programaren xedea.

1.– Objeto del Programa.

Euskal Autonomia Erkidegoko erakunde onuradunetan (3. artikulua) zientzia, teknologia eta humanistika arloetan diharduen komunitatearen eta ikerketak normalean Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo egiten dituzten ospe handiko ikertzaileen arteko harremanak indartu nahi dira. Horretarako, erakunde onuradunen zentroetan ikertzaile horiek egiten dituzten egonaldiak finantzatuko dira. Hartu-eman horiek, bestalde, Europako Programa Markoen esparruan bultzatu nahi dira.

Potenciar los contactos de la comunidad científica, tecnológica y humanística de los Organismos beneficiarios (artículo 3) de la Comunidad Autónoma del País Vasco con Investigadores de reconocido prestigio que habitualmente realicen su investigación fuera de la misma, financiando estancias de dichos Investigadores en los Centros de los Organismos beneficiarios. Se pretende potenciar estos contactos en el contexto de los Programas Marco Europeos.

2.– Programaren ezaugarriak.

2.– Características del Programa.

Egonaldien iraupena hilabetekoa izango da, gutxienez, eta etenik gabeko hamabi hilabetekoa, gehienez. 2007ko urtarrilaren 1etik 2007ko abenduaren 31ra bitartean hasi beharko dira.

La duración de la estancia será de un mínimo de 1 mes y un máximo de 12 meses ininterrumpidos y deberá comenzar entre el 1 de enero de 2007 y el 31 de diciembre de 2007.

Salbuespen gisa, irakasle bisitaria bertaratu baino lehen, egonaldia atzeratzea eskatu ahal izango da. Zientzia Politikarako Zuzendaritzak ebatziko du atzeratu daitekeen edo ez, eta bere ustez salbuespenezko kasuak daudenean eta behar bezala frogatuta daudenean emango du baimena.

Excepcionalmente, y con anterioridad a la incorporación del profesor visitante, podrá solicitarse un aplazamiento del período de disfrute. La Dirección de Política Científica juzgará sobre la posibilidad de dicho aplazamiento, y podrá autorizar el mismo en los casos que considere excepcionales y debidamente justificados.

3.– Hautagaiak.

3.– Candidatos.

Hautagaiak Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo bizi diren ikertzaileak izango dira, doktore tituluaren jabe izan behar dute eta eszedentzian edo urte sabatikoan egon behar dute edo beren jatorrizko erakundearen baimena eduki beharko.

Los candidatos serán investigadores en posesión del título de doctor, que residan fuera de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y se encuentren en excedencia, año sabático o que gocen del oportuno permiso del Organismo de origen al que pertenecen.

4.– Eskabideak.

4.– Solicitudes.

Eskabidea batera aurkeztu beharko dute hautagaiek eta erakunde onuradun bateko ikerketa-talde bateko ikertzaile nagusiak; zentro hartzailearen erakundearen legezko ordezkariaren sinadura beharko da.

La solicitud será presentada conjuntamente por el candidato y por el investigador principal de un grupo de alguno de los Organismos beneficiarios con la firma del representante legal del Organismo al que pertenezca el Centro receptor.

Bisita EAEtik kanpoko lankidetza zientifiko eta teknikorako sare bateko jarduera bati badagokio eta Europar Batasuneko Programa Markoei badagokie, honako hauek egiaztatu beharko dira egiaztagiri edo agiri ofizial baten bidez:

Cuando la visita se enmarque en la actividad de una Red de cooperación científica y técnica externas a la CAPV así como si se enmarca en los Programas Marco de la Unión Europea será necesario acreditar con certificado y/o documento oficial:

– Europar Batasuneko dagokion komisioak aldeko ebaluazioa egin duela egiaztatzen duen agiria edo onarpena.

– la aprobación, o bien, la certificación que acredita que ha sido evaluada favorablemente por la Comisión de la UE correspondiente.

– Hautagaia sartuko litzatekeen lankidetza zientifiko eta teknikorako sarearen antolakuntza-proposamena.

– la correspondiente propuesta organizativa de la Red de cooperación científica y técnica en la que se integraría el candidato.

– Hautagaia ofizialki sarekoa dela edo sare berekoa izanik EAEtik kanpo dauden laborategiren batean sartuta dagoela.

– la pertenencia oficial de dicho candidato en la Red o de que está integrado en alguno de los laboratorios que formando parte de la misma Red, se hallan ubicados fuera de la CAPV.

5.– Eskabideak egiteko eskatzen diren agiriak.

5.– Documentación requerida para la formulación de solicitudes.

Eskabideekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

Las solicitudes deberán ir acompañadas de los siguientes documentos:

a) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunak izenpetutako eskabide-idazkia, 1. inprimaki arautua erabilita; eskatzailearen zinpeko aitorpena eta xede horretarako beste inolako diru-laguntzarik ez duela adierazi beharko da.

a) Instancia de solicitud suscrita por el responsable del equipo investigador receptor en el Impreso Normalizado núm. 1, que incluye una declaración jurada del solicitante, en la que manifiesta que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto la financiación de esta actividad.

b) Eskabidea, 2-A inprimaki arautua erabilita; memoria eta ikertzaile nagusiaren entitatearen legezko ordezkariaren oniritzia jaso beharko da; ordezkari horrek bere gain hartu beharko ditu agindu hau aplikatzetik sortzen diren betebeharrak.

b) Solicitud en el Impreso Normalizado núm. 2-A, con Memoria y con el visto bueno del representante legal de la entidad a la que esté adscrito el investigador principal, asumiendo dicho representante las obligaciones que se derivan de la aplicación de la presente Orden.

c) Ikertzaile gonbidatuaren curriculum vitae-a.

c) Currículum Vitae del Investigador Invitado.

d) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunaren curriculum vitae-a, inprimaki arautua erabilita.

d) Currículum Vitae del responsable del equipo investigador receptor según impreso normalizado.

e) Eskatutako baliabideen justifikazio xehatua, 3. inprimaki arautua erabilita; bisitaria zentro hartzailean dagoela material suntsigarrian izango dituen gastuak eta jatorrizko zentrotik egingo dituen joan-etorriko bidaia-gastuak jasoko dira aurrekontuan.

e) Impreso Normalizado núm. 3 de justificación detallada de los fondos solicitados a realizar por el visitante en el centro receptor, de aplicación a material fungible y a gastos de viaje de ida y vuelta a su centro de origen.

f) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunak idatzitako onarpen-gutuna.

f) Carta de aceptación del responsable del equipo investigador receptor.

g) Hala badagokio, lankidetza zientifikorako sareko laborategiren batean sartuta dagoela egiaztatzen duen agiria.

g) Justificante, en su caso, de estar integrado en un laboratorio de red de cooperación científica.

h) Hirugarren interesatuaren datuen alta.

h) Alta de datos tercero interesado.

i) Erakunde onuradunek, Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikokoak ez badira, zerga-betebeharrak beteta dituztela egiaztatu beharko dute, Ogasun eta Finantza sailburuaren 1991ko urriaren 7ko Aginduak (EHAA, 208. zk., urriaren 15ekoa) eta aurtengo urteari dagokion eguneratzeak ezarri dutenaren arabera.

i) Los Organismos beneficiarias no pertenecientes al sector público de la Comunidad Autónoma del País Vasco, deberán acreditar el cumplimiento de las obligaciones tributarias, según lo establecido en la Orden de 7 de octubre de 1991 del Consejero de Hacienda y Finanzas (BOPV n.º 208, de 15 de octubre) y la actualización correspondiente al año en curso.

j) Zinpeko aitormena, ondokoa egiaztatuz: Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez daudela.

j) Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

6.– Laguntzen zenbatekoa.

6.– Cuantía de las ayudas.

Laguntza bakoitza hileko 1.200 euro eta 2.000 euro artekoa izango da, hautagaiaren garrantziaren arabera. Zenbateko horri PFEZrengatik dagozkion atxikipenak egingo zaizkio, indarrean dauden araudi fiskalak ezarritakoaren arabera.

El importe de la ayuda por solicitud oscilará entre 1.200 euros y 2.000 euros mensuales, en función de la relevancia del candidato, y estará sometida a las retenciones del IRPF, de acuerdo con la normativa fiscal vigente.

Bisitariaren egonaldia dela-eta sortzen diren gehigarrizko ikerketa gastuetarako laguntzak —eranskin honetako 5.e) idatz-zatian aipatutako gastu osagarriak— gehienez ere 3.000 eurokoak izango dira. Bisitari bakoitzak, gainera, gehigarri bat jaso dezake, jatorrizko zentrotik joan-etorriko bidaia-gastuetan laguntzeko.

Los gastos complementarios mencionados en el apartado 5.e) de este anexo, en concepto de ayuda destinada a gastos de investigación adicionales generados con motivo de la estancia del visitante, tendrán una cuantía máxima de 3.000 euros. Cada visitante podrá percibir, además, una cantidad supletoria como ayuda a los gastos de desplazamiento de viaje de ida y vuelta a su Centro de origen.

Kopuru bi horiek eskatzaileak gastuetarako egindako aurrekontuaren araberakoak izango dira, eranskin honetako bosgarren paragrafoan ezarritakoari jarraituz.

Ambas cuantías, en cada caso, estarán en función de la previsión de gastos hecha por los solicitantes, según lo establecido en el apartado quinto de este anexo.

Nolanahi ere, eskatutakoaren arabera eta 8.2. artikuluan aipatutako irizpideak aplikatzearen ondorioz lortutako emaitzen arabera zehaztuko da laguntzaren zenbatekoa.

En todo caso, la determinación de la cuantía se realizará en función de lo solicitado y del resultado de la aplicación de los criterios de evaluación señalados en el artículo 8.2.

7.– Laguntzak ordaintzea.

7.– Abono de las ayudas.

Erakunde onuradunek behar diren diru-kopuruak aurreratuko dituzte bisitariak bere ordainsaria lehen hilabetetik jaso dezan. Egonaldia bukatu eta hileroko lansariei dagozkien ordainagiriak Zientzia Politikarako Zuzendaritzari aurkeztu ondoren jasoko dute programa honetako diru-laguntza. Ordainagiri horiekin batera, jatorrizko txartelak eta fakturak edo horien kopiak ere aurkeztu beharko dituzte; hala ere, kopiak aurkeztekotan, jatorrizkoak erakunde hartzailearen esku daudela egiaztatzen duen ziurtagiria aurkeztu beharko da. Erakunde hartzaileak bere aurrekontuetan sartu beharko ditu kopuru horiek.

Los Organismos beneficiarios receptores adelantarán las cantidades necesarias para que el visitante reciba su retribución desde el primer mes de estancia, y recibirán el importe de las subvenciones de este programa una vez finalicen la estancia y presenten en la Dirección de Política Científica los recibís mensuales de los haberes correspondientes, así como billetes y facturas originales o copias con certificado que acredite que los originales obran en poder del Organismo receptor, el cual habrá de incluir dichos importes en su presupuesto.

II. ERANSKINA
ANEXO II
B MODALITATEA: IKERTZAILEEN KANPOKO EGONALDIAK
MODALIDAD B: ESTANCIAS EXTERNAS DE INVESTIGADORES

Arau espezifikoak:

Normas específicas:

1.– Xedea.

1.– Objeto.

EAEko erakunde onuradunetako ikertzaileak Euskal Autonomia Erkidegotik kanpoko ikerketa-zentroetan egotea, ezagupenak eguneratu ditzaten eta teknika berriak ikas ditzaten; hori da mugikortasun-programaren bidez lortu nahi dena.

El programa movilizador pretende que los investigadores de los Organismos beneficiarios de la CAPV puedan actualizar sus conocimientos y adquirir nuevas técnicas en Centros de investigación externos a la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Programa honek bi azpiprograma ditu:

Este programa tiene dos subprogramas:

B.1.– Egonaldi luzeak: azpiprograma honen barruan, onuradunak talde hartzailearen ikerketa alorreko proiektu bat garatu beharko du bere egonaldian.

B.1.– Estancias largas: en este subprograma el investigador deberá desarrollar durante su estancia un proyecto que se encuentre integrado en la línea de investigación del equipo receptor.

B.2.– Egonaldi laburrak: azpiprograma honetan honako ekintzak sartzen dira, besteak beste: teknika zehatzak ikastea, kalitate handiko ikastaroetara joatea, lan bereziak egiteko egonaldiak eta goi mailako harreman zientifikoak bideratzeko bestelako egintzak.

B.2.– Estancias cortas: en este subprograma se incluyen acciones como aprendizaje de técnicas concretas, asistencia a cursillos de alta calidad, estancias para la realización de trabajos específicos y otro tipo de actuaciones tendentes al establecimiento de intercambios científicos de alto nivel.

2.– Programaren ezaugarriak.

2.– Características del programa.

a) B.1. azpiprograman, egonaldien iraupena hilabetekoa izango da gutxienez eta hamabi hilabetekoa gehienez; B.2 azpiprograman, berriz, bi astekoa izango da gehienez ere. Kasu bietan egonaldiak 2007ko urtarrilaren 1etik 2007ko abenduaren 31ra bitartean hasi beharko dira.

a) La duración de las estancias será de al menos un mes y de doce como máximo, en el subprograma B.1 Para el subprograma B.2 el máximo es de dos semanas. Para ambas modalidades, las estancias deberán de comenzar entre el 1 de enero de 2007 y el 31 de diciembre de 2007.

b) B.1. azpiprograman, salbuespen gisa, egonaldia hasi baino lehen, egonaldia atzeratzea eskatu ahal izango da, goian aipatutako epearen barruan. Zientzia Politikarako Zuzendaritzak ebatziko du atzeratu daitekeen edo ez, eta bere ustez salbuespenezko kasuak direnean emango du baimena.

b) Para el subprograma B.1, excepcionalmente, y con anterioridad al inicio de la estancia, podrá solicitarse un aplazamiento del período de disfrute, dentro de las fechas arriba indicadas. La Dirección de Política Científica juzgará sobre la posibilidad de dichos aplazamientos y podrá autorizar los mismos en los casos que considere excepcionales.

3.– Hautagaiak.

3.– Candidatos.

Hautagaiek baldintza hauek bete beharko dituzte:

Los requisitos que deberán reunir los candidatos son:

a) Laguntza eskatzen denean doktore izatea.

a) Ser Doctor en el momento de solicitar la ayuda.

b) Erakunde onuradunetako plantilletan, gutxienez 3 urtez egotea, B.1. azpiprogramari dagokionez, eta gutxienez 2 urtez egotea, B.2. azpiprogramari dagokionez.

b) Formar parte de las plantillas de los Organismos beneficiarios al menos con 3 años de antigüedad para el subprograma B.1 y con 2 años para el subprograma B.2.

4.– Eskabideak egiteko eskatzen diren agiriak.

4.– Documentación requerida para la formulación de las solicitudes.

Eskabideekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

Las solicitudes deberán ir acompañadas de los siguientes documentos:

a) Eskabide orria, 1. inprimaki arautua erabilita; eskatzailearen zinpeko aitorpena jaso beharko du, jarduera hori finantzatzeko beste inolako diru-laguntzarik ez duela adierazteko.

a) Instancia de Solicitud en el Impreso Normalizado núm. 1, que incluye una declaración jurada del solicitante, en la que manifiesta que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto la financiación de esta actividad.

b) Kanpoko egonaldietako programan parte hartzeko eskabidea, 2-B inprimaki arautua erabilita, eta memoria.

b) Solicitud de participación en el programa de estancias externas según el Impreso Normalizado núm. 2 B y memoria.

c) Eskatzailearen curriculum vitae-a, inprimaki arautua erabilita.

c) Currículum Vitae del solicitante, según impreso normalizado.

d) B.1 eta B.2 azpiprogrametan, ikastetxe hartzailerako bidaia-gastuen aurrekontua. Horretaz gain, B.2 azpiprograman, garraioari, ostatuari eta mantenuari dagozkien kopuruen aurrekontua jaso beharko da. Kasu bietan, gastuei dagozkien aurrekontuak 3. inprimaki arautua erabilita justifikatu beharko dira.

d) Tanto en el subprograma B.1 como en el B.2, presupuesto de gastos de desplazamiento al Centro de destino. Además, en el subprograma B.2, presupuesto en el que se hagan constar las cuantías correspondientes a transporte, alojamiento y manutención. En ambos casos la justificación detallada de los fondos solicitados correspondiente se presentará según Impreso Normalizado núm. 3.

e) NANaren fotokopia.

e) Fotocopia del DNI.

f) Ikerketa-talde hartzailearen arduradunaren gutuna; eskatzailea egite-bidean dagoen proiekturen batean onartu dela adierazi beharko da. B.1 azpiprogramarako, arduradun horren curriculuma ere bidali behar da.

f) Carta del responsable del equipo investigador receptor aceptando la inclusión del solicitante en alguno de los proyectos en vías de realización. Currículum de dicho responsable, sólo en el subprograma B.1.

g) Eskatzaileak diru-laguntza jasoko balu, erakunde onuradunaren legezko ordezkariak lizentzia emateko konpromisoa.

g) Compromiso de concesión de licencia extendido por el representante legal del Organismo Beneficiario, en caso de que el solicitante obtuviera la ayuda.

h) Hirugarren interesatuen datuen alta.

h) Alta de datos tercero interesado.

i) Erakunde onuradunek, Euskal Autonomia Erkidegoko sektore publikokoak ez badira, zerga-betebeharrak beteta dituztela egiaztatu beharko dute, Ogasun eta Finantza sailburuaren 1991ko urriaren 7ko Aginduak (EHAA, 208. zk., urriaren 15ekoa) eta aurtengo urteari dagokion eguneratzeak ezarri dutenaren arabera.

i) Los Organismos beneficiarios no pertenecientes al sector público de la Comunidad Autónoma del País Vasco, deberán acreditar el cumplimiento de las obligaciones tributarias, según lo establecido en la Orden de 7 de octubre de 1991 del Consejero de Hacienda y Finanzas (BOPV n.º 208, de 15 de octubre) y la actualización correspondiente al año en curso.

j) Zinpeko aitormena, ondokoa egiaztatuz: Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez daudela.

j) Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

5.– Laguntzen zenbatekoa.

5.– Cuantía de las ayudas.

a) B.1 azpiprogramako eskatzaileei dagokienez, laguntzaren zenbatekoa hileko 1.200 euro eta 2.000 euro bitartekoa izango da, eskatzailearen curriculumaren eta lekuaren arabera.

a) El importe de la ayuda, para los solicitantes del subprograma B.1 oscilará entre 1.200 euros y 2.000 euros mensuales, en función del Currículum del solicitante y del lugar de destino.

Horretaz gain, gehigarri bat eman daiteke, zentrorako joan-etorriko bidaia-gastuetan laguntzeko; kopuru hori gastuetarako egindako aurrekontuaren araberakoa izango da, eranskin honetako 4.d) idatz-zatian ezarritakoari jarraituz.

Podrá además establecerse un suplemento como ayuda a los gastos de desplazamiento al Centro de destino, que estará en función de la revisión de gastos hecha según lo establecido en el apartado 4.d) de este anexo.

b) B.2 azpiprogramaren kasuan, aurkeztu eta onartutako aurrekontuaren arabera zehaztuko da kopuru hori. Eranskin honetako 4.d) idatz-zatian ezarritakoan oinarrituta, kopuru hori % 100 ordaindu ahalko da, eskatzailearen curriculumaren arabera.

b) En el caso del subprograma B.2, la cuantía se determinará en función del presupuesto presentado y posteriormente aprobado, y se podrá subvencionar hasta el 100% del mismo, según lo establecido en el apartado 4.d) de este anexo, en función del Currículum del solicitante.

6.– Laguntzak ordaintzea.

6.– Abono de las ayudas.

Erakundeek behar diren diru-zenbatekoak aurreratuko dituzte ikertzaileak "lansariak" atalari dagokion laguntzaren zatia jaso dezan; programa honetako diru-laguntzen zenbatekoa jasotzeko, Zientzia Politikarako Zuzendaritzan honako hauek aurkeztu beharko dituzte:

Los Organismos adelantarán las cantidades necesarias para que el investigador reciba la parte de la ayuda correspondiente a "emolumentos", y recibirán el importe de las subvenciones de este programa una vez presenten en la Dirección de Política Científica:

a) B.1 azpiprograma: onuraduna zentro hartzailera sartu dela egiaztatzen duen agiria Zientzia Politikarako Zuzendaritzari aurkeztu ondoren ordainduko zaio "Lansariak" kontzeptuari dagokion kopurua. "Joan-etorriak" kontzeptua —halakorik balego— erabilitako garraioen txartel eta faktura jatorrizkoak aurkeztu ondoren ordainduko da.

a) En el subprograma B.1, una vez presenten en la Dirección de Política Científica el certificado de incorporación al Centro receptor, se transferirá la cuantía correspondiente a "Emolumentos". El concepto "Desplazamientos" (si los hubiere) se hará efectivo una vez presenten los billetes y facturas originales de los transportes utilizados.

b) B.2 azpiprograma: bertaratze-ziurtagiria eta erabilitako garraioen eta diruz lagundutako gainontzeko kontzeptuen txartel eta faktura jatorrizkoak aurkeztu ondoren ordainduko dira.

b) En el subprograma B.2, se harán efectivas una vez presenten el certificado de asistencia y billetes y facturas originales de los medios de transporte utilizados y del resto de los conceptos subvencionados.

III. ERANSKINA
ANEXO III

Eskatzen diren agiriak (bakoitzetik ale bakarra) eta aurkezteko hurrenkera, modalitatearen arabera

Documentación exigida (en ejemplar único) y orden de presentación según modalidad.

		MODALITATEA

		MODALIDAD

		A	B1	B2

		A	B1	B2

a)	Eskabidea, 1. inprimaki arautua.	X	X	X

a)	Instancia impreso normalizado n.° 1.	X	X	X

b)	2-A edo 2-B inprimakia, dagokiona.	X	X	X

b)	Impreso número 2-A o 2-B según corresponda.	X	 X	X

c)	Ikertzaile gonbidatuaren curriculum vitae-a.	X

c)	Currículum vitae del investigador invitado.	X

d)	Ikerketa-talde hartzaileko arduradunaren curriculum vitae-a.	X	X

d)	Currículum vitae responsable equipo investigador receptor.	X	X

e)	Eskatzailearen curriculum vitae-a.		X	X

e)	Currículum vitae del solicitante.		X	X

f)	Eskatzen diren funtsei buruzko justifikazio xehatua (3. inprimaki arautua).	X	X	X

f)	Justificación detallada de los fondos que se solicitan - impreso normalizado n.° 3.	X	X	X

g)	NANaren fotokopia.		X	X

g)	Fotocopia del DNI.		X	X

h)	Ikerketa-talde hartzaileko arduradunaren gutuna	 X	X	X

h)	Carta del responsable equipo investigador receptor	 X	X	X

i)	Lankidetza zientifikorako sare bateko laborategi batean sartuta dagoela 		X	X

i)	Justificante de estar integrado en un laboratorio de una red de cooperación científica.		X	X

	justifikatzen duen agiria.

j)	Alta de datos tercero interesado (Organismos beneficiarios sin alta de terceros con el Gobierno Vasco).	X	X	X

j)	Hirugarren interesatuaren datuen alta (Eusko Jaurlaritzarekin hirugarren interesatuaren 	X	X	X

k)	Cumplimiento de las obligaciones tributarias y la actualización correspondiente al año en 	X	X	X

	datuen alta ez duten erakunde onuradunak soilik).

	curso (Organismos beneficiarios no pertenecientes al sector público de la CAPV).

k)	Zerga-betebeharrak betetzearen egiaztapena eta aurtengo urteari dagokion

l)	Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en alguna de las causas 	X	X	X

	eguneratzea (EAEko sektore publikokoak ez diren erakunde onuradunak).	X	X	X

	establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios

l)	Zinpeko aitormena, ondokoa egiaztatuz: Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza 	X	X	X

	Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005,

	Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5.

	de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

	paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005

m)	Compromiso de concesión de licencia.		X	X

	Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez daudela.

IMPRESO NORMALIZADO N.° 1

m)	Lizentzia emateko konpromisoa		X	X

Ilmo. Sr.:

1. INPRIMAKI ARAUTUA

El que suscribe (dos apellidos y nombre) 	

Jauna / andrea:

	 con DNI n.° .............

Izenpetzen duenak (abizen bi eta izena) 	

Domiciliado en 	 calle ......................................................................................................................... CP..............

	 NAN zk. ............................................

que desempeña su función docente y/o investigadora con la categoría de 	

Helbidea 	 kalea .............................................................................................................................. PK ..............

(Facultad, Escuela, Centro, Departamento, etc.) 	

irakasle edota ikertzaile dihardu eta kategoria hau du 	

	

(Fakultatean, Eskolan, Zentroan, Sailean, etab.) 	

acogiéndose a la Orden de 	

	

	BOPV n.º .................. de fecha

Agindu honen babesean 	

SOLICITA:

	 EHAA, zk.: ...................... data .................................

le sea concedida una ayuda dentro del Programa A, B.1, B.2 (táchese lo que no proceda), con el fin de 	

HONAKO HAU ESKATZEN DU:

	

(ezabatu ez dagokizuna) A, B.1, B.2 programako laguntza eman diezaiotela honako hau egiteko 	

	

	

en (lugar de destino) 	

	

	

	

en el período comprendido entre (fechas) 	

leku honetan 	

conforme a los datos indicados en la documentación adjunta.

	

Declara bajo juramento:

Aldi honetan (egunak) 	

Que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto realizar esta misma estancia.

eransten duen dokumentazioan agertzen diren datuen arabera.

Y para que conste, firma la presente a .......... de .................................... de 200.....

Fdo.:

Zin egiten du:

ILMA. SRA. VICECONSEJERA DE UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN.

Egonaldi berbera egiteko bestelako diru-laguntzarik ez duela.

IMPRESO NORMALIZADO N.° 2-A

Eta jasota gera dadin sinatu du 200...........(e)ko .................................ren ......................(e)an.

Impreso normalizado de solicitud

Izp.:

UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILBURUORDEA.

Programas de perfeccionamiento y movilidad de personal investigador

2-A INPRIMAKI ARAUTUA

1.– Programa que se solicita (marcar con una X en el recuadro correspondiente).

Eskabide-inprimaki arautua

	A. Investigadores visitantes	 n

Ikertzaileentzako hobekuntza- eta mugikortasun-programak

2.– Datos personales del investigador visitante.

1.– Eskatzen den programa (jarri x bat dagokion lekuan)

Apellidos 	 Nombre ......................................................................

	A. Ikertzaile bisitariak	 n

N.º DNI o Pasaporte 	

2.– Ikertzaile bisitariaren datu pertsonalak

Calle 	 N.º ........... Piso ........... Letra ...........

Abizenak	 Izena ......................................................................

CP ...................... Localidad	 Provincia ..................................................................

NAN edo pasaportea 	

País 	 Teléfono ..................................................................

Kalea 	 Zk. ........... Sol. ........... Letra ...........

3.– Proyecto/Plan de investigación para el que solicita la ayuda.

PK ...................... Herria	 Probintzia ..................................................................

Título 	

Herrialdea 	 Telefonoa ..................................................................

	

3.– Zein proiektu/planetarako eskatzen duen laguntza

Si forma parte de un proyecto con financiación pública, número de referencia de dicho proyecto

Izenburua 	

4.– Centro de aplicación.

	

Organismo 	

Finantziazio publikoko proiektu baten barruan badago, proiektuaren erreferentzia zenbakia

Facultad/centro 	

4.– Aplikazio-zentroa

Departamento 	

Erakundea 	

5.– Responsable del equipo investigador receptor.

Fakultatea/zentroa 	

Apellidos 	 Nombre ........................................................................................

Saila 	

Titulación académica 	

5.– Ikerketa-talde hartzailearen arduraduna

Cargo, categoría, etc. 	

Abizenak	 Izena ........................................................................................

Firma del responsable del equipo investigador receptor	 	Firma del responsable legal del organismo

Titulazio akademikoa 	

Fecha:		Fecha:

Kargua, kategoria, etab. 	

	

Ikerketa-talde hartzailearen arduradunaren sinadura		 Erakundearen legezko arduradunaren sinadura

IMPRESO NORMALIZADO N.° 2-B

Data:		Data:

Impreso normalizado de solicitud

	

Programas de perfeccionamiento y movilidad de personal investigador.

2-B INPRIMAKI ARAUTUA

1.– Programa que se solicita (marcar con una x en el recuadro correspondiente).

Eskabide-inprimaki arautua

	B. Estancias externas

Ikertzaileentzako hobekuntza- eta mugikortasun-programak

		B.1. Estancias largas	 n

1.– Eskatzen den programa (jarri X bat dagokion lekuan).

	 	B.2. Estancias cortas	n

	B. Kanpoko egonaldiak

2.– Datos personales del solicitante.

		B.1. Egonaldi luzeak	 n

Apellidos 	 Nombre ......................................................................

	 	B.2. Egonaldi laburrak	n

N.° DNI o Pasaporte 	

2.– Eskabide-egilearen datuak.

Calle 	 N.º ........... Piso ........... Letra ...........

Abizenak	 Izena ......................................................................

C.P. ...................... Localidad	 Provincia ..................................................................

NAN edo pasaportea 	

País 	 Teléfono ..................................................................

Kalea 	 Zk. ........... Sol. ........... Letra ...........

3.– Proyecto/Plan de investigación para el que solicita la ayuda (para B1).

PK ...................... Herria	 Probintzia ..................................................................

Título 	

Herrialdea 	 Telefonoa ..................................................................

	

3.– Zein proiektu/Planetarako eskatzen duen laguntza. (B1)

4.– Centro de aplicación.

Izenburua 	

Organismo 	

	

Facultad/centro 	

4.– Aplikazio-zentroa.

Departamento 	

Erakundea 	

5.– Responsable del equipo investigador receptor.

Fakultatea/Zentroa 	

Apellidos 	 Nombre ......................................................................

Saila 	

Titulación académica 	

5.– Ikerketa-talde hartzailearen arduraduna.

Cargo, categoría, etc. 	

Abizenak	 Izena ......................................................................

Firma del solicitante		Firma del responsable legal del organismo

Titulazio akademikoa 	

Fecha:		Fecha:

Kargua, kategoria, etab. 	

	

Eskatzailearen sinadura		Erakundearen legezko arduradunaren sinadura

Breve descripción del proyecto de investigación a desarrollar (añádanse las hojas necesarias)

Data:		Data:

	

	

	

Egin nahi den ikerketa-proiektuaren azalpen laburra (behar beste orri erantsi)

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

	

IMPRESO NORMALIZADO N.° 3

	

Justificación detallada de los fondos que solicita

	

Datos del solicitante

3. INPRIMAKI ARAUTUA

Apellidos	 Nombre ......................................................................

Eskatzen dituen funtsen justifikazio xehatua

Centro de aplicación	

Eskatzailearen datuak

Fechas de .................................... A ........................... de 200......

Abizenak	 Izena ......................................................................

Medios de transporte (para A, B.1 y B.2)

Aplikazio-zentroa 	

Colectivo (1)

Egunak: 200...........(e)ko..................................(e)tik ..................................(e)era.

Individual (2)

Garraiobideak (A, B.1 eta B.2)

Alojamiento (para B.2) (3)

Kolektiboa (1)

Manutención (para B.2)

Norberarena (2)

Otros (para A)

Ostatua (B.2) (3)

Total previsión de gastos:

Mantenua (B.2)

(1) Indicar tipo de transporte (avión, tren, autobús): 	

Beste batzuk (A)

Tipo de billete (ida y vuelta, clase ...): 	

Aurreikusitako gastuak guztira:

Fecha salida:	 Fecha vuelta ....................................................................

(1) Garraiobidea zehaztu (hegazkina, trena, autobusa): 	

(2) Indicar matrícula de coche	, kilometraje

Txartel mota (joan-etorrikoa, klasea …):

En este caso el máximo por km será de 0,24 euros. Se dará preferencia a la utilización del transporte colectivo.

Irteera eguna:	 Itzulera eguna ....................................................................

(3) Indicar nombre y, en su caso, categoría:

(2) Autoaren matrikula zenbakia 	, kilometroak...................................................

CURRÍCULUM VITAE

Kilometroko 0,24 euro izango dira, gehienez ere. Lehentasuna emango zaio garraiobide kolektiboak erabiltzeari.

IMPRESO NORMALIZADO

(3) Izena zehaztu, eta hala badagokio, kategoria:

Número de hojas que contiene:

CURRICULUM VITAE-A

Nombre

INPRIMAKI ARAUTUA

Fecha:

Orri-kopurua:

Firma:

Izena

El arriba firmante declara que son ciertos los datos que figuran en este currículum, asumiendo en caso contrario las responsabilidades que pudieran derivarse de las inexactitudes que consten en el mismo.

Eguna:

– No olvide que es necesario firmar el margen cada una de las hojas.

Sinadura:

– Este currículum no excluye que en el proceso de evaluación se le requiera para ampliar la información aquí contenida.

Goian sinatzen duenak curriculum honetan jasotzen diren datuak benetakoak direla adierazten du. Izan ere, zehazgabetasunik balego eta horren ondorioz erantzukizunik sortuko balitz, bere gain hartuko luke.

Apellidos, nombre 	 Sexo ....................

– Ez ahaztu beharrezkoa dela orrialde guztietan bazterrean sinatzea.

DNI ......................................... Fecha nacimiento 	 N.º funcionario: ....................

– Curriculum hau aurkeztuta ere, hor emandako informazioa osatzeko dei diezazukete ebaluazioa egiten den bitartean.

Dirección particular: 	

Abizenak, izena 	 Sexua ....................

Ciudad 	 CP .................... Teléfono ........................................

NAN ......................................... Jaioteguna	 Funtzionario zk.: ....................

Especialización (código unesco)

Helbidea: 	

FORMACIÓN ACADÉMICA

Hiria 	 PK .................... Telefonoa ........................................

	Licenciatura/Ingeniería	Centro	Fecha

Espezializazioa (Unesco kodea) 	

	–––––––––––––––––––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––	––––––––––––––––––

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA

............................................................................................	...................................	........................................

	Lizentziatura/Ingeniaritza	Zentroa	Eguna

............................................................................................	...................................	........................................

	–––––––––––––––––––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––	––––––––––––––––––

............................................................................................	...................................	........................................

............................................................................................	...................................	........................................

	Doctorado

............................................................................................	...................................	........................................

............................................................................................

............................................................................................	...................................	........................................

............................................................................................

	Doktoregoa

............................................................................................

............................................................................................

Director(es) de tesis:

............................................................................................

	

............................................................................................

SITUACIÓN PROFESIONAL ACTUAL

Tesiaren gidaria(k):

Organismo

	

Centro

GAUR EGUNGO LANBIDE-EGOERA

Dept/secc/unidad estr

Erakundea

Categoria profesional y fecha de inicio

Zentroa

Dirección postal

Saila/atala/unitate estr

Teléfono (prefijo, número y extensión)

Lanbide-kategoria eta hasteko eguna

Plantilla	 n	Dedicación:	A tiempo completo	n

Posta helbidea

Interino	n 		A tiempo parcial	 n

Telefonoa (aurre-zenbakia, zenbakia eta luzapena)

Becario	n

Plantillakoa	 n	Dedikazioa:	 Lanaldi osoa	n

ACTIVIDADES ANTERIORES DE CARÁCTER CIENTÍFICO O PROFESIONAL

Bitartekoa	n 		Lanaldi partziala	 n

	Fechas	Puesto	Institución

Bekaduna	n

	––––––––––––––––––––––––––––	––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––

ZIENTZIA ARLOAN EDO LANBIDEAN LEHENDIK EGINDAKO JARDUERAK

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	Egunak	Lanpostua	Instituzioa

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	––––––––––––––––––––––––––––	––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	 .................... ..................................	 ....................... ................................	 ....................... ...................................

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

IDIOMAS DE INTERÉS CIENTÍFICO (R=regular; B=bien; C=correctamente)

	 ......................................................	.......................................................	..........................................................

	Idioma	Habla	Lee	Escribe

	 .................... ..................................	 ....................... ................................	 ....................... ...................................

	––––––––––––––––––––––––	––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––	––––––––––––––––––

ZIENTZIAN ERABILTZEN DIREN HIZKUNTZAK (E=erdizka; O=ongi; Z=zuzen)

	..............................................

	Hizkuntza	Hitz egin	Irakurri	Idatzi

	..............................................

	––––––––––––––––––––––––	––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––	––––––––––––––––––

	..............................................

	..............................................

	..............................................

	..............................................

PARTICIPACIÓN EN PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN FINANCIADOS

	..............................................

(referido a los últimos 10 años)

	..............................................

Título del proyecto

FINANTZATUTAKO IKERKETA-PROIEKTUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA

	

(azken 10 urteetakoak)

	

Proiektuaren izenburua

	

	

Entidad financiadora

	

Duración desde	 Hasta ................................................................

	

Investigador principal 	

Entitate finantzatzailea 	

PUBLICACIONES

Iraupena, hasiera	 Amaiera ................................................................

(referido a los últimos 10 años y hasta un máximo de 10 publicaciones)

Ikertzaile nagusia 	

Indicar volumen, páginas inicial y final (año) y clave.

ARGITALPENAK

CLAVE: L= libro completo, CL= capítulo de libro, A= artículo, R= review, E= editor.

(azken 10 urteetakoak; 10 argitalpen gehienez)

Autores (p.o. de firma): 	

Zehaztu liburukia, lehenengo eta azken orrialdeak (urtea) eta kodea.

Título: 	

KODEA: L= liburu osoa, LK= liburuaren kapitulua, A= artikulua, R= review, E= editorea.

	

Egileak (sinaduren hurrenkeran):

	

Izenburua 	

	

	

Revista/Libro:	 Clave: ...........................................

	

PARTICIPACIÓN EN CONTRATOS DE INVESTIGACIÓN DE ESPECIAL RELEVANCIA CON EMPRESAS Y/O ADMINISTRACIONES

	

(referido a los últimos 10 años)

Aldizkaria/Liburua:	 Kodea: ...........................................

Título del contrato

ENPRESA EDO/ETA ADMINISTRAZIOEKIN EGINDAKO GARRANTZI BEREZIKO IKERKETA-KONTRATUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA

	

(azken 10 urteetakoak)

	

Kontratuaren izenburua

Empresa/administración financiadora: 	

	

Duración desde 	 Hasta ................................................................

	

Investigador responsable 	

Enpresa/Administrazio finantzatzailea 	

PATENTES Y MODELOS DE UTILIDAD

Iraupena, hasiera	 Amaiera ................................................................

(referido a los últimos 10 años)

Ikertzaile arduraduna

Inventores (p.o. De firma): 	

PATENTEAK ETA UTILITATE-MODELOAK

Título:

(azken 10 urteetakoak)

N.º solicitud: 	 Prioridad(País)

Asmatzaileak (sinaduren hurrenkeran): 	

Prioridad (fecha) 	

Izenburua 	

Entidad titular: 	

Eskabide zk......... Lehentasuna (Herrialdea) 	

Países a los que se ha extendido: 	

Lehentasuna (data) 	

Empresas que la están explotando: 	

Entitate titularra: 	

ESTANCIAS EN CENTROS EXTRANJEROS

Zein herrialdetara zabaldu den: 	

(estancias continuadas superiores a seis meses en los últimos 10 años)

Zein enpresak ustiatzen duen: 	

CLAVE: D=doctorando; P=postdoctoral; I=invitado; C=contratado; O=otras (especificar)

ATZERRIKO ZENTROETAN EGINIKO EGONALDIAK

Centro: 	

(azken 10 urteetakoak, sei hilabetetik gorako egonaldi jarraituak)

Localidad ................................................ País ................................................ Año: 	

KODEA: D=doktoregaia; DO=doktoratu ondokoa; G=gonbidatua; K=kontratatua; B=beste batzuk (zehaztu)

Duración 	

Zentroa 	

Tema: 	 Clave ................................

Herria................................................ Herrialdea ................................................Urtea: 	

CONGRESOS

Iraupena 	

(Reseñar hasta un máximo de cinco contribuciones producidas en los últimos 10 años)

Gaia: 	 Kodea: ................................

Autores: 	

KONGRESUAK

Título: 	

(Azken 10 urteetakoak; bost ekarpen gehienez)

Tipo de participación: 	

Egileak: 	

Congreso: 	

Izenburua 	

Publicación: 	

Parte-hartze mota: 	

Lugar de celebración: 	

Kongresua: 	

Año 	

Argitalpena: 	

TESIS DOCTORALES DIRIGIDAS

Non egingo den: 	

(referidas a los últimos 10 años)

Urtea: 	

Título:

GIDATUTAKO DOKTORETZA-TESIAK

	

(azken 10 urteetakoak)

Doctorando: 	

Izenburua 	

Universidad	

	

Facultad o Escuela: 	

Doktoregaia: 	

Año: ................ Calificación: 	

Unibertsitatea 	

OTROS MÉRITOS O ACLARACIONES QUE SE DESEE HACER CONSTAR

Fakultatea edo Eskola: 	

(utilice únicamente el espacio de este impreso)

Urtea: ................ Kalifikazioa: 	

ALTA DE TERCEROS / TERCERO INTERESADO

AIPATU NAHI DIREN BESTE MEREZIMENDU EDO ARGIBIDE BATZUK

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A)

(inprimaki honek eskaintzen duen lekua baino ez erabili)

(1) DNI/CIF

HIRUGARRENEN DATUEN ALTA/HIRUGARREN INTERESATUARENA

(2) Dos apellidos y nombre / Razón Social

HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK (A)

DATOS DE DOMICILIACIÓN (B)

(1) NAN/IFZ

Domicilio

(2) Bi abizen eta izena/sozietatearen izena

Código postal	Población

HELBIDERATZE-DATUAK (B)

Provincia

Helbidea

DATOS BANCARIOS (C)

Posta-kodea	Herria

(1) Banco	 nnnn

Probintzia

(2) Agencia	 nnnn

BANKU-DATUAK (C)

(3) DC.	 nn	C/ Corriente 	nnnnnnnnnn

(1) Bankua	 nnnn

(4) Titular

(2) Agentzia	 nnnn

				A cumplimentar por la Administración

(3) K.D.	 nn	Kontu korrontea	 nnnnnnnnnn

	Conforme banco	Conforme tercero	V.º B.º departamento 	V.º B.º contabilidad

(4) Titularra

			u organismo

				Administrazioak bete beharrekoa

	Sello y firma (D)	Sello y firma (E)	Sello y firma 	Firma autorizada (G)

	Bankuaren adostasuna	Hirugarrenaren 	Sailaren edo 	Kontabilitatearen oniritzia

			autorizada (F)

		adostasuna	erakundearen oniritzia

Grapar a esta hoja la fotocopia del DNI (o del pasaporte para los extranjeros).

	Zigilua eta sinadura (D)	Zigilua eta sinadura (E)	 Zigilua eta sinadura 	Sinadura baimendua (G)

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública, le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tratamiento en un fichero automatizado.

			baimendua (F)

Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1-01010 Vitoria-Gasteiz.

Orri hau NANaren fotokopiari erantsi (edo pasaportearenari, atzerritarrek).

IMPRESO N.º 6: DECLARACIÓN JURADA

Datu pertsonalak babesteari buruzko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoa betez, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak jakinarazten dizu dokumentu/inprimaki/formulario honen bitartez jarri dituzun datu pertsonalak fitxategi automatizatu batean sartuko ditugula.

Ilmo/a. Sr/a.:

Lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatzeko nahiz aurka egiteko aukera duzu; horretarako, helbide honetara jo behar duzu: Ogasun eta Herri Administrazio Saila, Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz.

El/La que suscribe (dos apellidos y nombre) 	

6. INPRIMAKIA ZINPEKO AITORMENA

	

Jauna / andrea:

nacido/a el ...................................... de ...................................... de ...................................... en 	

(bi abizenak eta izena) 	

con DNI 	 domiciliado/a en ............................................................................

	

calle 	 C.P. ...................................... tfno. ......................................

Jaioteguna: .................(e)ko ...................................................aren 	(e)an

(titulación académica) 	

NAN zk.: .................................. helbidea 	 (herria)

que desempeña su función docente y/o investigadora con la categoría de 	

	 (kalea), ................. PK; tel.: ...................................................

en la (Facultad, Escuela, Centro, Departamento, etc.) 	

	 titulua du eta

acogiéndose a la Orden de 	,

	 kategoria, eta irakasle edota ikerlari dihardu

Boletín Oficial del País Vasco n.º ............................. de fecha 	

DECLARA BAJO JURAMENTO:

	 (fakultatean, eskolan, zentroan, sailean, etab.) .................(e)ko

Que no está incurso/a en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

En ......................... a ............ de ............................ de 200........

Aginduaren babesean, 	

Lugar y fecha:	V.º B.º:

Euskal Herriko Agintaritzaren ALdizkaria (................. zk.).

Firma del/a Investigador/a	El / La Representante Legal del Organismo

ZIN EGITEN DU:

Ez dagoela Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean.

...................................................(e)n, ...........(e)ko ..................................aren ..........(e)an.

Lekua eta eguna:	Oniritzia:

Ikertzailearen sinadura	Erakundearen legezko ordezkaria


Azterketa dokumentala


Análisis documental