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1. zk., 2016ko urtarrilaren 4a, astelehena

N.º 1, lunes 4 de enero de 2016


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, Lizitazio-prozedura irekiari dagokiona, ondoko espedienteari buruzkoa: Dokumentazio klinikoa ateratzeko, lekuz aldatzeko eta zaintzeko zerbitzua».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente referido al «servicio de extracción, traslado y custodia de documentación clínica».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Arabako Unibertsitate Ospitalea, Jose Atxotegi kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz. Telefonoa: 945 00 70 93. Faxa: 945 00 70 87.

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, Hospital Universitario Araba, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz. Teléfono: 945 00 70 93. Fax: 945 00 70 87.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Administratiboko Atala.

b) Dependencia que tramita el expediente: Sección de Contratación Administrativa.

c) Espedientearen zenbakia: G/211/20/1/1515/O101/0000/122015.

c) Número de expediente: G/211/20/1/1515/O101/0000/122015.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: dokumentazio klinikoa ateratzeko, lekuz aldatzeko eta zaintzeko zerbitzua.

b) Descripción del objeto: servicio de extracción, traslado y custodia de documentación clínica.

c) Loteak eta kopurua: lote bakarra.

c) División por lotes y número: lote único.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: ikuspegi ekonomikotik onena den eskaintza, zenbait balorazio-irizpide betez.

c) Forma de adjudicación: la oferta económicamente más ventajosa conforme a varios criterios de adjudicación.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 144.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Presupuesto base de licitación: 144.000,00 euros (IVA excluido).

5.– Behin betiko fidantza: bai, esleipenaren zenbatekoaren % 5.

5.– Garantía definitiva: sí, 5% del importe de adjudicación.

6.– Agiriak eta argibideak: ikus 1.a) puntua.

6.– Obtención de documentación e información: véase punto 1.a).

7.– Kontratistaren berariazko eskakizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez da behar.

a) Clasificación: no procede.

b) Bestelako kaudimen ekonomiko eta finantzarioak eta kaudimen tekniko eta profesionala: ikusi oinarriak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver bases.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko urtarrilaren 19an, 15:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 19 de enero de 2016, antes de las 15:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: klausula administratibo partikularren pleguan eskatzen dena.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: AUOko Txagorritxuko Egoitzako Kontratazio Administratiboko Unitatea, Jose Atxotegi kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de presentación: Unidad de Contratación Administrativa del HUA-Sede Txagorritxu, calle José Achótegui, s/n, 01009 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: 2 hilabetez, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik aurrera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ikus oinarriak.

e) Admisión de variantes: ver bases.

9.– Eskaintzak baloratzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

a) Balio-judiziotan oinarritutako irizpideak: 50 puntu:

a) Criterios basados en Juicio de Valor: 50 puntos:

– Balorazio teknikoa: 50 puntu.

– Valoración técnica: 50 puntos.

b) Formuletan oinarritutako irizpideak: 50 puntu:

b) Criterios basados en Fórmulas: 50 puntos:

– Prezioa: 50 puntu.

– Precio: 50 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: AUOko Txagorritxuko Egoitza, Jose Atxotegi kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko urtarrilaren 25ean 12:15ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: HUA-Sede Txagorritxu, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 25 de enero de 2016, a las 12:15 horas.

b) Eskaintzak irekitzea, alderdi ekonomikoari eta formula bidez balioztatu daitezkeen irizpideei dagokienez: AUOko Txagorritxuko Egoitza, Jose Atxotegi kalea, z/g, 01009 Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2016ko otsailaren 9an, 10:00 etan.

b) Apertura económica y criterios evaluables mediante fórmulas: Entidad: HUA-Sede Txagorritxu, c/ José Achótegui, s/n, 01009, Vitoria-Gasteiz (Álava). Fecha: 9 de febrero de 2016, a las 10:00 horas.

11.– Bestelako argibideak: ez.

11.– Otras informaciones: no.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2015eko abenduaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de diciembre de 2015.

Kontratazio-mahaiko presidentea,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.

FERNANDO ENCINAR MARTÍN.


Azterketa dokumentala


Análisis documental