Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

46. zk., 2015eko martxoaren 9a, astelehena

N.º 46, lunes 9 de marzo de 2015


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA FINANTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y FINANZAS
1135
1135

IRAGARKIA, Ondare eta Kontratazio Zuzendaritzarena, honako xede hau duen obra-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: «Fadura aldeko hobekuntza hidraulikoa egiteko jardueren proiektua; jarduera horiek Getxoko (Bizkaia) Gobela ibaiaren egokitze hidraulikoa eta ingurumen-egokitzea egiteko proiektuko jarduera aurreratuak dira».

ANUNCIO de la Dirección de Patrimonio y Contratación por el que se da publicidad a la licitación del contrato de obras que tiene por objeto «Proyecto de actuaciones para la mejora hidráulica de la zona de Fadura, anticipadas del de acondicionamiento hidráulico y ambiental del río Gobela en Getxo (Bizkaia)».

1.– Entitate esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Ur Agentzia.

a) Organismo: Agencia Vasca del Agua.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: C/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 94 43.

4) Teléfono: 945 01 94 43.

5) Telefaxa: 945 01 89 50.

5) Telefax: 945 01 89 50.

6) Posta elektronikoa: alaitz-ruiz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: alaitz-ruiz@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015-04-08.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 08-04-2015.

d) Espediente zenbakia: C01/001/2015.

d) Número de expediente: C01/001/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: lanak.

a) Tipo: obras.

b) Deskripzioa: Fadura aldeko hobekuntza hidraulikoa egiteko jardueren proiektua; jarduera horiek Getxoko (Bizkaia) Gobela ibaiaren egokitze hidraulikoa eta ingurumen-egokitzea egiteko proiektuko jarduera aurreratuak dira.

b) Descripción: proyecto de actuaciones para la mejora hidráulica de la zona de Fadura, anticipadas del de acondicionamiento hidráulico y ambiental del río Gobela en Getxo (Bizkaia).

c) Loteak eta lote/unitate kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes/Número de unidades: no.

d) Gauzatzeko lekua:

d) Lugar de ejecución:

1) Helbidea: Getxo (Bizkaia).

1) Domicilio: Getxo (Bizkaia).

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 12 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 12 meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 45246400-7.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 45246400-7.

3.– Izapidetzea eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak:

d) Criterios de adjudicación:

d.1.– Formulak aplikatuz automatikoki ebaluatzen diren irizpideak:

d.1.– Criterios evaluables automáticamente a través de la aplicación de fórmulas.

Eskaintza ekonomikoa. Haztapena: 50 puntu.

Oferta económica. Ponderación: 50 puntos.

Formula:

Fórmula:

Bi A baino baxuagoa edo berdina bada, Pi = 45 x Bi/A.

Si Bi es menor o igual que A, aplicar Pi = 45 x Bi/A.

Bi A baino altuagoa bada, Pi = 45 + 5 x (Bi – A)/(Bmax – A).

Si Bi es mayor que A, aplicar Pi = 45 + 5 x (Bi – A)/ (Bmax – A).

Pi: i eskaintzaren puntuazioa.

Pi: puntuación de la oferta n.º i.

Bi: lizitazio-aurrekontua kontuan izanik, i eskaintzaren baja portzentaje-unitateetan.

Bi: baja en unidades porcentuales de la oferta n.º i respecto al presupuesto de licitación.

Bmax: gehienezko baja portzentaje-unitateetan.

Bmax: baja máxima en unidades porcentuales.

A: 0,75 X Bmed.

A: 0,75 x Bmed.

Bmed: lizitazio-aurrekontua kontuan izanik, eskaintzek eginiko batez besteko baja, portzentaje-unitateetan.

Bmed: baja media en unidades porcentuales realizada por las ofertas respecto al presupuesto de licitación.

d.2.– Balio-judizioen bidez aplikatzekoak diren irizpideak:

d.2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor.

1) Memoria eta lan egitaraua. Haztapena: % 34.

1) Memoria y programa de trabajo: ponderación 34%.

2) Kalitate-alderdiak. Haztapena: % 5.

2) Aspectos de calidad: ponderación 5%.

3) Ingurumen-alderdiak. Haztapena: % 6.

3) Aspectos medioambientales: Ponderación 6%.

4) Segurtasuna eta Osasuna. Haztapena: % 5.

4) Seguridad y Salud: Ponderación 5%.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 4.440.394,73 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 4.440.394,73 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 3.700.328,94 euro. Zenbatekoa, guztira: 4.477.398,02 euro.

a) Importe neto: 3.700.328,94 euros. Importe total: 4.477.398,02 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa (%): 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Eskatutako sailkapena (taldea, azpitaldea eta kategoria): C, 2, e eta E, 5, e.

a) Clasificación (grupo, subgrupo y categoría): C, 2, e y E, 5, e.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: ikusi administrazio-klausula zehatzen plegua.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015-04-09, 10:00-ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 09-04-2015.

b) Aurkezteko modua: paperean eta bitarteko elektronikoz.

b) Modalidad de presentación: Electrónicamente y papel.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: alaitz-ruiz@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: alaitz-ruiz@euskadi.eus

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: automatikoki aplikatzekoak ez diren irizpideei buruzko eskaintzak (C gutun-azalak) eta automatikoki aplikatzekoak (B gutun-azalak) irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterio/s no automático/s (Sobre C) y automático/s (Sobre B).

b) Helbidea: Donostia kalea, 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Eguna eta ordua: C gutun-azala: 2015-04-23, 12:00etan. B gutun-azala: 2015-05-14, 12:00etan.

d) Fecha y hora: sobre C: 23-04-2015, a las 12:00 horas; sobre B: 14-05-2015, a las 12:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: a cargo del adjudicatario.

Vitoria-Gasteiz, 2015eko martxoaren 2a.

Vitoria-Gasteiz, a 2 de marzo de 2015.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

La Directora de Patrimonio y Contratación,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental