Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

46. zk., 2015eko martxoaren 9a, astelehena

N.º 46, lunes 9 de marzo de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HERRI ADMINISTRAZIO ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN PÚBLICA Y JUSTICIA
1124
1124

AGINDUA, 2015eko urtarrilaren 15ekoa, Herri Administrazio eta Justiziako sailburuarena, zeinen bidez amaitutzat ematen baita «Fundación Rafael Escolá» fundazioaren likidazio-prozesua, eta agintzen baita haren erregistroko orria ezereztea.

ORDEN de 15 de enero de 2015, del Consejero de Administración Pública y Justicia, por la que se da por finalizado el proceso de liquidación de la «Fundación Rafael Escolá», y se ordena la cancelación de su hoja registral.

Ikusi eta aztertu da Bilboko «Fundación Rafael Escolá» fundazioaren likidazio-espedientea. Hona hemen

Visto y examinado el expediente para la liquidación de la «Fundación Rafael Escolá» de Bilbao, sobre la base de los siguientes,

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

Lehenengoa.– Herri Administrazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko abenduaren 15eko Aginduaren bidez, erabaki da:

Primero.– Por Orden de 15 de diciembre de 2014, del Consejero del Departamento de Administración Pública y Justicia se ha acordado:

1.– Berrestea Rafael Escolá fundazioko patronatuak 2014ko urriaren 29ko bileran Bilboko «Fundación Rafael Escolá» fundazioa likidatzeari eta fundazioaren likidazioaren ondoriozko likidoaren helmugari buruz hartutako erabakia. Erabaki hori 2014ko azaroaren 24an egin zen publiko, Bilboko Alfonso Batalla de Antonio notarioak emandako eskrituraren bidez (1.758 protokolo-zenbakia).

1.– Ratificar el acuerdo del Patronato de la Fundación Rafael Escolá y de destino del líquido resultante de la liquidación fundacional adoptado por el Patronato de la misma en su reunión de 29 de octubre de 2014, y que ha sido elevado a público en fecha 24 de noviembre de 2014 mediante Escritura notarial autorizada por el Notario de Bilbao, don Alfonso Batalla de Antonio, número 1.758 de su protocolo.

2.– Agintzea Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatzeko fundazioa likidatzeko erabaki hori.

2.– Ordenar la inscripción en el Registro de Fundaciones del País Vasco del Acuerdo de extinción mencionado anteriormente.

Bigarrena.– 2014ko abenduaren 16an sartu zen Herri Administrazio eta Justizia Sailaren erregistroan «Fundación Rafael Escolá» fundazioaren hartzekoak likidatzeko eta esleitzeko sozietate-erabakiak publiko egitea, Fernando Querejeta San Sebastiánek 2014ko abenduaren 15ean emana, Alfonso Batalla de Antonio Bilboko notarioaren aurrean (1.874 protokolo-zenbakia).

Segundo.– El 16 de diciembre de 2014 ha tenido entrada en el Registro del Departamento de Administración Pública y Justicia de elevación a público de los acuerdos sociales de liquidación y adjudicación del haber de la Fundación Rafael Escolá otorgada el 15 de diciembre de 2014 por don Fernando Querejeta San Sebastián, ante el Notario de Bilbao, don Alfonso Batalla de Antonio, numero 1.874 de protocolo.

Hirugarrena.– Aipatu eskritura publikoan txertatua dago Patronatuak 2014ko azaroaren 10ean egindako bileraren aktaren ziurtagiria, zeina Antonio Bentué Gutiérrez Fundazioko Patronatuaren idazkariak eman baitzuen, Zaragozan, 2014ko azaroaren 10ean, eta Fernando Querejeta San Sebastián lehendakariaren oniritzia baitu; bilera hartan, erabaki hauek hartu ziren, aho-batez:

Tercero.– La citada Escritura Pública incorpora certificación expedida en Zaragoza, el 10 de noviembre de 2014, por don Antonio Bentué Gutiérrez, Secretario del Patronato de la Fundación, con el visto bueno del Presidente, don Fernando Querejeta San Sebastián, del acta de la reunión del Patronato celebrada el 10 de noviembre de 2014, en la que se adoptaron por unanimidad los siguientes acuerdos:

1.– Fundazioaren likidazio-balantzea onartzea, baita egindako likidazioaren eragiketen txostena ere.

1.– Aprobar el Balance de liquidación de la Fundación, así como el Informe de Operaciones de liquidación realizadas.

2.– Onartzea, Fundazioaren likidazio-eragiketak, onartutako likidazio-programa burutu eta Bilboko Ingeniarien Eskola Fundazioari zehaztutako zenbatekoak ordaindu ondoren.

2.– Aprobar las operaciones de liquidación de la Fundación, tras la ejecución del programa de liquidación aprobado, una vez pagadas las cantidades determinadas a la Fundación Escuela de Ingenieros de Bilbao.

3.– Amaitutzat ematea Fundazioaren likidazio-prozedura, Fundazioaren ondasunen helmugaren erabakia burutu eta gero.

3.– Tener por finalizado el Procedimiento de Liquidación de la Fundación, tras hacer ejectuado el acuerdo del destino de los bienes de la Fundación.

Eskritura Publikoan txertatzen da Fundación Rafael Escolá fundazioaren ondasun- eta likidazio-eragiketei buruzko txostena. Halaber, txertatzen da fundazioa likidatzearen ondoriozko gerakinaren helmugaren justifikazioa.

La Escritura Pública incorpora el Informe de operaciones de realización de los bienes y liquidación de la Fundación Rafael Escolá. Asimismo, se incorpora la justificación del destino del remanente resultante de la liquidación fundacional.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Lehenengoa.– Herri Administrazio eta Justiziako sailburuari dagokio agindu bidez ebaztea fundazioaren estatutuak aldatzeko espedientea. Hala ezarrita dago hauetan: Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroaren Erregelamendua onartzen duen ekainaren 19ko 101/2007 Dekretuaren 3.1 artikuluan; Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babeslaritzaren Erregelamendua onartzen duen ekainaren 19ko 100/2007 Dekretuaren 4.1.a) artikuluan; Herri Administrazio eta Justizia Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 9ko 188/2013 Dekretuan, eta Lehendakariaren abenduaren 15eko 20/2012 Dekretuan, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzeko eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatzekoan.

Primero.– Corresponde al Consejero de Administración pública y Justicia dictar, mediante Orden, la resolución del presente expediente de modificación estatutaria, en virtud de lo previsto en el artículo 3.1 del Decreto 101/2007, de 19 de junio, por el que se aprueba el Reglamento del Registro de Fundaciones del País Vasco, artículo 4.1.a) del Decreto 100/2007, de 19 de junio, que aprueba el Reglamento del Protectorado de Fundaciones del País Vasco, el Decreto 188/2013, de 9 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Administración Pública y Justicia, y el Decreto 20/2012, de 15 de diciembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos.

Bigarrena.– Espediente honi erantsi zaizkio funtsezko iritzitako datuak eta agiriak, hauetan eskatutakoak betez, bereziki: Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko ekainaren 17ko 12/1994 Legearen 35. artikuluan; Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroaren Erregelamendua onartzen duen ekainaren 19ko 100/2007 Dekretuaren 47. artikuluan; Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babeslaritzaren Erregelamendua onartzen duen ekainaren 19ko 100/2007 Dekretuaren 36. artikuluan, eta Fundazioaren estatutuetan.

Segundo.– Al presente expediente se han aportado cuantos datos y documentos se consideran esenciales, cumpliéndose especialmente los requisitos previstos en el artículo 35 de la Ley 12/1994, de 17 de junio, de Fundaciones del País Vasco, artículo 47 del Decreto 101/2007, de 19 de junio, por el que aprueba el Reglamento del Registro de Fundaciones del País Vasco, y el artículo 36 del Decreto 100/2007, de 19 de junio, por el que aprueba el Reglamento del Protectorado de Fundaciones del País Vasco y estatutos de la Fundación.

Hirugarrena.– 100/2007 Dekretuaren 36. artikuluaren arabera, iraungitzeko erabakiak edo, hala dagokionean, adierazitako ebazpen judizialak emango diela amaiera ohiko jarduerei, eta zehaztuko duela likidazio-eragiketak noiz hasiko diren.

Tercero.– Dispone el artículo 36 del Decreto 100/2007 que el acuerdo de extinción o, en su caso, la resolución judicial que la declare pondrá fin a las actividades ordinarias de ésta y determinará el comienzo de las operaciones de liquidación.

Bestalde, aipatu artikuluaren arabera, iraungitako fundazioaren likidazioa Fundazioaren gobernu-organoak egingo du, Babeslaritzaren kontrolpean. Horretarako, Fundazioaren gobernu-organoak aktiboa edo likidazioa egiteko eragiketen berri emango dio Babeslaritzari.

Por otro lado, el citado artículo establece que la liquidación de la fundación extinguida se realizará por el órgano de gobierno de la fundación bajo el control del Protectorado. A tal efecto el órgano de gobierno de la Fundación dará cuenta al Protectorado de cada una de las operaciones de realización del activo o liquidación.

100/2007 Dekretuaren 36.6 artikuluan zehazten dira Fundazioaren likidazioko eskritura publikoak izan behar dituen elementuak.

El artículo 36.6 del Decreto 100/2007 establece los elementos que debe contener la Escritura Pública de liquidación de la Fundación.

Laugarrena.– Herri Administazio eta Justiziako sailburuaren 2014ko abenduaren 15eko Aginduaren bidez, erabaki zen agindu honen lehenengo aurrekarian zehaztutakoa. Fundazioaren gobernu-organoak aurkeztutako dokumentazioa azterturik, egiaztatu da ezen, Fundazioaren ondasunek aipatu aginduan aurreikusitako helmuga izan dutela.

Cuarto.– Por Orden de 15 de diciembre de 2014, del Consejero del Departamento de Administración Pública y Justicia se acordó lo señalado en el antecedente de hecho primero de la presente Orden. Analizando la documentación presentada por el órgano de gobierno de la Fundación, resulta acreditado que se ha dado el destino previsto para los bienes de la Fundación en dicha Orden.

Hori dela-eta, egokia da aurkeztutako likidazio-egiaztagiriak aintzat hartzea eta likidazio-prozesua amaitutzat jotzea, bai eta «Fundación Rafael Escolá» fundazioari buruzko idazpenak deuseztea ere.

Por todo ello, procede tomar en consideración los justificantes de la liquidación presentados y considerar finalizado el proceso de liquidación, con cancelación de los asientos referentes a la Fundación Rafael Escolá.

Aipatutako artikuluak eta aplikagarriak diren gainerako arauak ikusita, hau

Vistos los preceptos citados y demás normas de general y pertinente aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Amaitutzat ematea «Fundación Rafael Escolá» fundazioaren likidazio-prozesua, bigarren aurrekarian zehaztutako eskritura publikoan aurreikusitako baldintzetan, eta agintzea haren erregistroko orria ezereztea.

Primero.– Dar por finalizado el proceso de liquidación de la «Fundación Rafael Escolá» en los términos previstos en la Escritura Pública señalada en el antecedente de hecho segundo, y ordenar la cancelación de su hoja registral.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzea eta pertsona baimenduei bidaltzea.

Segundo.– Acordar la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco y remitir la misma a las personas autorizadas.

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Herri Administrazio eta Justiziako sailburuari, hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta biharamunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salan, bi hilabeteko epean, agindua jakinarazi eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden que agota la vía administrativa, cabrá imponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Administración Pública y Justicia en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su notificación.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko urtarrilaren 15a.

En Vitoria-Gasteiz, a 15 de enero de 2015.

Herri Administrazio eta Justiziako sailburua,

El Consejero de Administración Pública y Justicia,

JOSU IÑAKI ERCORECA GERVASIO.

JOSU IÑAKI ERCORECA GERVASIO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental