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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

180. zk., 2015eko irailaren 22a, asteartea

N.º 180, martes 22 de septiembre de 2015


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3967
3967

IRAGARKIA, Segurtasun Saileko polizia-sistemarako nodo berri bat eskuratu, instalatu eta konfiguratzeko lizitazioari buruzkoa (Espedientea: S-165/2015).

ANUNCIO relativo a la licitación del suministro, instalación y configuración de un nuevo nodo en el sistema policial del Departamento de Seguridad (Expediente: S-165/2015).

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@seg.euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion@seg.euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2015eko urriaren 20a, 10:00etan.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 20 de octubre de 2015, a las 10:00 horas.

d) Espediente-zenbakia: S-165/2015.

d) Número de expediente: S-165/2015.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidura.

a) Tipo: suministros.

b) Deskribapena: Segurtasun Saileko polizia-sistemarako nodo berri bat eskuratu, instalatu eta konfiguratzea.

b) Descripción: suministro, instalación y configuración de un nuevo nodo en el sistema policial del Departamento de Seguridad.

c) Lote-banaketa eta lote- edo unitate-kopurua: ez dago. ikus kontratuaren agiriak.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay. Véase documentación del contrato.

d) Betearazteko/entregatzeko lekua: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 3 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 3 meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no hay.

g) Esparru-akordiorik ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 48820000.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 48820000.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez da halakorik.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago.

d) Criterios de adjudicación, en su caso.

– Eskaintza ekonomikoa: 70 puntu.

– Oferta económica: 70 puntos.

– Proposamen teknikoa: 30 puntu.

– Propuesta técnica: 30 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.

4.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 243.901,65 euro. BEZa: % 21. Zenbatekoa, guztira: 295.000 euro.

a) Importe neto: 243.901,65 euros. IVA: 21%. Importe total: 295.000 euros.

5.– Eskatutako bermeak.

5.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: esleipen-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de adjudicación, excluido el IVA.

6.– Kontratistaren betebeharrak.

6.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no se requiere.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako betebehar espezifikoak: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

7.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea:

7.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2015eko urriaren 20a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 20 de octubre de 2015, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikusi kontratuaren dokumentazioa.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del contrato.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza – Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: contratacion@seg.euskadi.eus

4) Dirección electrónica: contratacion@seg.euskadi.eus

d) Zenbat enpresari egingo zaien eskaintzak aurkezteko deia (prozedura murriztua): ez, kasu honetan ez.

d) Número previsto de empresas las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak onartzea, behar izanez gero: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no hay.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

8.– Eskaintzak irekitzea.

8.– Apertura de las ofertas.

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta formula bidez automatikoki balioesten diren irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri-Mendotxe bidea, 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2015eko azaroaren 3a, 12:00ak.

c) Fecha y hora: 3 de noviembre de 2015, a las 12:00 horas.

9.– Publizitate-gastuak: esleipendunek ordainduko dituzte.

9.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

10.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera (hala egin bada): 2015eko irailaren 9a.

10.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 9 de septiembre de 2015.

11.– Bestelako argibideak. 2015eko urriaren 27an, 12:00etan, izango da C gutun-azalak jendaurrean irekitzeko ekitaldia (balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak).

11.– Otras informaciones. La apertura pública de los sobres «C» (Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor) será el día 27 de octubre de 2015, a las 12:00 horas.

Erandio, 2015eko irailaren 10a.

Erandio, a 10 de septiembre de 2015.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental