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Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

10. zk., 2016ko urtarrilaren 18a, astelehena

N.º 10, lunes 18 de enero de 2016


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
164
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EBAZPENA, 2015eko abenduaren 23koa, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusiarena, Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial kategorian sartzeko hautaketa prozedurarako deia egiten duena.

RESOLUCIÓN de 23 de diciembre de 2015, de la Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, por la que se convoca procedimiento selectivo para ascenso a la Categoría de Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

Deialdi hau honako lege eta dekretu hauetan xedatutakoaren arabera egiten da: Euskal Herriko Poliziari buruzko uztailaren 17ko 4/1992 Legea, Euskadiko Segurtasun Publikoaren Sistema Antolatzeko ekainaren 28ko 15/2012 Legea, Euskal Herriko Poliziaren Hautespen eta Prestakuntza Araudia onesten duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretua eta aipatutako araudiari otsailaren 17ko 36/2004 Dekretuak eta maiatzaren 21eko 111/2002 Dekretuak egindako aldaketak.

La presente convocatoria se realiza de conformidad con lo dispuesto en la Ley 4/1992, de 17 de julio, de Policía del País Vasco, en la Ley 15/2012, de 28 de junio, de Ordenación del Sistema de Seguridad Publica de Euskadi y en el Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, y las modificaciones efectuadas al mismo por el Decreto 111/2002, de 21 de mayo y el Decreto 36/2004, de 17 de febrero.

Era berean, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Kontseilu Arautzailearen onespena dago eta, ildo horretatik, Segurtasun sailburuordeak egindako eskaera ere kontuan hartzen da.

Igualmente se cuenta con la aprobación de la actividad por parte del Consejo Rector de la Academia Vasca de Policía y Emergencias y es atendida la solicitud en tal sentido efectuada por el Viceconsejero de Seguridad.

Horretan oinarriturik, zuzendari honek Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako Ofizial Kategorian sartzeko hautaketa prozedurarako deia egin du, honako hauek kontuan izanik:

En base a todo ello, esta Directora ha resuelto convocar procedimiento selectivo para ascenso a la Categoría de Oficial de la Escala de Inspección de la Ertzaintza, de acuerdo con las siguientes:

DEIALDIAREN OINARRIAK:
BASES

Lehenengoa.– Deialdiaren xedea.

Primera.– Objeto de la convocatoria.

Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako Ofizial Kategorian 100 plaza barne promozioko oposizio-lehiaketa bitartez betetzeko, hautaketa prozedurarako deia egiten da. Hautaketa hori prestakuntza ikastaroarekin eta praktika-aldiarekin osatuko da. Plaza horiek betetzeko eskatutako titulazioa Euskal Administrazio Publikoetako funtzionarioen C Taldeko C-1 Azpitaldeari dagokion mailakoa izango da, eta plaza guztietan Ertzaintzaren 2. hizkuntza-eskakizuna eskatuko da.

Se convoca procedimiento selectivo mediante el sistema de concurso-oposición, por promoción interna, que se complementará como una fase más del mismo, con la realización de un curso de formación y un periodo de prácticas para la provisión de 80 plazas en la Categoría de Oficial de la Escala de Inspección de la Ertzaintza, correspondientes al Grupo C. Subgrupo C-1 de clasificación de los funcionarios de las Administraciones Públicas Vascas, en función de la titulación exigida para el ingreso, todas ellas con perfil lingüístico 2 de la Ertzaintza, sin fecha de preceptividad.

Deitutako plaza kopurua gehitu izango da, Ertzaintzaren Ofizial Kategorian sortzen diren lanpostu hutsen arabera. Aldaketa hori, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariaren ebazpenaren bitartez, Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian argitaratuko da, Euskal Herriko Poliziaren hautespen eta prestakuntza onesten duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren 40.2 artikuluan aurreikusitakoarekin bat etorriz.

El número de plazas convocadas será ampliable en función de las vacantes de la Categoría de Oficial/a de la Ertzaintza, mediante Resolución de la Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, que se hará pública en el Boletín oficial del País Vasco, de acuerdo a lo previsto en el artículo 40.2 del Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco.

Kopuru aldaketa hori Hamaikagarren oinarrian –3. zenbakian– aurreikusitako tramitea bete aurretik egin beharko da.

Tal ampliación deberá ser realizada con anterioridad al trámite previsto en la Base Undécima, n.º 3.

Bigarrena.– Parte hartzeko betekizunak.

Segunda.– Requisitos de participación.

1.– Hautaketa prozeduran parte hartu nahi duen pertsona onartua izateko, ondoren zehazten diren baldintza guzti-guztiak bete beharko ditu:

1.– Las personas que deseen tomar parte en el procedimiento selectivo, para ser admitidas, deberán reunir los siguientes requisitos:

a) Aurretik eskabide-orria bete.

a) Efectuar solicitud previa.

b) Ertzaintzako karrerako funtzionario izatea.

b) Tener la condición de funcionario o funcionaria de carrera de la Ertzaintza.

c) Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako Ofizialondoko kategorian jarduneko egoera administratiboan izatea eta kategoria horretan 4 urtez benetako zerbitzua beteta izatea.

c) Hallarse en la situación administrativa de servicio activo en la Categoría de Suboficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza y haber completado 4 años de servicios efectivos en dicha Categoría.

Benetako zerbitzuok Euskal Herriko Poliziari buruzko Legearen 59.3 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz konputatuko dira.

Los servicios efectivos se computarán de acuerdo a lo establecido en el artículo 59.3 de la Ley de Policía del País Vasco.

d) Lehentasunezko edo baliokide diren ibilgailuak errepideetatik gidatzeko administrazioaren gidabaimena (BTP) izatea Gidarien Araudi Orokorra onesten duen maiatzaren 8ko 818/2009 Errege Dekretuarekin bat etorriz.

d) Ser titular de una autorización administrativa para conducir por vías públicas vehículos prioritarios o equivalentes (BTP), de conformidad con el Real Decreto 818/2009, de 8 de mayo, por el que se aprueba el Reglamento General de Conductores.

e) Hutsegite astun edo hutsegite oso astunak egiteagatik batzordeak zigortua ez izana, salbu eta ezarritako zigorra baliogabetzea lortu bada.

e) No haber sido sancionadas dichas personas por la comisión de falta grave o muy grave, salvo que se hubiera obtenido la cancelación de la sanción impuesta.

f) Ofizial kategorian sartzeko hiru deialdi agortuta ez izatea, Euskal Herriko Poliziari buruzko uztailaren 17ko 4/1992 Legearen 59.4 artikuluan ezarritako terminoetan.

f) No haber agotado tres convocatorias de ascenso a la Categoría de Oficial/a, en los términos establecidos en el artículo 59.4 de la Ley 4/1992, de 17 de julio, de Policía del País Vasco.

2.– Hautaketa prozeduran parte hartu nahi dutenek aurreko idatz-zatian eskatzen diren baldintza-eskabideak aurkezteko epea amaitu baino lehen bete beharko dituzte, egiaztatu behar dituzteneko prozedura-fasearen kaltetan izan gabe.

2.– Quienes deseen tomar parte en el procedimiento deberán reunir todos los requisitos establecidos en el apartado anterior a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes, sin perjuicio de la fase del procedimiento en que hubieran de proceder a su acreditación.

3.– Hautaketa prozeduran parte hartzeko eta onartua izateko, nahikoa izango da eskabideak aurkezteko epea bukatzen denerako beteta izatea. Baldintza horien egiaztapena ofizioz egingo du deia egiten duen organoak, eta horretarako Giza Baliabideen Zuzendaritzari dagokion egiaztapena eskatuko zaio.

3.– Para que la persona pueda ser admitida y tomar parte en el procedimiento selectivo, bastará con que manifieste en su solicitud que reúne todos y cada uno de los requisitos exigidos, referidos siempre a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes. La comprobación de los citados requisitos se llevará a cabo de oficio por el órgano convocante, para lo que se requerirá la oportuna certificación de la Dirección de Recursos Humanos.

4.– Aurreko idatz-zatian ezarritakoa alde batera utzita, hautaketa prozeduraren edozein alditan, ikastaroaren prestakuntza-aldia eta praktika-aldia barne, deia egiten duen organoak jakiten badu izangaietako batek ez duela betetzen deialdian parte hartzeko baldintzarik, interesatuari entzun ondoren, hautaketa prozeduratik baztertu egingo du izangai hori; baita ere, ikastaroaren prestakuntza-aldian edo praktika-aldian zehar hala gertatuz gero.

4.– No obstante lo dispuesto en el apartado anterior, si en cualquier momento del procedimiento selectivo o durante el curso de formación o el periodo de prácticas, llegase a conocimiento del órgano competente para aprobar la relación de personas admitidas y excluidas que alguna de ellas carece de los requisitos exigidos para tomar parte en la convocatoria, la excluirá del procedimiento selectivo, o en su caso del curso de formación o del periodo de prácticas, previa audiencia de la misma.

5.– Esandako hautaketa prozeduran parte hartzea borondatezkoa izango da; proba psikoteknikoak eta nortasunezkoak egiteko baimena ematen da, eta proba horien balorazioa probetako beste balorazio zati bat modura erabiliko da, Oinarri hauetan ezarritakoekin bat etorriz.

5.– La participación en el presente procedimiento selectivo es voluntaria, e implicará la prestación de consentimiento a realizar pruebas psicotécnicas y de personalidad, aceptando que el resultado de esas pruebas sea utilizado como un factor más de valoración, de conformidad con lo previsto en las presentes Bases.

Hirugarrena.– Eskabideak.

Tercera.– Solicitudes.

1.– Hautaketa prozeduran parte hartu nahi dutenek sailen arteko intranetaren –Gurenet– bitartez egin beharko dute eskaera, bertan eskuragarri dagoen eskaera-eredua erabiliz.

1.– Quienes deseen tomar parte en el procedimiento selectivo, deberán formalizar solicitud a través de la intranet departamental Gurenet, cumplimentando el modelo de solicitud que se encontrará disponible en la misma.

2.– Eskabideak aurkezteko epea, Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita 20 egun baliodunekoa izango da.

2.– El plazo para presentar solicitudes será de 20 días hábiles, a contar desde el siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.– Eskabidean zehaztu egin beharko dute zein hizkuntzatan egin nahi dituzten oposaketa-probak, gazteleraz edo euskaraz.

3.– En la solicitud, se deberá hacer constar la lengua, euskera o castellano, en que se desee realizar las pruebas de la oposición.

4.– Eskabidean, eskaerak aurkezteko epea bukatzen denerako, baldintza guztiak betetzen direla egiaztatu beharko da.

4.– En la solicitud, deberá manifestarse que a la fecha de finalización del plazo señalado para la presentación se reúnen todos y cada uno de los requisitos exigidos.

5.– Merezimenduak eskabide-orrian alegatu beharko dira. Aurrekoa hala bada ere, Administrazio eragileak dituen merezimenduak ez dira egiaztatu behar izango, berak ofizioz egiaztatuko baititu.

5.– Los méritos deberán ser alegados en la solicitud. No obstante lo anterior, no será precisa la acreditación de los méritos que ya consten a la Administración actuante, la cual procederá a su comprobación de oficio.

Laugarrena.– Izangaiak onartzea.

Cuarta.– Admisión de aspirantes.

1.– Eskaerak aurkezteko epea amaitu ondoren, eta Bigarren Oinarrian ezarritako baldintzak betetzen direla ofizioz egiaztatu arte Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak onartutako eta baztertutakoen behin-behineko zerrenda onetsiko du. Zerrenda hori Hemeretzigarren oinarrian argitaratuko da.

1.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, y tras la comprobación de oficio del cumplimiento de los requisitos establecidos en la Base Segunda, la Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias aprobará la relación provisional de personas admitidas y excluidas, que se hará pública de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

2.– Bazter utzitako izangai bakoitzari buruz, bazter utzi izanaren arrazoiak eman beharko dira aditzera behin-behineko zerrenda horretan. Erreklamazioak aurkezteko eta eskaerak izan ditzakeen akatsak zuzentzeko 10 asteguneko epea izango dute interesatuek.

2.– La relación provisional expresará, con referencia a cada una de las personas excluidas, las causas que hubieran motivado su exclusión, concediendo un plazo de 10 días hábiles para formular reclamaciones y subsanar los defectos de que adoleciera la solicitud.

3.– Aurkeztutako erreklamazioak onartutako eta baztertutako izangaien behin-behineko zerrendari behin betikotasuna ematen dion erabakian bertan onartu edo ezetsiko dira. Behin-betiko zerrenda hori lehen idatz-zatian aurreikusitako moduan argitaratuko da.

3.– Las reclamaciones presentadas serán aceptadas o rechazadas en la Resolución por la que se eleve a definitiva la relación provisional de personas admitidas y excluidas, que se hará pública en la forma prevista en el apartado primero.

4.– Aurreko zerrendetan eta ondoren argitaratuko diren guztietan, pertsona bere lanbide zenbakiaren bitartez identifikatuko da.

4.– Las anteriores relaciones, así como las posteriores listas que se publiquen, contendrán la identificación de la persona mediante la indicación del número profesional.

Bosgarrena.– Epaimahai Kalifikatzailea.

Quinta.– El Tribunal Calificador.

1.– Oposizio-lehiaketako probak eta parte hartuko duten pertsonen hautaketa zehazteko, garatzeko eta ebaluatzeko Epaimahai bat izango da, uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren eta Euskal Herriko Poliziari buruzko uztailaren 17ko 4/1992 Legearen aurreikuspenen arabera. Epaimahaia mahaiburu batek, lau bokalek eta idazkari batek osaturikoa izango da.

1.– Al objeto de la determinación, desarrollo y evaluación de las pruebas del concurso-oposición, y la selección de las personas participantes se constituirá un Tribunal Calificador, conforme a las previsiones de la Ley 4/1992, de 17 de julio, de Policía del País Vasco y el Decreto 315/1994, de 19 de julio, que estará integrado por un Presidente/a, cuatro Vocales y un Secretario/a.

Epaimahai Kalifikatzailea osatuko duten kideen eta ordezkoen izendapena Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariaren Ebazpenaren bitartez argitaratuko da Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz.

El nombramiento de las personas que integran el Tribunal Calificador y sus suplentes se hará público de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, mediante Resolución de la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias. De conformidad con lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 28 de febrero, en su composición existirá una representación equilibrada de mujeres y hombres.

2.– Epaimahai Kalifikatzailearen jarduna organo kolegiatuen funtzionamenduaren arau erregulatzaileek araupetuko dute.

2.– La actuación del Tribunal Calificador se regirá por las normas reguladoras del funcionamiento de los órganos colegiados.

Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen Legearen 28. eta 29. artikuluetako moduan, Epaimahaikideek ez dute parte hartuko prozeduran eta izendatu dituen aginteari hala jakinaraziko dio, eta interesatuek haien errekusazioa eskatu ahal izango dute.

A las personas que integran el Tribunal Calificador les serán de aplicación las causas de abstención y recusación recogidas en los artículos 28 y 29 de la Ley de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Aipatutako Epaimahai Kalifikatzailean parte hartzen duenak, legez aurreikusitako ordainsaria izango du.

La participación en el presente Tribunal Calificador dará lugar a la percepción de las indemnizaciones legales previstas.

3.– Hautaketa prozedura osatzen duten proben eta merezimenduen garapena eta ebaluazioa Epaimahai Kalifikatzaileari dagozkio, autonomia osoz jokatuz. Epaimahai hori prozeduraren objetibotasunez arduratuko da eta deialdiaren oinarriak betetzen direla bermatuko du.

3.– El desarrollo y evaluación de las pruebas y méritos que integran el sistema selectivo corresponderá al Tribunal Calificador, que actuará con plena autonomía funcional, será responsable de la objetividad del procedimiento y garantizará el cumplimiento de las bases de la convocatoria.

4.– Epaimahaiak aholkulari edo adituak hartu ahal izango ditu bere lanetarako, nahiz hautaketa proba guztietarako, nahiz baterako. Aipatutakoek euren espezialitateen barruan aholkuak eta laguntza teknikoa emango dituzte.

4.– El Tribunal Calificador podrá disponer la incorporación a sus trabajos de personal asesor o especialista, para todas o alguna de las pruebas de que consta el sistema selectivo, quienes se limitarán a prestar el asesoramiento y colaboración técnica en el ejercicio de sus especialidades.

5.– Hautaketa sistema garatzeko beharrezko diren neurriak hartu ahal izango ditu Epaimahaiak deialdi honetan finkatuta ez dauden guztietan, eta gainera, deialdiko oinarriak interpretatzeak eta aplikatzeak eta beren lanetarako jardunak sortu ahal dituzten arazo guztiei ebazpena emateko ahalmena izango du.

5.– El Tribunal Calificador podrá adoptar las medidas necesarias para el desarrollo del sistema selectivo en todo lo no previsto en las presentes Bases, y resolver cuantas cuestiones se susciten relativas a su interpretación y aplicación, así como para el propio ejercicio de sus funciones.

6.– Epaimahaiak ezin izango du deklaratu honako hau: onartutako izangaien kopuruak deialdiaren gai izango diren lanpostuen zenbatekoa gainditzen duela, alegia. Muga horretaz kanpo leudekeen proposamenak erabat legez kanpo egongo lirateke.

6.– El Tribunal no podrá seleccionar un número mayor de aspirantes que el de plazas convocadas, siendo nulas de pleno derecho todas las propuestas que infrinjan tal limitación.

7.– Epaimahai Kalifikatzailearen Akordioak Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz.

7.– Los Acuerdos del Tribunal Calificador se harán públicos de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

8.– Epaimahaiari zuzendutako idazkiak Polizia eta Larrialdietako Euskal Akdemiari zuzenduko zaizkio.

8.– Los escritos dirigidos al Tribunal Calificador se remitirán a la Academia Vasca de Policía y Emergencias.

Seigarrena.– Hautaketa prozesua.

Sexta.– El proceso selectivo.

1.– Hautaketa prozesua, oposizio-lehiaketa bitartez egingo da. Oposizio eta lehiaketa prozedurak izango dira izangaien gaitasuna eta hauen arteko lehentasuna zehaztuko dutenak.

1.– El proceso selectivo será el de concurso-oposición, que consistirá en la sucesiva celebración de los procedimientos de oposición y concurso para determinar la aptitud de quienes participan en el mismo y el orden de prelación resultante.

2.– Lehiaketa-aldia ez da baztertzailea izango eta horretan lortutako puntuak ez dira kontutan hartuko oposizio ariketa gainditutzat emateko ezta ariketotan lortutako emaitzak aldatzeko ere.

2.– La fase de concurso no tendrá carácter eliminatorio y la puntuación obtenida en el mismo no podrá ser tomada en consideración para entender superados los ejercicios de la oposición o alterar las calificaciones obtenidas en los mismos.

Zazpigarrena.– Oposizio-aldia.

Séptima.– La oposición.

Oposizioa ondorengo probek osatuko dute:

La fase de oposición consistirá en la sucesiva celebración de las siguientes pruebas:

1.– Lehenengo proba, nahitaezkoa eta baztertzailea: jakintza proba bat izango da eta test erako galdetegia idatziz erantzun beharko da.

1.– Primera prueba, de carácter obligatorio y eliminatorio, prueba de conocimientos que consistirá en contestar por escrito un cuestionario tipo test.

Probaren edukia ebazpen honen I. eranskinean zehaztuta dago.

La determinación de los contenidos se realizará de acuerdo a lo recogido en programa que se adjunta como anexo I a la presente.

Test erako galdetegiko galdera bakoitzean lau erantzun aukera izango dira. Lau aukera horietatik bat bakarrik izango da erantzun zuzena.

Cada una de las preguntas del cuestionario tipo test contará con cuatro alternativas de respuesta, de las que solo una de ellas será correcta.

Proba honetan gaizki emandako erantzun bakoitza erantzun zuzen bakoitzari emandako baliotik % 0,333rekin zigortuko da. Erantzun bat baino gehiagoko galderak erantzun gabetzat hartuko dira. Erantzun gabeko galderak ez dira zigortuko.

En esta prueba cada respuesta correcta sumará un punto y la respuesta no acertada restará 0,333 puntos. Las preguntas con más de una respuesta se considerarán no contestadas. Las preguntas no contestadas no penalizarán.

Proba honetan, 0 puntutik 45era emango dira, eta kanpoan geratuko dira gutxienez 22,50 puntu lortzen ez dutenak.

Esta prueba se valorará de 0 a 45 puntos, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan un mínimo de 22,50 puntos.

Hautaketa sistemaren hurrenkera onari begira, Epaimahai kalifikatzaileak, eskatu beharreko gutxiengo maila kontuan izanik, proba honetan erakutsitako ezagutza-maila eta hautagaien identitatea jakin baino lehen, proba gainditzeko beharrezko gutxieneko puntuazioa non ezarri erabaki ahal izango du eta akordio hori argitaratuko du. Horrelakoan, proba honetako puntuazioa lortzeko, aurreko paragrafoan xedatutakoarekin bat etorriz, Epaimahai kalifikatzaileak ondorengo formula aplikatuko du:

En aras al buen orden del sistema selectivo, el Tribunal Calificador, teniendo en cuenta el nivel mínimo exigible, el nivel de conocimientos demostrado en esta prueba y antes de conocer la identidad de las personas aspirantes, podrá decidir el umbral de puntuación donde establecer la puntuación mínima necesaria para superar la misma, haciendo público dicho acuerdo. En tal caso, para la obtención de la puntuación de esta prueba, conforme a lo descrito en el párrafo anterior, el Tribunal Calificador aplicará la siguiente formula:

HAP = (APgeh / 2) x (1 + (PZ - m) / (PZgeh - m))
PCA = (PCmax / 2) x (1 + (PD - m) / (PDmax - m)).

Hau da:

En el que:

HAP = Hautagaiak lortutako azken puntuazioa

PCA = Puntuación convertida obtenida por la persona aspirante.

APgeh = Proban gehienez lor daitekeen azken puntuazioa (Deialdiaren oinarrien arabera, proban lor daitekeen puntuazio gehiena: 25,00 puntu).

PCmax = Puntuación convertida máxima prueba (Puntuación máxima alcanzable en la prueba según las Bases de la Convocatoria: 25,00 puntos).

PZ = Hautagaiak lortutako puntuazio zuzena:

PD = Puntuación directa obtenida por la persona aspirante:

PZ= Zuzenak – (Hutsegiteak x 0,333).

PD = número de aciertos – (número de errores x 0,333).

m = Epaimahaiak ezarritako proba gainditzeko gutxienez lortu beharreko puntuazioa.

m = Umbral de puntuación mínima necesaria para superar la prueba establecido por el Tribunal.

PZgeh = Probaren gehieneko puntuazio zuzena (Proban gehienez lor daitekeen puntuazioa zuzena = Azterketa baten erantzun zuzenen kopurua, erantzun guztiak zuzen emanda).

PDmax = Puntuación directa máxima prueba (Puntuación directa máxima alcanzable en la prueba = Cifra de respuestas correctas de un examen con todas las preguntas acertadas).

2.– Bigarren proba, nahitaezkoa eta baztertzailea, proba psikoteknikoa. 0tik 40ra bitartean baloratuko da. Bigarren proba honetan bi ariketa izango dira, biak nahitaezkoak eta baztertzaileak:

2.– Segunda prueba, de carácter obligatorio y eliminatorio, prueba psicotécnica. Esta prueba se valorará de 0 a 40 puntos. Esta segunda prueba estará compuesta de dos ejercicios, ambos de carácter obligatorio y eliminatorio:

a) Ofiziale kategoriako polizia-eginkizunak betetzeko izangaien gaitasunak ebaluatzeko proba. Idatziz ondorengo aldagarriak erantzutean datza: hitzezko gaitasunari buruzko ariketa, arrazoitze-ariketa, pertzepzioari buruzko ariketa (identifikazioa, ezberdintasuna ...) eta datuak interpretatzeko gaitasunak.

a) Ejercicio dirigido a la evaluación de las aptitudes de las personas aspirantes para el desempeño de tareas policiales de la categoría de Oficial/a. Consistirá en contestar por escrito a un test psicotécnico encaminado a evaluar variables tales como: aptitudes verbales, aptitudes de razonamiento, aptitudes de percepción (identificación, diferenciación...) y aptitudes para la interpretación de datos.

Test erako galdetegi bakoitzeko galdera bakoitzak lau erantzun aukera izango ditu eta bat bakarra izango da zuzena.

Cada una de las preguntas del cuestionario contará con cuatro alternativas de respuesta, de las cuales sólo una de ellas será correcta.

Erantzun zuzen bakoitza puntu bat izango da eta gaizki emandako erantzun bakoitza erantzun zuzen bakoitzari emandako baliotik % 0,333rekin zigortuko da. Erantzun bat baino gehiagoko galderak, erantzun gabetzat joko dira. Erantzun gabeko galderak ez dira zigortuko.

Cada respuesta correcta sumará un punto y la respuesta no acertada, restará 0,333 puntos. Las preguntas con más de una respuesta, se considerarán no contestadas. Las preguntas no contestadas, no penalizarán.

Proba hori 0tik 20ra bitartean baloratuko da eta gutxienez 10 puntu lortzen ez dutenak automatikoki bazter geratuko dira.

Esta prueba se valorará de 0 a 20 puntos, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan un mínimo de 10 puntos.

Hautaketa sistemaren hurrenkera onari begira, Epaimahai kalifikatzaileak, eskatu beharreko gutxiengo maila kontuan izanik, proba honetan erakutsitako ezagutza-maila eta hautagaien identitatea jakin baino lehen, ariketa bakoitza gainditzeko beharrezko gutxieneko puntuazioa non ezarri erabaki ahal izango du eta akordio hori argitaratuko du. Horrelakoan, ariketa bakoitzeko puntuazioa lortzeko, aurreko paragrafoan xedatutakoarekin bat etorriz, Epaimahai kalifikatzaileak ondorengo formula aplikatuko du:

En aras al buen orden del sistema selectivo, el Tribunal Calificador, teniendo en cuenta el nivel mínimo exigible, el nivel de conocimientos demostrado en esta prueba y antes de conocer la identidad de las personas aspirantes, podrá decidir el umbral de puntuación donde establecer la puntuación mínima necesaria para superar el presente ejercicio, haciendo público dicho acuerdo. En tal caso, para la obtención de la puntuación del ejercicio, conforme a lo descrito en el párrafo anterior, el Tribunal Calificador aplicará la siguiente formula:

HAP = (APgeh / 2) x (1 + (PZ - m) / (PZgeh - m))
PCA = (PCmax / 2) x (1 + (PD - m) / (PDmax - m))

Hau da:

Dónde:

HAP = Hautagaiak lortutako azken puntuazioa

PCA = Puntuación convertida obtenida por la persona aspirante

APgeh = Ariketan gehienez lor daitekeen azken puntuazioa (Deialdiaren oinarrien arabera, ariketan lor daitekeen puntuazio gehiena: 20 puntu)

PCmax = Puntuación convertida máxima del ejercicio (Puntuación máxima alcanzable en el ejercicio según las Bases de la Convocatoria: 20 puntos)

PZ = Hautagaiak lortutako puntuazio zuzena:

PD = Puntuación directa obtenida por la persona aspirante:

PZ = Zuzenak – (Hutsegiteak / (n - 1))
PD = Aciertos – (Errores / (n - 1))

«n» galdera bakoitzaren erantzun aukera kopurua (4) da.

Siendo «n», el número de alternativas de respuesta de cada pregunta (4).

Erantzun gabeko galderak ez dira zigortuko eta ez dira hutsegiteak izango.

Las respuestas no contestadas no penalizan ni cuentan como error

m = Epaimahaiak ezarritako ariketa gainditzeko gutxienez lortu beharreko puntuazioa.

m = Umbral de puntuación mínima necesaria para superar el ejercicio establecido por el Tribunal.

PZgeh = Probaren gehieneko puntuazio zuzena (Proban gehienez lor daitekeen puntuazioa zuzena. Azterketa baten erantzun zuzenen kopurua, erantzun guztiak zuzen emanda).

PDmax = Puntuación directa máxima ejercicio (Puntuación directa máxima alcanzable en el ejercicio = Cifra de respuestas correctas de un examen con todas las preguntas acertadas).

b) Lanarekin zerikusia duten jarrerak neurtzeko nortasun-testa. Ariketa 0tik 20 puntura bitartean baloratuko da eta gutxienez 10 puntu ateratzen ez dituztenak automatikoki baztertuta geratuko dira.

b) Ejercicio de test de personalidad dirigido a la medición de las conductas relacionadas con la actividad laboral. Este ejercicio se valorará de 0 a 20 puntos, procediéndose automáticamente a la exclusión de quienes no obtengan un mínimo de 10 puntos.

Bi testek deitutako lanpostuaren lanbide-profila hartuko dute kontuan.

Este ejercicio estará referenciado al perfil profesional del puesto convocado.

3.– Gaitasun fisikoaren proba, derrigorrezkoa eta ez baztertzailea, gaitasun fisikoaren proba. Proba hau 0tik 5 puntura bitartean baloratuko da.

3.– Tercera prueba, de carácter voluntario y no eliminatorio, prueba de aptitud física. Esta prueba se valorará de 0 a 5 puntos.

Gaitasun fisikoaren proban honakoak izango dira:

La prueba de aptitud física constará de los siguientes ejercicios:

a) Aulkiko Press-a.

a) Press de Banca.

b) Course Navette.

b) Course Navette.

Gaitasun fisiko proba hau osatuko duten ariketak Ebazpen honetako II. eranskinean agertzen den bezala burutuko dira eta konputatuko dira.

Los ejercicios integrados en esta prueba de aptitud física, se ejecutarán y contabilizarán en la forma indicada en el anexo II de la presente Resolución.

Ariketa bakoitza 0,5etik 2,5era puntuatuko da, ezarritako baremoen arabera.

Cada uno de los ejercicios se valorará de 0,5 a 2,5 puntos según los baremos establecidos.

Gaitasun fisikoaren proban puntuatzeko ariketa bakoitzean gutxienez 0,5 puntu atera beharko dira eta proban 0,0 puntu emango zaie gutxieneko puntuazioa lortzen ez duten izangaiei.

Para puntuar la prueba de aptitud física será necesario obtener un mínimo de 0,5 puntos en cada uno de los ejercicios. A las personas que no obtengan esta puntuación mínima les serán asignados 0,0 puntos en la prueba.

3.1.– Aipatutako probako ariketak egiteko kontuan hartuko den adina, pertsonek eskaerak aurkezteko izango duten azken eguna izango da.

3.1.– La edad a efectos de la realización de los ejercicios de la presente prueba se considerará la que las personas tengan el último día de presentación de solicitudes.

3.2.– Ariketa fisikoak parte hartzen dutenen erantzukizunaren mende egingo dira. Ariketa horietara aurkezteko arropa egokia beharko dute.

3.2.– Los ejercicios físicos se realizarán bajo la exclusiva responsabilidad de quienes en ellos participen; para dicha realización, deberán presentarse con el equipo deportivo adecuado.

Zortzigarrena.– Oposizioko proben garapena.

Octava.– Desarrollo de las pruebas de la oposición.

1.– Deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik bi hilabete igaro arte ezingo dira hasi probak.

1.– Las pruebas no podrán iniciarse hasta transcurridos dos meses desde la publicación de la convocatoria en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Lehenengo azterketa noiz, zein ordutan eta non egingo den gutxienez zazpi egun natural lehenago iragarriko da Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz. Gainerakoak ere, Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz argitaratuko dira noiz eta non egingo diren, gutxienez 72 ordu lehenago.

2.– La fecha, hora y lugar de celebración del primer ejercicio se anunciará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, con una antelación no inferior a siete días naturales. Los sucesivos anuncios de publicación de los restantes ejercicios, serán publicados con una antelación mínima de setenta y dos horas de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

3.– Epaimahai Kalifikatzaileak ezarritakoa ez bezala egin ahal izango ditu probok edo oposizioa osatzen duten ariketa desberdinak; hau da, ordena desberdinean eta egun berean proba bat baino gehiago egin edo ez. Azken honetan, ariketa edota proba desberdinen emaitzak deialdiaren oinarrietan agertzen diren ordenan argitaratuko dira. Emaitzak agertuko dira aurreko proba gainditu duten neurrian, zazpigarren oinarrian agertzen den ordena jarraituz.

3.– No obstante lo establecido en el número anterior, el Tribunal Calificador podrá disponer la celebración de las pruebas y de los distintos ejercicios que las integren en orden diferente al establecido en esta convocatoria, así como la celebración de varias pruebas el mismo día. En este caso, las publicaciones de resultados de pruebas y/o ejercicios seguirán el orden establecido en las bases de la convocatoria. Sólo se publicarán los resultados de cada prueba y/o ejercicio respecto de quienes hayan superado los anteriores siguiendo el orden establecido en la base séptima.

4.– Epaimahaiak derrigorrezko probak edota ariketak egiteko finkatutako tokian, datan eta orduan agertzen ez diren izangaiak hautaketa prozesutik baztertuta geldituko dira behin betiko, baztertzearen arrazoia ezinbestekoa izan arren. Arau bera aplikatuko zaie edozein derrigorrezko probetara berandu bertaratzen diren izangaiei.

4.– Se producirá la exclusión automática del procedimiento selectivo de quienes no comparezcan al llamamiento del Tribunal para el desarrollo de las pruebas obligatorias en la fecha, hora y lugar que se señale, incluso por razones de fuerza mayor. La misma regla se aplicará a quienes concurran a la realización de cualquiera de las pruebas y/o ejercicios obligatorios una vez iniciada la ejecución de las mismas.

Derrigorrezko probetakoren batek ariketa bat baino gehiago izanez gero, eta horietako batera agertu ezean edo berandu iritsiz gero, ez bertaratutzat joko da.

Si alguna de las pruebas obligatorias constara de varios ejercicios, se considerará incomparecencia la ausencia o retraso a cualquiera de ellos.

5.– Oposiziogileek identitatearen egiaztatze agiriak eraman beharko dituzte proba guztietara; Epaimahai Kalifikatzaileak noizbait eska diezaieke hori erakusteko.

5.– Se deberá comparecer a las diferentes pruebas portando documentación acreditativa de la identidad de la persona participante, cuya presentación podrá ser exigida por el Tribunal Calificador en todo momento.

6.– Baztertze indarreko proba bakoitza bukatu ondoren, Epaimahai Kalifikatzailearen erabakiz proba hori gainditu duten eta kanpoan geratu diren izangaien zerrenda argitaratuko da Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz, lortutako emaitzen puntuaketa ere azalduz.

6.– Al finalizar cada prueba de carácter eliminatorio, mediante Acuerdo del Tribunal Calificador, se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, la lista de personas que la hubieran superado y de aquellas que hayan quedado excluidas, con indicación expresa de la puntuación obtenida.

7.– Izangaiak Euskal Herriko Autonomia Erkidegoko edozein hizkuntza ofizialetan egin ditzake azterketak.

7.– Las personas podrán realizar los ejercicios de la oposición en cualquiera de los idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma Vasca.

Bederatzigarrena.– Lehiaketa.

Novena.– El concurso.

1.– Lehiaketa-fase horren kalifikazioa oposizio-fasea gainditu dutenei baino ez zaie aplikatuko.

1.– La calificación de la fase de concurso se aplicará sólo a los que hayan superado la fase de oposición.

2.– Merezimenduak baloratzeko eskabideak aurkezteko epea amaiera hartuko da erreferentziatzat.

2.– Los méritos se valorarán en referencia a la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes.

3.– Euskal Herriko Poliziaren Hautespen eta Prestakuntza Araudia onesten duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren 13.3 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, ez dira merezimendutzat hartuko deialdian parte hartzeko eskatutako betekizunak eta baldintzak.

3.– De conformidad con lo establecido en el artículo 13.3 del Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, no podrán ser considerados como méritos aquellos requisitos y condiciones que hubiesen sido exigidos para tomar parte en la convocatoria.

4.– Oposizio-fasean gainditutako pertsonen behin betiko zerrendaren argitalpenarekin batera, 10 egun naturaleko epea jarriko da izangaiak lehiaketa-fasean baloratzeko modukoak irizten zaizkion eta Segurtasun sailean egiaztatu gabe dauden merezimenduak alegatzeko eta aurkezteko. Gainditutakoek Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademian aurkeztu beharko dituzte, epe horren barruan, Segurtasun sailean aldez aurretik aurkeztu gabe dituen merezimenduen jatorrizko agiriak edo kopia konpultsatuak; baita ere, hala dagokionean, euskararen ezagutza egiaztatzeko agiria.

4.– Con la publicación de la relación definitiva de personas aprobadas en la fase de oposición, se establecerá un plazo de 10 días naturales para la alegación y acreditación de méritos que el aspirante considere susceptibles de valoración en la fase de concurso, y que no se encontrasen ya acreditaditos ante el Departamento de Seguridad. Las personas aprobadas deberán presentar, en la Academia Vasca de Policía y Emergencias, dentro de ese plazo los documentos originales o copias compulsadas acreditativos de los méritos a valorar que no se encontrasen previamente acreditados ante en Departamento de Seguridad, así como para la acreditación, si procede, del conocimiento del euskera.

5.– Lehiaketa-fasea merezimenduen balorazioan datza. Guztira 45 puntu lortu ahal izango dira, ondorengo baremazioaren arabera:

5.– La fase de concurso consistirá en la valoración de los méritos hasta un total de 45 puntos, según la siguiente baremación:

5.1.– Lanbide-historiala gehienez 15 punturekin baloratuko da, Ertzaintzaren lanpostuetako eginkizunak eta polizia lanagatiko adierazpenak kontsideratuko dira.

5.1.– Se valorará el historial profesional hasta un máximo de 15 puntos, a estos efectos se considerará el desempeño de tareas en los puestos de la Ertzaintza y los reconocimientos obtenidos a la labor policial.

5.1.1.– Euskal Herriko Polizia Kidegoetako funtzionarioen lanpostuak betetzeko erregelamendua onesten duen 388/1998 Dekretuaren II., III., eta IV. kapituluetan aurreikusitako betetzeko edozein modutan lortutako lanpostuetako eginkizunak edo lan-eginkizunak baloratuko dira.

5.1.1.– Se valorará el desempeño profesional o de tareas en los puestos de trabajo obtenidos por cualquiera de las formas de provisión previstas en los capítulos II, III y IV del Decreto 388/1998, por el que se aprueba el reglamento de provisión de puestos de trabajo de los funcionarios y funcionarias de los Cuerpos de Policía del País Vasco.

Lanpostu bakoitza Ertzaintzako lanpostu zerrendan adierazitako lanpostuaren kodearekin identifikatuko da eta ez dira kontsideratuko lanpostu desberdin lanpostu kode bereko dotazio desberdinak.

Cada puesto de trabajo será identificado por el código de puesto reflejado en la relación de puestos de trabajo de la Ertzaintza. No tendrán la consideración de diferentes puestos de trabajo distintas dotaciones de un mismo código de puesto.

Atal hau gehienez 10 punturekin baloratuko da, ondorengo baremo partziala erabiliz, deialdi honetan parte hartzeko eskabideak aurkezteko epe-muga baino arinagoko 10 urteak, Ertzaintzan lan egindako hilabete osoa (unitatea baino gutxiagoko zatiak baztertuz) kontsideratuko da Ertzaintzako lanpostuetako egonalditzat eta, horrela baloratuko dira:

El presente apartado se valorará con un máximo de 10 puntos de acuerdo con el siguiente baremo parcial por cada mes completo de servicios de desempeño profesional en la Ertzaintza (despreciándose las fracciones menores a la unidad) tomando en consideración únicamente los puestos desempeñados en la Ertzaintza, por la persona aspirante en los 10 años anteriores al último día de presentación de solicitudes para tomar parte en la presente convocatoria:

Komisariondoko edo goragoko kategoriako lanpostuetako egonaldiak: 0,40 puntu.

En puestos de trabajo con la categoría de subcomisario o subcomisaria o categorías superiores: 0,40 puntos.

Ofiziale kategoriako lanpostuetako egonaldiak: 0,30 puntu.

En puestos de trabajo con la categoría de oficial/a: 0,30 puntos.

Ofizialondoko kategoriako lanpostuetako egonaldiak: 0,25 puntu.

En puestos de trabajo con la categoría de suboficial/a: 0,25 puntos.

Agente lehena kategoriako lanpostuetako egonaldiak: 0,15 puntu.

En puestos de trabajo con la categoría de agente primero: 0,15 puntos.

Agente kategoriako lanpostuetako egonaldiak: 0,10 puntu.

En puestos de trabajo con la categoría de agente: 0,10 puntos.

5.1.2.– Polizia lanagatiko adierazpenak gehienez 5 puntu baloratuko diraErtzaintzako zerbitzu-egintzaren deklarazioa eta kondekorazioen eta ohorezko sarien erregimena arautzeko den urriaren 16ko 202/2012 Dekretuan araututako adierazpenak ematea ondorengo baremoarekin bat etorriz baloratuko da:

5.1.2.– Los reconocimientos obtenidos a la labor policial se valorarán hasta un máximo de 5 puntos Se valorará la concesión de los reconocimientos regulados en el Decreto 202/2012, de 16 de octubre, regulador de la declaración de acto de servicio y régimen de condecoraciones y distinciones honoríficas de la Ertzaintza, de conformidad con el siguiente baremo:

a) Polizia-lanarengatiko bereizgarri gorridun domina: 5 puntu.

a) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo rojo: 5 puntos.

b) Polizia-lanarengatiko bereizgarri berdedun domina: 4 puntu.

b) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo verde: 4 puntos.

c) Polizia-lanarengatiko bereizgarri zuuridun domina: 3 puntu.

c) Medalla al reconocimiento de la labor policial con distintivo blanco: 3 puntos.

d) Polizia-zerbitzuarengatiko gorridun diploma: 2 puntu.

d) Diploma al servicio policial con distintivo rojo: 2 puntos.

e) Polizia-zerbitzuarengatiko gorridun diploma: puntu 1.

e) Diploma al servicio policial con distintivo blanco: 1 punto.

5.2.– Ikasketak, gaikuntza eta trebakuntza profesionaleko jarduerak gehienez 25 punturekin baloratuko dira. Atal honetan sartzen dira espezializazio ikastaroen, titulazio ofizialen eta diploma ofizialen balorazioak.

5.2.– Se valorarán los estudios, la capacitación y las actividades de perfeccionamiento profesional hasta un máximo de 25 puntos. Este apartado comprende la valoración de los cursos de especialización y las titulaciones y diplomas oficiales.

5.2.1.– Egindako espezializazio ikastaroak.

5.2.1.– Cursos de especialización realizados.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiak onartutako edo egindako espezializazio ikastaro bakoitza, eta Erakundean dauden datuen arabera, 5 puntu emango dira eta, edozein kasutan ere, atal hau ez da baloratuko 10 puntutik gora.

Por cada curso de especialización realizado o reconocido por la Academia Vasca de Policía y Emergencias, y de conformidad con los datos obrantes en la misma, se otorgará 5 puntos, sin que en ningún caso puedan superarse los 10 puntos en este apartado.

Atal honetan agertzen diren espezializazio ikastaroen katalogoa ondorengoa da:

El catálogo de cursos de especialización a que se refiere este apartado se circunscribe a los siguientes:

a) Ikerketa Kriminaleko ikastaroa (edozein izenetako) eta/edo argiketei buruzko ikastaroa.

a) Curso de Investigación Criminal (en cualquiera de sus denominaciones) y/o curso de Atestados.

b) Trafikoari buruzko ikastaroa edota Trafiko eta Bide Segurtasuneko ikastaroa.

b) Curso de Tráfico y/o Curso de Especialización de Tráfico y Seguridad Vial.

c) Txakur-gidarien ikastaroa.

c) Curso de Guía Canino.

d) Eskolta gaikuntzako ikastaroa.

d) Curso de capacitación de Escoltas.

e) Esku-Hartzeko gaikuntzako ikastaroa.

e) Curso de Capacitación de Intervención.

f) Brigada Mugikorreko ikastaroa.

f) Curso de Brigada Móvil.

g) Helikopteroetako pilotuen ikastaroa.

g) Curso integrado de Pilotos de Helicópteros.

h) LIEUko gaikuntzako ikastaroa.

h) Curso de capacitación a UEDE.

Atal hau baloratzeko, Trafikoko Espezializazio ikastaroa eta Trafiko eta Bide Segurtasuneko Espezializazio ikastaroa egitea eta gaindituta izanak, ikastaro bakartzat emango dira eta 5 punturekin baloratuko da.

A los efectos de la valoración del presente apartado, el hecho de haber realizado y superado el curso de especialización de Tráfico y además el curso de especialización de Tráfico y Seguridad Vial, se valorará con 5 puntos considerándose un único curso de especialización.

Era berean, argiketei buruzko ikastaroa eta, gainera, Ikerketa Kriminaleko espezializazio ikastaroa egitea eta gaindituta izateak, ikastaro bakartzat emango dira eta 5 punturekin baloratuko da.

De la misma manera, el hecho de haber realizado y superado el curso de especialización de atestados y además el curso de especialización de Investigación Criminal, se valorará con 5 puntos considerándose un único curso de especialización.

5.2.2.– Lortutako titulu eta diploma ofizialak, Hezkuntza, Kultura eta Kirol Ministerioak onartutakoak, gehienez 5 punturekin baloratuko dira ondorengo baremoaren arabera:

5.2.2.– A los títulos y diplomas oficiales, considerándose únicamente como tales los así reconocidos por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, se les otorgará hasta un máximo de 5 puntos según el siguiente baremo:

a) Administrazioan sartzeko betekizun bezala, A taldeko A1 azpitaldean sartzeko beharrezko titulazio bakoitza 3 punturekin baloratuko da.

a) Cada una de las titulaciones necesarias para acceder al Grupo A, Subgrupo A1 de la Administración como requisito de acceso se valorará a razón de 3 puntos.

b) Administrazioan sartzeko betekizun bezala, A taldeko A2 azpitaldean sartzeko beharrezko titulazio bakoitza puntu 1ekin baloratuko da.

b) Cada una de las titulaciones necesarias para acceder al Grupo A, Subgrupo A2 de la Administración como requisito de acceso se valorará a razón de 1 punto.

Sartzeko betekizun bezala eskatzen diren adierazitako maila bereko edo gutxiagokoi ikasketen titulazioak ez dira baloratuko.

No se valorarán las titulaciones académicas de nivel igual o inferior a las contempladas como requisito de acceso.

5.3.– Antzinatasuna.

5.3.– La antigüedad.

Antzinatasunaren merezimendua Giza Baliabideen Zuzendaritzan dauden datuekin baloratuko da eta, Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizialondoko Kategorian lan egindako antzinatasuneko urte oso bat 1,00 baloratuko da eta Ertzaintzaren Oinarrizko Eskalako agente lehena Kategorian lan egindako antzinatasuneko urte oso bat 0,50 punturekin (bi kasuetan urte osoa ez denetan baztertuak izanik). Puntuazioa gehienez 5,00 puntukoa izango da.

El mérito de antigüedad se valorará de acuerdo con los datos obrantes en la Dirección de Recursos Humanos, valorándose con 1,00 puntos por cada año completo de antigüedad en la Categoría de Suboficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza y con 0,50 puntos por cada año completo de antigüedad en la Categoría de Agente Primero de la Escala Básica de la Ertzaintza (despreciándose, en ambos casos, las fracciones menores a la unidad), sin que en ningún caso la puntuación máxima pueda superar los 5,00 puntos.

Euskal Herriko Poliziaren Hautaketa eta Prestakuntza Araudia onesten duen uztailaren 19ko 315/1994 Dekretuaren 13.3 artikuluan ezarritakoarekin bat etorriz, ez dira merezimendu gisa onartuko deialdian parte hartzeko eskatutako baldintza eta betebeharrak.

De conformidad con lo establecido en el artículo 13.3 del Decreto 315/1994, de 19 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Selección y Formación de la Policía del País Vasco, no podrán ser considerados como méritos aquellos requisitos y condiciones que hubiesen sido exigidos para tomar parte en la convocatoria.

Hamargarrena.– Euskararen ezagupen-maila.

Décima.– Valoración del conocimiento de euskera.

1.– Euskararen ezagupen maila merezimendu gisa baloratuko da.

1.– El conocimiento de euskera se valorará como mérito.

2.– Ertzaintzaren 2. Hizkuntza-eskakizuna egiaztatuta dutenei edo onartu zaienei 14 puntu emango zaizkie. Eskabideak aurkezteko epe-muga hartuko da erreferentziatzat.

2.– Se otorgará 14 puntos a quienes tengan acreditado o se les haya reconocido el Perfil Lingüístico 2 de la Ertzaintza, en la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes.

3.– Ertzaintzaren 1. Hizkuntza-eskakizuna egiaztatuta dutenei edo onartu zaienei 7puntu emango zaizkie. Eskabideak aurkezteko epe-muga hartuko da erreferentziatzat.

3.– Se otorgará 7 puntos a quienes tengan acreditado o se les haya reconocido el Perfil Lingüístico 1 de la Ertzaintza, en la fecha de finalización del plazo de presentación de solicitudes.

4.– Hautaketa prozesuan ez da inolako probarik egingo euskararen ezagupen-maila egiaztatzeko.

4.– No se realizará prueba alguna destinada a la acreditación del conocimiento del euskera en el desarrollo del proceso selectivo.

5.– Egiaztapenen ziurtatzea eta balorazioa Epaimahai kalifikatzaileak egingo du ofizioz.

5.– La comprobación y valoración de dicha acreditación se les realizará de oficio por el Tribunal Calificador.

Hamaikagarrena.– Oposizio-lehiaketaren azken kalifikazioa.

Undécima.– Calificación final del concurso-oposición.

1.– Oposizio-lehiaketako azken kalifikazioa, bi aldiekin lortutako puntuaketaren batuketa izango da, eta hala doakionean euskararen ezagutza merezimendu gisa ebaluatzetik gehitzen dena, guzti horrek zehaztuko duelarik izangaien lehentasun-hurrenkera.

1.– La puntuación final del concurso-oposición será la suma de las obtenidas en sus dos fases, incrementada con la que resulte de la evaluación como mérito del conocimiento del euskera y determinará el orden de prelación de las personas participantes en el proceso selectivo.

2.– Sailkapen hurrenkeran puntu berdinketarik izango balitz, ondorengo probetan emaitzarik onena lortutakoaren alde egingo litzateke eta hurrenkera honetan:

2.– Los empates a puntuación en el orden de clasificación se dirimirán conforme con los siguientes criterios en el orden que se establecen:

a) 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, emakumeen eta gizonen berdintasunekoa.

a) La Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

b) Ezagupen teorikoetan lortutako puntuaziorik onena (oposizioko lehen proba).

b) Mejor puntuación en la prueba de conocimientos teóricos (primera prueba de la oposición).

c) Ertzaintzan antzinatasun gehien izatea.

c) Mayor antigüedad en la Ertzaintza.

3.– Hautaketa sistemaren kalifikazioa amaitzen denean, epaimahaiak, honako hauek onartu eta argitaratuko ditu Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin bat etorriz eta Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariari igorriko dizkio:

3.– Concluida la clasificación de las pruebas y méritos que integran el sistema selectivo, el Tribunal Calificador previsto en la Base Quinta, aprobará, publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena y remitirá a la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias:

a) Oposizio-lehiaketa gainditu duten izangaien zerrenda. Puntu gehien lortu dituenetik gutxien lortu dituenera antolatuta egongo da.

a) La relación de quienes hayan superado el concurso-oposición en orden de mayor a menor puntuación obtenida.

b) Hautatutako pertsonen zerrenda, hautaketa prozedura gainditu dutenak, sailkapen hurrenkera eta deitutako plaza kopuruan tokia dutenak kontuan izanik.

b) La relación de personas seleccionadas, integrada por quienes hubieran superado el procedimiento selectivo siguiendo la prelación del orden de clasificación y tuvieran cabida en el número de plazas convocadas.

Hamabigarrena.– Betekizunak egiaztatzea eta Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako praktiketako ofizialen izendapena.

Duodécima.– Acreditación de los requisitos y nombramiento de los y las Oficiales de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas.

1.– Bigarren Oinarriko 4. zenbakian ezarritako araudiarekin bat datorren deialdian parte hartzeko eskatutako baldintzak betetzen dituztela egiaztatzen duten hautatutako pertsonak Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako praktiketako ofizial izendatuko ditu Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak Ebazpenaren bitartez. Ebazpen hori Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da, ikastaroaren prestakuntza-aldiaren hasiera egunarekin batera.

1.– Las personas seleccionadas que hayan acreditado debidamente el cumplimiento de los requisitos exigidos para tomar parte en la convocatoria conforme a la regulación establecida en el número 4 de la Base Segunda, serán nombradas por la Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, Oficiales de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas mediante Resolución que se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena, junto con la fecha de inicio del Curso de Formación.

2.– Aurreko atalean adierazitako Ebazpena argitaratu baino lehen, betekizunen bat ez betetzeagatik errenuntziak edo baztertzeak gertatuko balira Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak hautaketa prozesutik bazter utziko ditu edo ordezkatu egingo ditu, deitutako plazen kopuruan sartzen direnak eta eskatutako betekizunak egiaztatzen dituztenak kontuan izanik eta ezarritako sailkapen hurrenkera jarraituz

2.– Si se produjeren renuncias, o exclusiones por incumplimiento de requisitos, y con antelación a la publicación de la Resolución señalada en el apartado anterior, la Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias decidirá su exclusión del procedimiento selectivo y su sustitución, siguiendo el orden de prelación del orden de clasificación establecido, por aquellas personas que, como consecuencia de las referidas renuncias o exclusiones, y previa acreditación del cumplimiento de los requisitos exigidos tuvieran cabida en el número de plazas convocadas.

Hamahirugarrena.– Ikastaroaren prestakuntza-aldia.

Decimotercera.– Curso de formación.

1.– Ikastaroaren prestakuntza-aldian sartzeko eskubidea izango duten Ertzaintzako Ikuskapen Eskalako praktiketako ofizialak ikastaroa emateko txanda desberdinetan banatu ahal izango dira. Txanda desberdinetarako izendapena Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak egingo du eta horretan zuzentasunez jarraituko da 11.3.a) oinarrian ezarritako lehentasun hurrenkera eta Hamabigarren Oinarriaren lehen idatz-zatian adierazitako Ebazpena argitaratu baino lehen, betiere, eragindako pertsonek alegatu badute Lan bizitza eta Familiako bizitzaren arteko adiskidetze Legearen aplikaziotik sortutako inguruabarrak kontuan hartuz.

1.– Los y las Oficiales de la Escala de Inspección de la Ertzaintza en prácticas con derecho a incorporación al Curso de Formación podrán ser distribuidos en diversas tandas para el desarrollo del mismo. La adscripción a las distintas tandas se efectuará por la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias y en la misma se seguirá estrictamente el orden de prelación establecido en la Base 11.3.a), atendiéndose igualmente a las circunstancias derivadas de la aplicación de la Ley de Conciliación de la Vida Laboral y Familiar, siempre que hayan sido alegadas por las posibles personas afectadas con anterioridad a la publicación de la Resolución señalada en el apartado primero de la Base Decimosegunda.

2.– Interesatuei ikastarora etortzeko jakinarazpena, Giza Baliabideetako Zuzendaritzaren bidez, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak berak egingo die.

2.– La comunicación a las personas interesadas para su incorporación al Curso se tramitará por la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, a través de la Dirección de Recursos Humanos.

3.– Prestakuntza-aldia ikasketa planaren araberakoa izango da.

3.– El Curso de Formación se desarrollará de conformidad con el Plan de Estudios del mismo.

4.– Prestakuntza-aldia Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademian egingo da edo Akademiako zuzendariak erabakitzen duen egoitzan.

4.– El Curso de Formación se desarrollará en la Academia Vasca de Policía y Emergencias o en aquellos centros o dependencias que la Directora de la misma designe.

5.– Prestakuntza-aldiaren azken kalifikazioa Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da.

5.– La calificación final del Curso de Formación se hará pública de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

6.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak bazter utziko ditu prestakuntza-aldia gainditzen ez dutenak.

6.– La Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias declarará la exclusión de quienes no superen el curso de formación.

7.– Prestakuntza-aldiaren edozein momentutan ikusiko balitz ikasleak prestakuntza-aldia ezin izango lukeela gainditu Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak bazter utzi ahal izango du prozesutik, betiere, interesatuari entzun ondoren.

7.– Si en cualquier momento del desarrollo del curso de formación, del expediente del alumno o alumna se desprendiera la imposibilidad de superarlo, podrá procederse a su exclusión del proceso mediante Resolución de la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, previa audiencia de la persona interesada.

Hamalaugarrena.– Praktika-aldia.

Decimocuarta.– Periodo de prácticas.

1.– Ikastaroaren prestakuntza-aldia gainditu duten pertsonek egingo dute praktika-aldia, eta egingo deneko lekuek honako ezaugarriak dituzten zentro edo bulegoak izango dira: euren jarduera arloak direla-eta, kategoria honi dagokion praktiketako Ofizial prestakuntza integrala emateko ere egokienak direnak.

1.– El periodo de prácticas se realizará por aquellas personas que hayan superado el Curso de Formación, en los centros o dependencias que, en razón de sus áreas de actividad resulten más adecuados para procurar la formación integral de los y las Oficiales en prácticas y el particular conocimiento de la estructura y funcionamiento de los servicios policiales de la Ertzaintza en lo que se refiere a esa categoría profesional.

2.– Praktika-aldia hasi baino lehen, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak praktika-aldiaren iraupena, balorazio sistemak eta prozedurak eta praktika-aldiaren gainditzea ezartzen ditueneko eta praktiketarako destinoak ematen ditueneko Ebazpena emango du. Aipatutakoa Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko da.

2.– Con anterioridad al inicio del periodo de prácticas, la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias dictará Resolución por la que se establezcan la duración, los sistemas y procedimientos de valoración y superación del periodo de prácticas y se asignen los destinos en prácticas. Dicha Resolución se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

3.– Praktika-aldian zehar, eraginkortasun profesionala ebaluatuko da, Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako Ofizial kategoriari dagozkion funtzioak betetzearekin lotuta dagoena. Ebaluazio horrek praktika-aldiak irauten duen ezarritako epean zehar betetako egintzak neurtuko ditu.

3.– Durante el periodo de prácticas, se evaluará la eficacia profesional vinculada con la ejecución de tareas propias de la categoría de Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza. La evaluación recaerá únicamente sobre los hechos que acontezcan durante el tiempo establecido de duración del periodo de prácticas.

4.– Praktika-aldiaren kalifikazioak Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoaren arabera argitaratuko dira.

4.– Las calificaciones del periodo de prácticas se harán públicas de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

5.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak praktika-aldia gainditu ez dutenak hautaketa prozeduratik bazter utziko ditu.

5.– La Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, declarará la exclusión del procedimiento selectivo, de aquellas personas que no superen el periodo de prácticas.

Hamabosgarrena.– Praktiketako Ofizialen araubide juridikoa.

Decimoquinta.– Régimen jurídico de los y las Oficiales en prácticas.

1.– Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Barne Erregimenaren Araudian ezarritako diziplinazko erregimenaren arauak begiratu beharko dituzte praktiketako Ofizialek eta gertatutakoaren inguruan irakaskuntza arloko diziplinazko Polizia kidegoen Diziplinazko Erregimena izango da aplikagarri.

1.– Los y las Oficiales en prácticas se someterán a las normas de régimen disciplinario establecidas en el Reglamento de Régimen Interior de la Academia Vasca de Policía y Emergencias y, con carácter supletorio para aquellos supuestos en que el hecho no constituya simple falta disciplinaria docente, a las normas de régimen disciplinario de los Cuerpos de Policía del País Vasco.

2.– Praktiketako funtzionario direnez gero, Euskal Herriko Poliziari buruzko uztailaren 17ko 4/1992 Legearen 54.2 atalean zehazturiko lansariak jasoko dituzte.

2.– Les aplicarán las retribuciones previstas en el artículo 54.2 de la Ley 4/1992, de 17 de julio, de Policía del País Vasco.

3.– Praktiketako Ofizialei lizentzia bat emango zaie, Ofizialondoko kategoriarekin lanean diren lanpostuari dagokionez. Aipatu lizentzia ordaindua izango da, salbu eta 4/1992 Legearen 54.2 artikuluan aurreikusitako lansariak jasotzearen alde badaude.

3.– A los y las Oficiales en prácticas se les concederá una licencia respecto del puesto de trabajo que vinieran desempeñando en la categoría de Suboficial/a. La referida licencia será retribuida, salvo que opten por el percibo de las retribuciones previstas en el artículo 54.2 de la Ley 4/1992.

4.– Praktiketako Ofizialak, hala egongo dira, harik eta karrerako funtzionario izendatu arte edo hautaketa prozesutik bazter utzi arte, bada hala ezartzen baitu Euskal Herriko Poliziari buruzko Legearen 54. artikuluan praktika-aldiaren bukaerak ez du berekin ekarriko bere kategorian lehen betetako destinora bueltatuko denik.

4.– Los y las Oficiales en prácticas se mantendrán en tal condición en tanto se produzca su nombramiento como funcionarios o funcionarias de carrera en dicha Categoría, o su exclusión del proceso selectivo, conforme determina el artículo 54, de la Ley de Policía del País Vasco. La finalización del período de prácticas no implicará el regreso al destino anteriormente ocupado en la categoría de procedencia.

5.– Prestakuntza ikastaroa eta praktika-aldia, bakoitza bere aldetik, derrigorrezkoak eta baztergarriak dira, eta eurotara ez bertaratzeak ondorio hauek izango ditu izangaientzako: hautaketa prozesutik berehalakoan bazter uztea, eta Ikuskapen Eskalako Ofizial kategorian sartzeko lituzkeen eskubide guztiak galtzea. Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak egingo du bazter uzteko den deklarazioa.

5.– El Curso de Formación y el periodo de prácticas tendrán carácter obligatorio y eliminatorio individualmente considerados, y la no incorporación o su no superación determinará la automática exclusión de la persona del proceso selectivo y la pérdida de cuantos derechos pudieran asistirle para su ingreso en la Categoría de Oficial/a de la Escala de Inspección. La declaración de la exclusión se efectuará por la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias.

Aurreko lerroaldean xedatutakoa kontutan izanda ere, gaindiezinezko kausaren bat dela-eta, pertsona batzuk ez badira agertzen ikastarora edo praktika-aldira edo ez badituzte burutzen, hauek egin daitezen hurrengoren batean egin ditzakete izangaiok: baldin eta aurrekoa ezinezko egiten zituzten zirkunstantziak desagertuz gero, eta interesatuaren aldez aurretiko eskaririk bada. Baztertzearen adierazpena Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariak egingo du, berak hartuko baitu bidezko erabakia.

No obstante lo dispuesto en el párrafo anterior, aquellas personas que, concurriendo causa de fuerza mayor, no se incorporen al curso o periodo de prácticas o no lleguen a completar los mismos, podrán hacerlo en los siguientes que se celebren una vez desaparecidas las circunstancias impeditivas, previa solicitud de la misma. La apreciación de la causa corresponderá a la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, a la que competerá adoptar la resolución que proceda.

Hamaseigarrena.– Hautaketa prozeduraren behin betiko sailkapena eta karrerako funtzionarioen izendapena.

Decimosexta.– Clasificación definitiva del Procedimiento de Selección y nombramiento de los funcionarios o funcionarias de carrera.

1.– Hautaketa prozedurako sailkapen ordenaren eraketa honela egingo da: oposizio-lehiaketan, praktika-aldiaren eta ikastaroaren prestakuntza-aldian lortutako kalifikazioen batuketa eginez.

1.– El orden de clasificación definitiva del procedimiento de selección se realizará sumando las calificaciones obtenidas en el concurso-oposición, las del Curso de Formación y periodo de prácticas.

2.– Praktika-aldiaren azken txanda amaituta hurrengo bi hilabeteen barruan, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendariaren proposamenez, hautaketa prozedura gainditu duten pertsonak karrerako funtzionario izendatuko ditu Segurtasun eta Zerbitzuen sailburuordeak eta hau Hemeretzigarren oinarrian aurreikusitakoarekin arabera argitaratuko da. Aipatutako izendapena Euskal Herriko Poliziaren Ikastegiko Iragarki-oholean argitaratuko da.

2.– Dentro de los dos meses siguientes al de la finalización de la última tanda del periodo de prácticas, y a propuesta de la Directora de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, el Viceconsejero de Administración y Servicios procederá a efectuar el nombramiento como funcionario o funcionaria de carrera de las personas que hubieran superado el procedimiento de selección; el nombramiento se publicará de conformidad con lo previsto en la Base Decimonovena.

Izendapena Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizial moduan izango da.

El nombramiento se efectuará como Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

3.– Izendatutako pertsonek izendapena argitaratu eta hurrengo egunetik hasita 10 eguneko epean joan beharko dute lanpostura. Horrela egin ezean, salbu eta gaindiezinezko kausaren bat badago, egin dituzten jarduera guztiak baliogabeturik geratuko dira eta karrerako funtzionario izateko dituzten eskubide guztiak galduko dituzte.

3.– Las personas nombradas deberán tomar posesión en el plazo máximo de 10 días a partir del siguiente al de la publicación del nombramiento. Si no lo hicieran así, salvo que concurra causa de fuerza mayor, quedarán sin efecto todas sus actuaciones con la pérdida de cuantos derechos pudieran asistirles para su acceso a la condición de funcionario o funcionaria de carrera.

Hamazazpigarrena.– Hutsegite larri edo oso larriengatik zigorrak ezartzea.

Decimoséptima.– Imposición de sanciones por faltas graves o muy graves.

Ofizial kategoriarako pertsonek lehendik diziplina-espedientez irekita dutenen edo geroztik irekitzen bazaie, hautaketa prozesuan onartzearena, beronetan jarraitzearena eta Ofizial kategoriako egitearena ondoko honek baldintzatuko du: aipatu espedienteetan hutsegite larri edo oso larriengatik zigorren bat ezartzea.

Cuando las personas aspirantes a ingreso a la categoría de Oficial/a tengan incoado o se les incoe con posterioridad expediente disciplinario, la admisión al proceso selectivo, la permanencia en el mismo y el ingreso en la categoría de Oficial quedarán condicionadas al hecho de que, en los indicados expedientes disciplinarios, no se produzca la imposición a las mismas de sanciones por faltas graves o muy graves.

Hemezortzigarrena.– Pertsonen identifikazioa hautaketa prozeduran.

Decimoctava.– Identificación de las personas en el procedimiento selectivo.

Hautaketa prozedura honetan parte hartuko duten pertsonak, prozeduran (hautaketa prozesua, ikastaroaren prestakuntza-aldia eta praktika-aldia), eskaerako identifikaziorako lanbide zenbakiaren bitartez identifikatuko dira. Halaber, identifikaziorako lanbide zenbaki hori erabiliko da Ertzaintzaren Ikuskapen Eskalako ofizialen izendapenerako.

Aquellas personas que tomen parte en el presente procedimiento selectivo, a lo largo del mismo (proceso selectivo, curso de formación y periodo de prácticas) serán identificadas mediante número de identificación profesional empleado en la solicitud. Igualmente ese mismo número de identificación profesional será el empleado en el nombramiento como Oficial/a de la Escala de Inspección de la Ertzaintza.

Hemeretzigarrena.– Argitalpenak.

Decimonovena. – Publicaciones.

Hala adierazten den kasuetan izan ezik, argitalpenak Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Iragarki-oholean egingo dira, korporazioko intranetean –Gurenet– kontsultatu ahal izango direnaren kaltetan izan gabe. Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Iragarki-oholeko argitalpen datak mugatzaileak izango dira epe-konputuetarako.

Salvo disposición expresa en contrario, las publicaciones se realizarán en el en el Tablón de Anuncios de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, sin perjuicio de que puedan ser consultadas en la intranet departamental Gurenet. La fecha de publicación en el Tablón de Anuncios de la Academia Vasca de Policía y Emergencias será determinante a efectos de cómputo de plazos.

Hogeigarrena.– Kalte-ordainak.

Vigésima.– Indemnizaciones.

Izangaien aldetik barneko edozein hautaketa prozesutako deialdietara aurkeztea borondatezkoa denez gero, izangaiek ez dute inolako eskubiderik izango hautaketa aldian, ikastaroaren prestakuntza-aldian eta praktika-aldian sor daitezkeen bidaia gastuen edo beste batzuen gainean, eta, beraz, administrazioak ez du gastuok ordaintzeko obligaziorik.

Debido al carácter voluntario que ostenta la presentación por parte de las personas a cualquier proceso selectivo interno, los gastos por viajes u otros que se puedan producir durante la Fase de Selección, Curso de Formación o periodo de prácticas, no devengará derecho alguno a las mismas y, por lo tanto, la Administración no estará obligada al pago de dichos gastos.

Hogeita batgarrena.– Errekurtsoak.

Vigesimoprimera.– Recursos.

Ebazpen honen kontra –bide administratiboari amaiera ematen diona– interesatuek aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako Zuzendaritzari, Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian argitaratuta agertu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita hilabeteko epean edo administrazioarekiko auzietako orden jurisdikzionalaren aurrean zuzen-zuzenean aurkatu ahal izango dute.

Contra la presente convocatoria, que pone fin a la vía administrativa, las personas interesadas podrán formular recurso potestativo de reposición ante la Dirección de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien impugnarla directamente ante el orden jurisdiccional contencioso-administrativo.

Aukerako berraztertzeko errekurtsoa azalduz gero, ezin izango da jo bide jurisdikzionalera hori espresuki erabaki arte, edo presuntziozko gaitzespena gertatu arte administrazioaren isiltasuna dela-eta.

Caso de interponer el recurso potestativo de reposición, no se podrá acudir a la vía jurisdiccional hasta que aquél sea resuelto expresamente o se haya producido la desestimación presunta por silencio.

Interesatuak bide jurisdikzionala aukeratuz gero, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri beharko du Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998ko Legearen 14. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz, eskumena duen Administrazioarekiko Auzietako Epaitegiari zuzenduta, Euskal Herriko Agintaritza Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik kontatzen hasita bi hilabeteko epearen barruan.

Si la persona interesada optara por la impugnación jurisdiccional, procederá interponer recurso contencioso-administrativo en el plazo de dos meses, a contar desde el día siguiente a la fecha de publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo competente conforme a lo dispuesto en el artículo 14 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

Deialdi honetan, epaitegien jardunean eta Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiaren jardunean eman daitezen egintza-administratiboen aurka egiteko, doakienek administrazio prozedura erkidearen araubidean ezarritako kasu eta eratan kontra egin ahal izango dute.

Los actos administrativos que deriven de la presente convocatoria, de la actuación de los Tribunales o de los órganos de la Academia Vasca de Policía y Emergencias, podrán ser impugnados por las personas interesadas en los casos y en la forma prevista en la normativa reguladora del procedimiento administrativo común.

Arkauti, 2015eko abenduaren 23a.

En Arkaute, a 23 de diciembre de 2015.

Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademiako zuzendari nagusia,

La Directora General de la Academia Vasca de Policía y Emergencias,

MALENTXO ARRUABARRENA JULIÁN.

MALENTXO ARRUABARRENA JULIÁN.

I. ERANSKINA
ANEXO I
IKASGAI-ZERRENDA
TEMARIO
IKUSKAPEN ESKALAKO OFIZIALA
OFICIAL DE LA ESCALA DE INSPECCIÓN

ZUZENBIDEA

DERECHO

PENALA:

PENAL:

1.– Delituak: Zigor Kodea, 10.artikulutik 18ra.

1.– De los delitos: art. 10 a 18 C.P.

2.– Erantzukizun kriminaletik salbuesten duten kausak: Zigor Kodea, 19.artikulutik 20ra.

2.– De las causas que eximen de la responsabilidad criminal: Art. 19 y 20 C.P.

3.– Erantzukizun kriminaletik arintzen duten inguruabarrak: Zigor Kodea, 21.artikulua.

3.– De las circunstancias que atenúan la responsabilidad criminal: Art. 21 C.P.

4.– Erantzukizun kriminaletik astuntzen duten inguruabarrak: Zigor Kodea, 22.artikulua.

4.– De las circunstancias que agravan la responsabilidad criminal: Art. 22 C.P.

5.– Senidetasun inguruabar mistoa. Zigor Kodea, 23.artikulua.

5.– De la circunstancia mixta de parentesco. Art. 23 C.P.

6.– Delituei dagokienez, erantzukizun kriminala duten pertsonak. Zigor Kodea, 27. artikulutik 30era.

6.– De las personas criminalmente responsables de los delitos. Art. 27 a 30 C.P.

7.– Giza-hilketa eta giza-hilketaren formak. Zigor Kodea, 138. artikulutik 143ra.

7.– Del homicidio y sus formas. Art. 138 a 143 C.P.

8.– Lesioak. Zigor Kodea, 147. artikulutik 156ra.

8.– De las lesiones. Art. 147 a 156 ter

9.– Askatasunaren aurkako delituak. Zigor Kodea, 163. artikulutik 172ra.

9.– De los delitos contra la libertad. Art. 163 a 172 ter

10.– Sorospen-eginbeharra ez betetzea. Zigor Kodea, 195 eta 196 artikuluak.

10.– De la omisión del deber de socorro. Art. 195 y 196 C.P.

11.– Bizitza pribatuaren, norberaren irudirako eskubidearen eta egoitzaren bortxaezintasunaren aurkako delituak. Zigor Kodea, 197. artikulutik 204ra.

11.– De los delitos contra la intimidad, el derecho a la propia imagen y la inviolabilidad del domicilio. Art. 197 a 204 C.P.

12.– Ohorearen aurkako delituak. Zigor Kodea, 205. artikulutik 216ra.

12.– Delitos contra el honor. Art. 205 a 216 C.P.

PROZESAL PENALA:

PROCESAL PENAL:

13.– Epaileen eta Epaitegien lurralde eskumena. Prozedura Kriminalaren Legea, 15 eta 15 bis artikuluak.

13.– Competencia territorial de los Jueces y Tribunales. Art. 15 y 15 bis L.E. Crim.

14.– Leku itxietan sarrerak eta araketak. Prozedura Kriminalaren Legea, 545. artikulutik 574ra

14.– Entrada y Registro en lugar cerrado. Art. 545 a 574 L.E.Crim.

15.– Jurisdikzio-organoen eskumen emateak. Botere Judiziala, 6/1985 Lege Organikoa.

15.– Atribuciones de los órganos jurisdiccionales. Ley Orgánica 6/1985, del Poder Judicial.

4/2005 LEGEA, OTSAILAREN 8KOA, EMAKUMEEN ETA GIZONEN BERDINTASUNERAKOA:

LEY 4/2005, DE 18 DE FEBRERO, PARA LA IGUALDAD DE HOMBRES Y MUJERES:

16.– Atariko Titulua.

16.– Título Preliminar.

17.– I. Titulua: Eskumenak, eginkizunak, antolaketa eta finantzaketa.

17.– Título I: Competencias, funciones, organización y financiación.

18.– II. Titulua: Euskal Herri Administrazioen eta aginteen jarduketan genero ikuspegia integratzeko neurriak.

18.– Título II: Medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las administraciones públicas vascas.

19.– III. Titulua: Zenbait esku-hartze arlotan berdintasuna sustatzeko neurriak.

19.– Título III: Medidas para promover la igualdad en diferentes áreas de intervención.

POLIZIA ZIENTIFIKOA:

POLICÍA CIENTÍFICA:

20.– Kriminalistika:

20.– Criminalística:

Gogoeta orokorrak.

Consideraciones Generales.

Begizko ikuskapen tekniko-poliziala.

La Inspección Ocular técnico-policial.

21.– Lofoskopia:

21.– Lofoscopia:

Lofoskopia hatzak.

Huellas lofoscópicas.

Kiroskopia.

Quiroscópia.

Daktiloskopia.

Dactiloscopia.

Aditu txosten daktiloskopikoa.

Informe Pericial- Dactiloscópico.

A.F.I.S. – METAMORPHO.

A.F.I.S. – METAMORPHO.

22.– Lofoskopia hatzen errebelatzea:

22.– Revelado de Huellas Lofoscópicas:

Hatz-marka uztearen osagaiak eta eragina tratamenduan

Constituyentes del depósito de una huella dactilar y cómo influyen en el tratamiento.

Hasi aurretik.

Antes de empezar.

Ikusten diren lofoskopia hatzak.

Huellas lofoscópicas visibles.

Lofoskopia hatz ikustezinak.

Huellas lofoscópicas invisibles.

Lofoskopia hatzak bilatzea eta aurkitzea.

Búsqueda y localización de huellas lofoscópicas.

Objektuak manipulatzea.

Manipulación de Objetos.

Pintzelak.

Pinceles.

Hatzak transplantatzea.

Trasplante de Huellas.

Lofoskopia hatzak errebelatzea.

Revelado de Huellas lofoscópicas.

Lofoskopia hatz bat altxatzeko jarraitu beharreko pausuak.

Pasos a seguir para realizar el levantamiento de una huella lofoscópica.

Etiketatzea.

Etiquetado.

23.– Identifikazio pertsonala:

23.– Identificación Personal:

Aurrekari historikoak.

Antecedentes Históricos.

Gogoeta orokorrak.

Consideraciones Generales.

Polizia fitxa- SIGMA.

La ficha Policial- SIGMA.

Fotorrobota.

El retrato robot.

24.– Dokumentoskopia eta Grafistika:

24.– Documentoscopia y Grafística:

Definizioa.

Definición.

Jarduteko esparruak.

Campos de actuación.

Agiri motak.

Tipos de documentos.

Lortu beharreko emaitzak.

Resultados a obtener.

Bilketa eta enbalaketa.

Recogida y embalaje.

Dokumentoskopiari buruzko nozio laburtxoak.

Breves nociones sobre documentoscopia.

Indarrean dauden agiri berriak.

Nuevos documentos en vigor.

25.– Pertsonen identifikazioan argazkien bidez alderatzeko teknikak. Azterlan fisonomikoak.

25.– Técnicas de comparación fotográfica en la identificación de personas. Estudios fisonómicos.

Sarrera.

Introducción.

Irudiak alderatzeko teknikak.

Técnicas de comparación de imágenes.

Irudiak hautatzeko irizpideak.

Criterios de selección de las imágenes.

Lortu beharreko emaitzak.

Resultados a obtener.

26.– Antropologia forentsea:

26.– Antropología Forense:

Hezur hondarrak.

Restos Óseos.

27.– Armak:

27.– Armas:

Balistika forentsea.

Balística forense.

Kalibreak.

Calibres.

Arma zuriak.

Armas blancas.

Arma laburrak.

Armas cortas.

Arma luzeak.

Armas largas.

Kartutxoak.

Cartuchos.

28.– Kristalak:

28.– Cristales:

Gogoeta orokorrak.

Consideraciones generales.

Altxatzea.

Levantamiento.

Enbalaketa.

Embalaje.

Lortu beharreko emaitzak.

Resultados a obtener.

29.– Oinetako eta pneumatikoen hatzak.

29.– Huellas de calzado y neumático.

Oinetako hatzak.

Huellas de calzado.

Pneumatikoen hatzak.

Huellas de neumático.

30.– Hainbat arrasto:

30.– Evidencias diversas:

Gogoeta orokorrak.

Consideraciones generales.

Metalaren gaineko aldaketa.

Alteraciones sobre metal.

Arrastoak osatzea.

Reconstrucción de evidencias.

Korapiloak eta lokarriak.

Nudos y ataduras.

Tresnen markak.

Marcas de herramientas.

31.– Arrasto biologikoak:

31.– Evidencias biológicas:

Laginak batzean eta laborategira bidaltzean hartu beharreko neurriak.

Precauciones durante el proceso de recogida y envío de muestras al laboratorio.

Odola.

Sangre.

Ileak.

Pelos.

Giza hazia.

Semen.

Zelula hondarrak.

Restos Celulares.

Genetika-forentsea aplikatzea.

Aplicación a la genética forense.

Erreferentziatzat lagina hartzea.

Toma de muestra de referencia.

32.– Arrasto kimikoak:

32.– Evidencias Químicas:

Sute hondarrak.

Restos de incendios.

Likidoak.

Líquidos.

Pinturak.

Pinturas.

Zuntzak.

Fibras.

Neurrigabeko drogak-substantzia sorgorgarriak.

Drogas de abuso-Sustancias estupefacientes.

Tiro hondarrak.

Residuos de disparo.

33.– Informazio teknologiak:

33.– Tecnologías de la información:

Oinarri orokorrak.

Fundamentos generales.

Atalaren funtzioak.

Funciones de la Sección.

Arrasto informatikoak.

Evidencias informáticas.

34.– Irudia:

34.– Imagen:

Sarrera.

Introducción.

Irudien tratamendu digitala.

Tratamiento digital de imágenes.

35.– Arrastoen tratamendua esparruan:

35.– Tratamiento de evidencias en campo:

Ertzaintzako Polizia Zientifikoko Unitateari arrastoak bidaltzeko jarraitu beharreko metodoa.

Método a seguir para la remisión de evidencias a la Unidad de Policía Científica de la Ertzaintza.

Ibilgailuak bidaltzeko prozedura, tratamendu osoa emateko.

Procedimiento de remisión de vehículos para su tratamiento integral.

Arrastoak bidaltzea (49 aplikazioa).

Remisión de evidencias (Aplicación 49).

Esparruan arrastoak tratatzeko jarraitu beharreko metodologiaren laburpena eta laginen kalitatearen irizpidea.

Resumen de la metodología a seguir para el tratamiento de evidencias en campo y criterio de calidad de las muestras.

36.– Argazkilaritza begizko ikuskapen tekniko-polizialean.

36.– La fotografía en la Inspección Ocular Técnico Policial.

Argazki motak.

Tipos de fotografía.

Argazki kasu batzuetan egintzen tokiaren argazkia.

La fotografía del L.H. en algunos supuestos de fotos.

Arrastoen argazkia.

La fotografía de evidencias.

Argazki digitala.

La fotografía digital.

ZUZENDARITZARAKO ESKUMEAK:

COMPETENCIAS DIRECTIVAS:

37.– Kalitatearen kudeaketa. Egungo ereduak. Kudeaketa aurreratuaren sistema.

37.– Gestión de la Calidad. Modelos actuales. El sistema de gestión avanzado.

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(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental